Vanish-kokemuksia?

Pettynyt ja pahasti

Onko kellään kokemuksia "mahtavasta" tahranpoistoaineesta nimeltä Vanish? Mulla on ja huonoja sellaisia.

Mikähän sen oikein erottaa tavallisesta pesuaineesta (paitsi tähtitaivaallinen hinta), kun ei ole nuo tahrat lähteneet, vaikka on liotettu, annosteltu suoraan tahralle ja vielä pesty koneessa normaalin pyykinpesujauheen kanssa.

Toppatakissa oli öljytahra ja kyllähän se lähti mutta parin viikon kuluttua tahra oli tullut takaisin näkyviin. Että semmosta...

Ei lähde tomaatti, ei deodoranttijäämät paitojen kainaloista, eli se on ihan tavallinen pyykinpesuaine.

Älkää maksako turhasta.

9

9089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolli7

      on ihan samoja kokemuksia. Oon laittanut suoraan tahralle ja koneeseen, ei lähde edes tavallisemmat liat. Kallista sitäpaitsi.

    • virkanainen

      Niin myös täällä! Ja kaiken huipuksi, vaikka kuinka vähän jauhetta laittoi koneeseen niin kone pysähtyi kesken ohjelman kun kone oli niin täynnä vaahtoa ja sitä tulvi jopa yli äyräiden koneen oven välistä!! =(
      Niin huono aine kuin vain voi olla!

    • ja kallis.

      Dr. Beckmanin tahrasuola on tosi hyvä ja maksaa alle 4 euroa, suosittelen sitä.

    • pyykkäävä Äijä

      Minulla on vain hvyiä kokemuksia Vanish Oxi Actionista. Sellainen pinkki purkki jossa on valkoista jauhetta? Se on tosin niitä ensimmäisiä purkkeja mitä tuli aikanaan kauppoihin. Liekö koostumusta muutettu laimeammaksi? En ole tosin lisännyt sitä koneeseen vaan pessyt ämpärissä käsin. (Viiteen litraan vettä yksi lusikallinen pesuainetta. Kädet tykkää...)

      Olen kyseisellä aineella pelastanut lapsen valkoiset vaatteet jotka oli jo kerran pesty koneessa tuloksetta. (yrjöt rinnuksilla).
      Toisella kerralla tarhassa oli kaatunut mustikkasoppa syliin ja tarhan tätit luuli että valkoiset vaatteet on pilalla. Kotona liuotin ryysyt Vanishilla ja pesin lopuksi käsin. Valkoisesta bodysta tuli kuin uusi.

    • Tuuliatuuliatuu

      Onhan tuota Vanishiä tullut kokeiltua, ja aivan saman totesin , ihan turha aine.

      Kokeilin sitä sellaseen marinadi-rasva tahroihin jotka räiskyi rinnuksille kun paistoin pannulla jotain marinoitua lihaa. Ei lähtenyt tahrat mihinkään.

      Käytin sitten sen purkin pikkuhiljaa pois, kun tuli ostettua, kallis aine, mutta eipä sillä pyykit juuri puhtaammiksi tullut.

      Ihmettelen suuresti kuinka sillä joku on onnistunut tahrat poistamaan.

      • tahraton

        Sain kyseisellä aineella hiusvärin pois paidan kauluksesta ja kaulus oli valkoinen.Siihen tepsi hyvin.


    • Anonyymi

      Minä sotkin mustikkapiirakassa uuden uunikintaan ja hädissäni laitoin heti lavuaariin likoomaan vanishiin n. 50 minuutiksi ja sen jälkeen normaalipesu koneessa. Kaikki lähti pois, mutta tuoreena on heti tahra huuhdeltava ja liotettava!
      Kyllä toimii!

    • Anonyymi

      Ohjeet vaikeat sikäli, että mistään ei käy ilmi, kun pestään koneessa, pannaanko vanish tavallisen pesupulverin lisäksi. Olen ostanut 2 purkkia heti kun ne ilmestyi kauppaan ja lisää sain näytepusseja, kun tokman aloitti paikkakunnalla. Kaikki käyttämättä.

      • Anonyymi

        Pannaan pesupulverin lisäksi, jos koneeseen laitat. Toimii paremmin ja jopa hyvin, kun laittaa veden kanssa suoraan tahralle ja antaa hetken vaikuttaa. Kevyt harjays pehmeähköllä pikku harjalla parantaa lopputulosta. Näin ainakin olen saanut poistettua suurimman osan tahroista.
        Vanish jauhe on mielestäni tehokkaampaa kuin suihke.
        Jotkut suosittelevat sappisaippuaa, joka on mielestäni täysin turha tuote. Ensimmäistäkään ja minkääntyyppistä tahraa en ainakaan ole saanut sillä poistettua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe