Oottekos muuten nähny kuvia Frodosta alias Elijah Woodista, ku se oli meikattu sen näköseksi, jos Sormus oli jääny sille ja ottanu vallan kantajastaan eli pikkuisesta Hobitista?Se kuva oli jotenki karmea ja toisaalta taas surullinen.Siinä oli tosi paljo samaa näköä ku Klonkussa(tietenki koska hobitteja molemmat) ja sit siinä oli samaa ku Frodossa.Kamalasti kärsivän näkönen...
En muista osotetta, ku löysin sattumalta Googlesta, mut ajattelin kysyä muiden kuvan nähneen mielipiteitä.Mitä jos Sormus olisi jääny Frodolle, niin olisko sitä ajan myötä ollut sit kaks Klonkkua, jotka olis tapellu Sormuksesta?
Kaksi Klonkkua?
15
2266
Vastaukset
- klonkkua
koska sauron ois kiirehinyt ottamaan omansa pois jos Frodo oli pitäny sormuken. Klonkkuahan sormus riudutti 500 vuotta koska sen herra harhaili muodottomana varjona pitkin erämaita ennen kuin sai taas uuden muodon kyhätyksi.
- ja..
.. klonkku ei ollut hobitti!!!! vaan joskin saman tapainen.
- Dr.Ban
ja.. kirjoitti:
.. klonkku ei ollut hobitti!!!! vaan joskin saman tapainen.
Luultavasti sukua Väkeville.
- kirja
Dr.Ban kirjoitti:
Luultavasti sukua Väkeville.
siellä se totuus piiree! Itse lukenut TSH-trilogian ja Hobitin jo ala-asteella noin 15 v. sitten! Lukekaa, niin ymmärrätte. Ja Harmaat Satamat ovat muuten yhtä kuin kuolema, "lautturi" vene tulee viemään elävät kalman kalmistoon.
Toivottavasti ymmärsitte. - luettu?
kirja kirjoitti:
siellä se totuus piiree! Itse lukenut TSH-trilogian ja Hobitin jo ala-asteella noin 15 v. sitten! Lukekaa, niin ymmärrätte. Ja Harmaat Satamat ovat muuten yhtä kuin kuolema, "lautturi" vene tulee viemään elävät kalman kalmistoon.
Toivottavasti ymmärsitte.---- Ja Harmaat Satamat ovat muuten yhtä kuin kuolema, lautturivene tulee viemään elävät kalman kalmistoon.
Laivat vievät elävät Valinoriin eli kuolemattomille maille. Elämä jatkuu siellä Ardan päättymiseen saakka.
On olemassa myös Mandosin salit eli paikka, missä kuolleet odottavat Ardan päättymistä. Silmasta voi lukea lisää. Harmaista satamista ei kuitenkaan lähdetä sinne, Mandosin luo mennään kuolemalla.
- Iluvatar
Sait minut kiinnostumaan aiheesta. Tietääkö siis kukaan niitä sivuja. Olis kiva nähä minkä näkönen se frodo ois ollu. :)
Joo siis klonkku oli joku hobitti suku nyt ei vaan satu mieleen.- BanBan
Se sama jutska löytyy muistaaksen Kuninkaan paluu -leffan lisukkeista extended-versiossa. Sieltä katsomaan, jos ei nettisivua löydy.
- xdxdxdxdxdxdxd
^Hobitinkuvatus^^ kirjoitti:
http://www.numenoreen.com/viewgallery.php3?categorie=2&gallery=1&nbimage=116
http://www.numenoreen.com/viewpic.php3?image=Images/Frodo-Gollum2-16-11-03.jpg
Toi oli jotenkin pelottava :\ - Narbeleth-
xdxdxdxdxdxdxd kirjoitti:
http://www.numenoreen.com/viewpic.php3?image=Images/Frodo-Gollum2-16-11-03.jpg
Toi oli jotenkin pelottava :\tossa Elijah Wood? :D Ei pahus, toi on paha. :D Kauhean pelottava xD
- ^^Hobitinkuvatus^
tästä kuvasta...
http://www.numenoreen.com/viewpic.php3?image=Images/Frodo_Gollum3-16-11-03.jpg
aika kammottava...ainakin toi toinen silmä ja noi verisuonet...
Mua rupes kiinnostamaan, et kun Frodosta kerran ei tullu Klonkkumaista, nii mitä varten nää kuvat sitten on??Tai siis miks Elijah on pitäny meikata tämän näköseks, kun kerran sitä ei tarvita koko elokuvassa??- Narbeleth-
näytellyt sitten Klonkkuna siinä Klonkun osaa?
Ei oikein oo mahollista. Ehkä ne on vain huvikseen meikattu. :P - ^^Hobitinkuvatus^
Narbeleth- kirjoitti:
näytellyt sitten Klonkkuna siinä Klonkun osaa?
Ei oikein oo mahollista. Ehkä ne on vain huvikseen meikattu. :Pse oli vaan kokeilu...Koska oikeaa Klonkkuahan näytteli Andy Serkis...Vaikka kyllähän kaikki TSH-fanit sen jo tietääkin!
Mitähän hemmetin järkeä tälläkin viestillä on...?:/ - Vaslak
^^Hobitinkuvatus^ kirjoitti:
se oli vaan kokeilu...Koska oikeaa Klonkkuahan näytteli Andy Serkis...Vaikka kyllähän kaikki TSH-fanit sen jo tietääkin!
Mitähän hemmetin järkeä tälläkin viestillä on...?:/"Vaikka kyllähän kaikki TSH-fanit sen jo tietääkin!"
Öö, miten niin tietää? "Kunnon TSHfani" ei katso elokuvia. Kirjat on ainoita oikeita:) - MMM
... näytettiin riutuneeksi maskeerattu Frodo. Kohtaus jätettiin pois elokuvasta, mutta ideana oli näyttää Faramirille, miten sormus voisi riuduttaa kantajansa hulluuden partaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549