ronaldinho

mauri_takala

ronaldinho on paras sen ansiosta brasilia voittaa jos ron aldinhoa ei olis si ois futistakaan ku se on futis kingi vai väittääkö joku vastaan? no ei mut jos joku väittää attä bekcham on parempi ku ronaldinho niin se puhuu täyttä paskaa ja se sais painua perseeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!

4

787

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsfsdf

Kyllä se on nähty että Ronaldinho ei ole kovissa peleissä ollu mikään huippu...(mestarien liigan pelit). Minun mielestä Riquelme (Argentiina) on parempi. Totta sekin että Beckham on yliarvostettu paska.

• ponzhoooo

Et tainnut nähdä klassikkoa viime talvena, Ronaldinho kikkailee kaksi kertaa puolestakentästä ja kumpikin näytös loppuu maaliin. Yksi hienoimmista otteluista jota olen nähnyt. Ja vielä Madridissa...Ronnie kyllä joskus hermoileekin, mutta on silti ehdoton ykkönen

• tsukutsuku
        ponzhoooo kirjoitti:

Et tainnut nähdä klassikkoa viime talvena, Ronaldinho kikkailee kaksi kertaa puolestakentästä ja kumpikin näytös loppuu maaliin. Yksi hienoimmista otteluista jota olen nähnyt. Ja vielä Madridissa...Ronnie kyllä joskus hermoileekin, mutta on silti ehdoton ykkönen

Ronaldinho ja Beckham on molemmat ihan paskoja!!!!!!! Mitä Milan tekee ronaldiholla????? se joukkue oli melkein täydellinen. Kyllä Milan tarvis Armond onen turusta ja Danielin tampereelta (tamu ja TPS). Sitten ne olis voittamattomia!!!!!:D

• paska-aivo

se on ainakii tosi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      237
      749
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      406
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41