Provinssirock

lähestyy

Innolla jo odottelen kesän ekaa festaria:) Olisipas mukava törmätä siellä kivoihin lepakkotyttösiin. Löytyykö täältä lähtijöitä?

13

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo joo

      mä ainakin lasken jo tunteja..! :)

    • oho vaan

      Mä ainakin oon menossa :)

      • myös minä

        Minäkin lähden sinne. Kyrpä kivikovana
        Tietäewn että saan sieltä monia ihania teini pilluja.


    • Siellä ollaan!
      Viime vuotinen provinssi oli...sanoko mistä...no en sano!
      Vettä satoi ja tekniikka pätki...
      Tyypillinen kesä,eikä ollut edes juhannus...
      Eli elokuussa Ankkarockkiin!Jep,tuuksä?

      ps.Ens viikolla lähden Mikkeliiin,joku festari sielläkin(?)
      Mutta en aio nukkua teltassa(jos aion ni sataa vettä kuitenkin koko viikonlopun...)

      • kangoo

        Mikäs festari mikkelissä on? Oon taas vissiin kulkenu silmät kiini ja korvat lukossa. Jos se on joku hyvä niin mäki meen!


      • påååååå

        viime vuonna Provinssis vettä? Eikös sillon ollu aivan mahtavat ilmat koko viikonlopun? Toissa vuonna tais sataa... Niin ja minä myös olen menossa.


      • tiedän

        Viime vuonna oli aivan loistava ilma provinssissa ja koko neljä päivän aikana satoi vain noin tunnin ajan eikä silloinkaan rankasti. En tiedä missä olet provissiasi viettänyt,mutta Seinäjoella kaikki toimi loistavasti. Aivan parasta:)


      • Piti lukeman:
        Viime vuotinen Ankkis oli...(provinssi mielessä ja tuli äkkilähtö,jäi esileikit(katselut väliin ni pompsahti virheellisesti tuohon...)Oon ollu provinssissakin juu kosteella kelillä,mutta tosiaan en viime vuonna,muistaakseni..:)
        Ankkis teki lähtemättömän vaikutuksen vesisateella ja tassutkin oli mudassa nilkkoja myöten...Päivällä tosin kuivempaa ja arskakin paistoi,mutta ne yöt...Ja oikeesti tykkään festari elämästä:)
        Joo meinaan kahlata läpi niin monet festarit,kun vaan kukkaro ja tekniikka antaa myöten.Musta semmoset pienemmätkin festarit on kivoja,vaikkei mitään huippu bändejä oliskaan.Fiilis on vaan niin rento ja jengi ystävällistä...

        Ps.Ompas nyt ihanan kuumat yöt,nukkuminenkin on liian hikistä puuhaa;)


    • kangoo

      Mun syrämeni itkee verta.. Tänä vuonna katkee provinssiputki kun on pakkojen pakko olla töissä.
      Mutta Ilosaarirokkiin sen sijaan on lippu hankittu:) Hiulihei!!

    • Fiilareissa

      Jeeh Seinäjoki kutsuu :9 eikä säällä väliä kunhan ei pakasta!
      .Kuuntelemisiin.Pokoilemisiin.Siis.

    • kornnokorn

      jep, lähdössä vaikka korn peruikin tulonsa.

      Sahalammen kuumin asuntoauto!!

    • _-_-_-_

      Provinssiin lähtee tää ainaki! :)

    • ollaan

      enkä malta odottaa! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe