miten niin; tapasimme vasta nyt
Sinä et taida olla sittenkään
se jota odotin
sorry
10
652
Vastaukset
- """"...
costa rica vai kulta katriina?
KAHVINKEITTOON.- *murukulta*
costa rica, kiitos !
niin että simmut aukee :)) - tippumaan --
*murukulta* kirjoitti:
costa rica, kiitos !
niin että simmut aukee :))tip tip tip---------> räminää..
kahvi on tipahtanut.
Ole hyvä. Huomenta ja yötä. - pitääkin...
tippumaan -- kirjoitti:
tip tip tip---------> räminää..
kahvi on tipahtanut.
Ole hyvä. Huomenta ja yötä.tulipa tipalla...
pelastaa mitä pelastettavissa on
hyvää ja huomenta...
juoksua lönks lönks...:)) - niin ------->
pitääkin... kirjoitti:
tulipa tipalla...
pelastaa mitä pelastettavissa on
hyvää ja huomenta...
juoksua lönks lönks...:))juokse ja juo kahvia.
- *murukulta*
niin -------> kirjoitti:
juokse ja juo kahvia.
onneksi ei ole
valkoista paitaa
ja mustikkakeittoo..
juoksee taas.. - juoksehan hyvin ja
*murukulta* kirjoitti:
onneksi ei ole
valkoista paitaa
ja mustikkakeittoo..
juoksee taas..kauas ---> matka on pitkä.
- pitkä matka ..
juoksehan hyvin ja kirjoitti:
kauas ---> matka on pitkä.
tarkenna, muuten
en kommentoi!!:) MK - matka ---
pitkä matka .. kirjoitti:
tarkenna, muuten
en kommentoi!!:) MKon parempi, että
aloittaa juoksemaan.
Ei muuta. Matka joutuu
nopeammin. Jos perille
on siis päästävä. Onko? matka --- kirjoitti:
on parempi, että
aloittaa juoksemaan.
Ei muuta. Matka joutuu
nopeammin. Jos perille
on siis päästävä. Onko?Matkahan se tärkein..
vaikka kyllä minä
haluan päästä perillekin..
Voi heittää kengät
pois jalasta ja
kysyy että onks se
aamukahvi jo valmista..:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
