Oletteko huomanneet, jotka käytätte TOYOTA
Itäkeskuksen huoltopalveluita, kuinka huono
huoltopalvelu ko. paikassa on.
Huoltojen suhteen ei toimi minkäänlainen laadun
ja työ tarkastus, eikä huoltohenkilökunnalla
tunnu olevan minkäänlaista motivaatiota
organisaationsa kehittämisessä ja
asiakastyytyväisyyden parantamisessa. Useimmat
huolto ja takuutyöt olen joutunut teettämään
kahteen kertaan ja asiakkaan mielipahasta ei
välitetä yhtään, korkeintaan lähettävät
kotiin "Tervetuloa uudestaan" postikortin.
TOYOTA Itäkeskus
28
6561
Vastaukset
- Zed
Etkös jo ole kerran ko mielipidettäsi täällä
kertonut??
Itselläni on sattunut kai vain tuuria, sillä ko.
liikkeessä on palvelu pelannut ja varsinkin
takuu -asiat jopa puhelimitse ilmen mitään
narinaa. En siis asu ihan lähellä Itäkeskusta,
joten sieltä ostamani vaihdokkia (ei toyota) olen
pariin kertaan korjauttanut ihan muulla ja
Itäkeskuksen piikkiin on mennyt mukisematta.- TOYOTA
Taas vaaditaan toinen käynti. Viimeviikolla kävin
heidän pikahuollossa, koska Aven jarrut vinkuvat.
Pikahuollon poika totesi sen johtuvan
takajarruista ja homma hoidetaan takuuna. Kun
auton takajarrut oli käyty läpi, niin jostakin
kehittyi 140mk lasku. Takajarrut oli putsattu ja
puhdistustyö ei mene takuuseen totesi poika ja
oli pahoillaan että informoi minua takuuasiasta
väärin. Annoin pojalle 20mk juomarahaa ja
kaasuttelin tieheni.
Vinkuminen lakkasi, mutta nyt alkoi taas vinkua.
Tälläkertaa menee varmaankin takuuseen ja
laitatakin takuuseen runsaasti lisätöitä niin
että tuntuu.
Koskahan he huomaavat että edellisen
murtokorjauksen jäljiltä on vielä vaihtamattomia
osia, koskaanhan he eivät ole minulta kysyneet
missä niitä murtojälkiä ja naarmuja on.
- ent.carinanisti
Carinan kolarikorjauksessa,kolhivat autoa lisää
korjaamohallissa,hitsausjätteet jätettiin perä-
luukkuun,minne paloi myös mattoon reikiä,takala-
sin tiiviste oli ilmeisesti katkaisulaikalla
nyrhitty.Mielestäni korjaamohenkilökunta oli
iältään noin 16-vuotiaita(oli kesäaika).
En valittanut kun tarvitsin auton nopeasti
ajoon takaisin.Auto oli korjaamolla viikon hopu-
tuksestani huolimatta.Vaihdoin kylläkin auton
melkein saman tien.
Pikahuollossa heppu löysi muka öljynlauhduttimesta
vuodon,yritti rahastaa? - palveluako?
Liittyen edelliseen kritiikkiin Itäkeskuksen
Toyotaan. itse en myöskään saanut palvelua.
Varaosamiehet eivät tienneet onko osia vai ei ja
antoivat väärän korjausmaalin vaikka katsoivat
koodin tietokoneeltaan. kun palautin maalia he
sanoivat sen olevan oikean ja ihmettelivät
ettenkö itse tiedä autoni väriä!!! No tiesinhän
minä sen mutta he eivät! Kääntykää Espoon Auto-
Jalosen tai Tikkurilan Auto-Aritan puoleen.
palvelua riittää! - kk
Aivan olematonta palvelua ei ole luotettava toimija.
ollut joskus hyvä ei enään.- MillaMansikka
Vein Toyota autoni Toyota itäkeskus korjaamolle hintaarvio tuli postik paperille raapustettuna jossa osat ja työt oli eritelty ilmeisesti tämä on sitten se hinta arvio Korjaaja ihmetteli kun kinusin lappua itselleni mutta antoi sen sitten
Pyysin soittamaan jos mitään outoa tai "lisävikoja" ilmenee tonen vuorokausi menossa pitää alkaa soittelemaan jos ei ala kuulua mitään etteivät pura koko autoa. - vanhanakanauto
Ei tosiaan uskoisi millaista palvelua voi saada isolta merkkiliikkeeltä. Vein Toyotani 97 huoltoon. Ensin huoltopyyntö, ajan sai viikon päähän. Viestiin olin laittanut kysymyksen voiko auton tuoda jo edellisenä iltana, joka oli sunnuntai. Ennen huoltoa soitettiin ja kerrottin, että voi tuoda ja kyseltiin tarkemmin viasta. Sanoin tarvitsevani autoa viikon päästä lauantaina. Ei kuulemma mikään ongelma.......... Vein auton ja jäin odottelemaan.... Keskiviikkona sain tekstiviestin, jossa kiiteltiin ja toivoteltiin tervetulleeksi uudestaan. Onneksi viestissä oli numero, josta lähdin autoa kyselemään. No eipä se tietenkään valmis ollut ja sain kuulla, että uusi osa oli sinä päivänä tullut. Perjantaina yhden aikaan soitetaan ja kerrotaan ettei auto ole valmis!!!!! Eikä tietoa koska olisi, ehkä seuraavalla viikolla......... Hyvästi lomamatka!!!!!! Eikä valohoidon hinnasta mitään tietoa. Jännitys kohoaa... Kaiken huipuksi osaa ei tarvinnutkaan vaihtaa koska vika ei ollutkaan siinä!!! Kerrassaan loistavaa, että uusi osa tilataan katsomatta edes onko vanhassa vika vai missä. Itkuraivarit menossa, viestiä lähti liikkeeseen ja ei ei varmasti tämä jää tähän. Ei paljon voi palveluksi kutsua, kun ei edes osata sanoa koska ehkä tälle tehtäisiin jotakin. En tiedä kuinka kauan olisi pitänyt aikaa oikein varata. Olisin varannut enemmän kuin viikon, jos olisin tämän tiennyt. Huh huh!!! Tämä oli toinen kerta, kun vein auton tuonne, kolmatta kertaa ei tule. Ekalla kerralla jättivät vian tutkimatta kokonaan!!! Mahdoin olla tiskillä hyvännäköinen, kun kyselin missä vika on eikä papereissa puhuta yhtään mitään. Mutta naisasiakas, seuraavaksi pitänee tilata miehen nimellä huolto.
- perheenäiti
vanhanakanauto kirjoitti:
Ei tosiaan uskoisi millaista palvelua voi saada isolta merkkiliikkeeltä. Vein Toyotani 97 huoltoon. Ensin huoltopyyntö, ajan sai viikon päähän. Viestiin olin laittanut kysymyksen voiko auton tuoda jo edellisenä iltana, joka oli sunnuntai. Ennen huoltoa soitettiin ja kerrottin, että voi tuoda ja kyseltiin tarkemmin viasta. Sanoin tarvitsevani autoa viikon päästä lauantaina. Ei kuulemma mikään ongelma.......... Vein auton ja jäin odottelemaan.... Keskiviikkona sain tekstiviestin, jossa kiiteltiin ja toivoteltiin tervetulleeksi uudestaan. Onneksi viestissä oli numero, josta lähdin autoa kyselemään. No eipä se tietenkään valmis ollut ja sain kuulla, että uusi osa oli sinä päivänä tullut. Perjantaina yhden aikaan soitetaan ja kerrotaan ettei auto ole valmis!!!!! Eikä tietoa koska olisi, ehkä seuraavalla viikolla......... Hyvästi lomamatka!!!!!! Eikä valohoidon hinnasta mitään tietoa. Jännitys kohoaa... Kaiken huipuksi osaa ei tarvinnutkaan vaihtaa koska vika ei ollutkaan siinä!!! Kerrassaan loistavaa, että uusi osa tilataan katsomatta edes onko vanhassa vika vai missä. Itkuraivarit menossa, viestiä lähti liikkeeseen ja ei ei varmasti tämä jää tähän. Ei paljon voi palveluksi kutsua, kun ei edes osata sanoa koska ehkä tälle tehtäisiin jotakin. En tiedä kuinka kauan olisi pitänyt aikaa oikein varata. Olisin varannut enemmän kuin viikon, jos olisin tämän tiennyt. Huh huh!!! Tämä oli toinen kerta, kun vein auton tuonne, kolmatta kertaa ei tule. Ekalla kerralla jättivät vian tutkimatta kokonaan!!! Mahdoin olla tiskillä hyvännäköinen, kun kyselin missä vika on eikä papereissa puhuta yhtään mitään. Mutta naisasiakas, seuraavaksi pitänee tilata miehen nimellä huolto.
-97 Toyota ja lomamatka on erittäin huono yhdistelmä. Suosittelen bussia tai junaa. Kyllä tuollaisella tojolla ehkä perille pääsee mutta lomatunnelma olisi varmaan parempi jossain muussa kulkuneuvossa kuin tuollaisessa loppuunajetussa lintassa. Ilmastointi tulee ensimmäisenä mieleen varsinkin jos lapsia on mukana.
- vanhanakanauto
Hyvinhän tuo vanha herra on toiminut. Heinäkuussa katsastettu, läpi meni niin, että heilahti. Ajokilometritkin ratkaisevat, vähemmän kilsoja kuin työkaverin uudemmassa autossa.
Lapsia ei ole, sen sijaan 14v vanha koira löytyy. Tämä varmaan olisi ollut meidän viimeinen yhteinen lomamatka, en usko, että koira enää ensi kesää näkee. Aamulla aikaisin liikkeelle, mieluusti jo viiden aikaan aamulla, niin ei ehdi tulla liian kuuma koiruudelle. No eipähän taida tarvita nyt tätä miettiä.
Valitettavasti bussilla eikä junalla pääse mökille, niin paljon ei ole vaihtoehtoja.
Ja kun tässä ketjussa on kyse kuitenkin huollon toimimattomuudesta. Vikaa, jota tuolla ei ensimmäisellä kerralla edes katsottu, korjattiin toisessa liikkeessä mukisematta. Oliisn sinne vienyt nytkin, mutta en uskaltanut tuolla lähteä kuitenkaan ajamaan, kun matkaa on 400 km. - tyguyh
vanhanakanauto kirjoitti:
Ei tosiaan uskoisi millaista palvelua voi saada isolta merkkiliikkeeltä. Vein Toyotani 97 huoltoon. Ensin huoltopyyntö, ajan sai viikon päähän. Viestiin olin laittanut kysymyksen voiko auton tuoda jo edellisenä iltana, joka oli sunnuntai. Ennen huoltoa soitettiin ja kerrottin, että voi tuoda ja kyseltiin tarkemmin viasta. Sanoin tarvitsevani autoa viikon päästä lauantaina. Ei kuulemma mikään ongelma.......... Vein auton ja jäin odottelemaan.... Keskiviikkona sain tekstiviestin, jossa kiiteltiin ja toivoteltiin tervetulleeksi uudestaan. Onneksi viestissä oli numero, josta lähdin autoa kyselemään. No eipä se tietenkään valmis ollut ja sain kuulla, että uusi osa oli sinä päivänä tullut. Perjantaina yhden aikaan soitetaan ja kerrotaan ettei auto ole valmis!!!!! Eikä tietoa koska olisi, ehkä seuraavalla viikolla......... Hyvästi lomamatka!!!!!! Eikä valohoidon hinnasta mitään tietoa. Jännitys kohoaa... Kaiken huipuksi osaa ei tarvinnutkaan vaihtaa koska vika ei ollutkaan siinä!!! Kerrassaan loistavaa, että uusi osa tilataan katsomatta edes onko vanhassa vika vai missä. Itkuraivarit menossa, viestiä lähti liikkeeseen ja ei ei varmasti tämä jää tähän. Ei paljon voi palveluksi kutsua, kun ei edes osata sanoa koska ehkä tälle tehtäisiin jotakin. En tiedä kuinka kauan olisi pitänyt aikaa oikein varata. Olisin varannut enemmän kuin viikon, jos olisin tämän tiennyt. Huh huh!!! Tämä oli toinen kerta, kun vein auton tuonne, kolmatta kertaa ei tule. Ekalla kerralla jättivät vian tutkimatta kokonaan!!! Mahdoin olla tiskillä hyvännäköinen, kun kyselin missä vika on eikä papereissa puhuta yhtään mitään. Mutta naisasiakas, seuraavaksi pitänee tilata miehen nimellä huolto.
Osien vaihto paikka. en suosittele.
- tiesitkö
Kyseinen filiaali taitaa olla tätä nykyä Tammer-Auton omistuksessa.
Voi olla, että laatu on vielä hakusessa siellä? Aiemmin maahantuojan omistamana laatu oli mielestäni ihan kohdallaan: ei muuta kuin kiukkuista palautetta maahantuojalle! Kyllä sieltä puuttuvat peliin, jos jokin piirimyyjä pilaa merkin mainetta.- liikken omistaja
on Metro-Auto, ei Tammer-Auto.
Ketjun alkupään viestit ovat vuodelta -01 ???, mitähän järkeä asiassa on ? Vai onko "ATK" tehnyt kepposen ohjelma uudistuksen yhteydessä ?
- Simo991
Autoa yritettiin huoltaa itiksessä ja pakko sanoa että sekä palvelu että ammattitaito tuntuu tässä puulaakissa sen verran hakusessa etten suosittele kenellekkään. Näillä jätkillä selityksiä riittää, viekää autonne muualle.
- kumma.juttu
Eikös se Tojo menekään pelkillä öljyn ja suodattimen vaihdoilla vuodesta vuoteen.
- työnjohto
palvelu huippua, on se kaikki pelaa...
- KummaJuttu
Miksiköhän viisi ketjun ensimmäsitä viestiä on kirjoittanut yksi ja sama henkilö?
- Toyota-trollipoju_Pentti
No Penttihän sekoili jo viime vuosituhannen puolella.
- Autotototo
Tässä liikkeessä vaihtoautomyynnissä erittäin paskaa palvelua.
- HiemanOdotellen
Jaha, meillä ei ollut mitään ongelmaa, mutta myyjällä oli vaan liikaa hommia eli liian monta odottavaa asiakasta. Ja ostetussa autossakaan ei mitään yllätyksiä ja pelaa hyvin, mutta se onkin toyota.
Ainoa mikä hieman häiritsee on tuo jälkimarkkinointitekstarit.
- Hijaze
2018-2019 Loistavaa palvelua lähes kaikissa tapauksissa auto samana päivänä takaisin (sijaisauton saa alk 44.e pvä
100% luotettavaa jälkeä teetetty remmin vaihdosta alkaen kaikki duunit Itiksen Toyotalla ei ehkä ihan halvin mutta eipä ole ollut ongelmia. mitään ylimääräisiä kuluja tai duuneja ei ole tehty. On kyllä kerrottu jos on havaittu jotain muita ongelmia autossa esim revennyt vetarin suojakumi
Autona Toyota Hiace 2011 - Mikätämäon
KAKSIKYMMENTÄ VUOTTA VANHA ALOITUS.
- persum
Kiitettävää palvelua,homma pelaa,ostettiin auto saatiin halvimmalla itäkeskuksesta.
Täällä turhaan naristaan. - Kusetusoy
Paskat nesteet vaihtoautoissa kannet alkaa paukkumaan!
- Anonyymi
Toyota Itäkeskus korjaamo eivät ole ammattilaisia; ne lähettänyt kirje että minulle varmaan muillekin joilla on Toyota auto, että ( korjataan tai vaihdetaan jotain turvatyynyjen kuuluvia ilmaiseksi) mä sain aika heiltä ja vein auton sinne tunnin päästä ne soitti mulle että se on valmis, kun hain auton se turvatyynyjen valomerkki oli päällä ja menin takaisin sinne, mutta ne ei vasta ja ne sanoo pitää maksaa 500€ että korjaamme.en sitten korjannut sitä.
Kerrankin kävin siellä kun auto ajelemalla sammui, ne ei osannut löytää sen vikaa ja ne pyysi 123€ laskun maksu...- Anonyymi
Miun siskon toyotalle kävi juuri samoin. Vei tähän airbag takaisin vetoon. Ilmoittivat et auto on valmis. Siskoni haki auton. Kun lähti ajamaan airbag-valo paloi. Vei auton takaisin.
Väittivät et valo paloi jo kun vei auton sinne. Ja tämähän ei pidä paikkaansa. Miksi valosta ei sanottu kun haki auton.
Monen tonnin remontti pitäisi nyt tehdä.
- Anonyymi
Älä osta toyotanpaskaa niin ei tarvii sen huoltohenkilökunnastakaan kärsiä.
- Anonyymi
Kyllä on huomattu, kaikki mitä mainitsit pitää kohdannani täysin! Jouko Sa
- Anonyymi
Itiksen myyntikin on karmea. Omituisia murjottavia ja piiloutuvia myyjiä jotka ovat myrtsinä jos asiakas alkaa puhumaan ja olisi kiinnostunut autosta. Mistä Neukkulan kolhoosista nämä on tuotu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384148- 892029
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151991Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581618Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541462Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341427VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001338- 741236
- 981151
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070