ronaldinho on paras sen ansiosta brasilia voittaa jos ron aldinhoa ei olis si ois futistakaan ku se on futis kingi vai väittääkö joku vastaan? no ei mut jos joku väittää attä bekcham on parempi ku ronaldinho niin se puhuu täyttä paskaa ja se sais painua perseeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!
ronaldinho
4
768
Vastaukset
- sdfsfsdf
Kyllä se on nähty että Ronaldinho ei ole kovissa peleissä ollu mikään huippu...(mestarien liigan pelit). Minun mielestä Riquelme (Argentiina) on parempi. Totta sekin että Beckham on yliarvostettu paska.
- ponzhoooo
Et tainnut nähdä klassikkoa viime talvena, Ronaldinho kikkailee kaksi kertaa puolestakentästä ja kumpikin näytös loppuu maaliin. Yksi hienoimmista otteluista jota olen nähnyt. Ja vielä Madridissa...Ronnie kyllä joskus hermoileekin, mutta on silti ehdoton ykkönen
- tsukutsuku
ponzhoooo kirjoitti:
Et tainnut nähdä klassikkoa viime talvena, Ronaldinho kikkailee kaksi kertaa puolestakentästä ja kumpikin näytös loppuu maaliin. Yksi hienoimmista otteluista jota olen nähnyt. Ja vielä Madridissa...Ronnie kyllä joskus hermoileekin, mutta on silti ehdoton ykkönen
Ronaldinho ja Beckham on molemmat ihan paskoja!!!!!!! Mitä Milan tekee ronaldiholla????? se joukkue oli melkein täydellinen. Kyllä Milan tarvis Armond onen turusta ja Danielin tampereelta (tamu ja TPS). Sitten ne olis voittamattomia!!!!!:D
- paska-aivo
se on ainakii tosi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237