Tarkoitus on olla viikko saarella ja viikko mantereen puolella. Missä kannattaa retkeillä ja minne ei kannata suunnistaa, auto tulee varmasti vuokrattua käyttöön, joten liikkuminen ei rajoitu julkiseen liikenteeseen.Kiitti vinkeistä.
Vastaukset 3
- ..vaikkei edes korttia:)
Viime jouluntienoilta kokemuksia margaritalta ainoastaan saarelta ja lämpimästi suosittelen!tosin autonvuokraus on ideanakin aika hurja, huomaat kyllä miksi kun saavut paikan päälle:)))eli taksit halpoja ja turvallisia, ajokulttuuri huimaa ja tiet huonokuntoisia, miehelleni ei tullut mieleenkään edes kysellä autonvuokrauksesta!muuutta erittäin hieno reissu oli esim katamaraaniretki, jolla unohtui maailman ja omat murheet:)sekaan vaan!!
- Viime vuonna Isla de Margar...
ota taksi alle; sillä se ei maksa paljon mitään. Mutta varo ettei kuski ole humalassa. Meillekin kuski tarjos rommia, kun emme ottaneet otti hän itse pitkät huikat kun lähti ajamaan. Onneksi matka oli muutaman kilometrin pituinen eikä mitään sattunut matkan aikana...
- :-)
Olin viime vuoden joulukuussa Isla de Margaritalla ja mielestäni kannattaa ehdottomasti käydä Los Rogues saarilla snorklaamassa (todella upea paikka) sekä tehdä patikkaretki El Cacao- vuorelle. Mantereen puolella suosittelen Canaima-laguunia sekä tietenkin Angel Fallsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 993466
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta281314- 811209
- 721030
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,333999Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141843- 59814
- 54739
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72721Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil277720