Miehen tytär asuu Israelissa. Haaveissa ois että ens vuoden puolella näillä näkymin kesällä mentäis Israeliin. Tarkotus ois että asuttais hotellissa mutta liikuttais sitten miehen tyttären kanssa Israelissa. Meitä olisi lähdössä minä, mieheni, 7 v ja 0,5 v lapset. Auttakaa mua että mistä katselen matkoja ja hotellia? Ois kiva katsella vähän etukäteen. Matkan ajankohta on vielä vähän avoin, mutta kesällä tai sit heti kesän jälkeen. Kiitos kaikille jo etukäteen jos viitsitte vastata.
MITEN PÄÄSEN ISRAELIIN?
10
1643
Vastaukset
- tuu meille
Asumme ortodoksijuutalaisessa kylassa 20 min. Jerusalemista ja olemme lammin suomea puhuva juutalaisperhe. Meilla on yksityinen uima allas ja sauna ja iso lapsiystavallinen talo, puutarha kotielaimia ja letkkihuone. Mieheni ajaa kuljetuksia tahtonne mukaan, Ota yhteytta
050-5333162
Rebecca- Tapiiri
Kiitos, harkitaan ja palataan asiaan.
- hamsa
Suoria lentoja on sesonkiaikoina Toiviomatkoilla, muuten paasee aikalailla samaan hintaan Keski-Euroopan kautta lentamalla, esim. Malev (Budapestin kautta) Czech Airlines (Prahan kautta) ja KLM (Amsterdamin kautta) ovat ihan hyvia vaihtoehtoja. Itse olen loytanyt hyvia lentodiileja e-bookesin nettikaupasta. Ja jos koneen vaihtoaika on pitka, voi samalla katsastaa koneenvaihtokaupunginkin :)
- arktika
Naapurissa löytyy vaihtoehdoksi ainakin Apollo -matkatoimisto, jolta saa myös pelkkiä lentoja, mutta hotellipaketitkin ovat aika edullisia runsaiden lapsialennusten myötä. Yksi vaihtoehto on tietysti ElAl joka järjestää Suomesta yhteyslennon jonnekin Euroopan kentälle, mista yhtiö itse lentää TelAviviin. En ole varma oliko ElAlin Suomen edustaja GASS niminen firma Helsingissä - sieltä ostin viimeksi liput Eilatiin asti (meno Amsterdamin ja paluu Pariisin kautta) ja hintakin taisi olla halvempi kuin Toiviomatkojen lomalento. Hotellin olen ottanut netin kautta mutta vertaa eri välittäjiä, sillä hinnat voivat olla kalliimmalla kaksinkertaisia. Israeliin keskittynyt, siellä toimiva välittäjä omaa mielestäni edullisimmat hinnat koko maailman hotelleja välttäviin firmoihin nähden. Kokeile esimerkiksi www.ddtravel-acc.com , josta voit valita kaupungin ja spivan intaisen hotellin sekä varata ja maksaa sen etukäteen kortilla.
- anu_m
Nyt on hyva lentoyhteys myos Turkish Airlinesilla Istanbulin kautta.
- Mary
Toiviomatkoilta saa lennot ja hotellit, tietty ite voi kans kattoo netistä.
- sikahinnat
Siinä kyllä kristittyä viedään kuin viimeistä
päivää kun Toiviomatkojen kanssa asioi.
Hinnoissa on puolet ylimääräistä ilmaa.
Puolta halvemmalla jos myisivät niin sittenkin
vielä kannattaisi mukavasti. - Mary
sikahinnat kirjoitti:
Siinä kyllä kristittyä viedään kuin viimeistä
päivää kun Toiviomatkojen kanssa asioi.
Hinnoissa on puolet ylimääräistä ilmaa.
Puolta halvemmalla jos myisivät niin sittenkin
vielä kannattaisi mukavasti.Ei kannata syyttää suotta toimistoa, joka vie matkalaisia Israeliin. Ei kukaan kristityiltä ole rahoja viemässä.
- tosun
turkish Airlines lentää Tel-Aviviin Istanbulin kautta. Puh. 759 98 10
Itse palestiinaan mentiin Jordanian kautta... eli lennettiin Jordaniaan ja sieltä bussilla Israeliin/Palestiinaan. Toisaalta kun teillä on niin pikkuisia lapsia niin se olis aika rankka reissu xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272900Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682699Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2191418
- 751231
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561037Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2967Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90917