Kaksi Klonkkua?

^^Hobitinkuvatus^

Oottekos muuten nähny kuvia Frodosta alias Elijah Woodista, ku se oli meikattu sen näköseksi, jos Sormus oli jääny sille ja ottanu vallan kantajastaan eli pikkuisesta Hobitista?Se kuva oli jotenki karmea ja toisaalta taas surullinen.Siinä oli tosi paljo samaa näköä ku Klonkussa(tietenki koska hobitteja molemmat) ja sit siinä oli samaa ku Frodossa.Kamalasti kärsivän näkönen...
En muista osotetta, ku löysin sattumalta Googlesta, mut ajattelin kysyä muiden kuvan nähneen mielipiteitä.Mitä jos Sormus olisi jääny Frodolle, niin olisko sitä ajan myötä ollut sit kaks Klonkkua, jotka olis tapellu Sormuksesta?

15

2266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klonkkua

koska sauron ois kiirehinyt ottamaan omansa pois jos Frodo oli pitäny sormuken. Klonkkuahan sormus riudutti 500 vuotta koska sen herra harhaili muodottomana varjona pitkin erämaita ennen kuin sai taas uuden muodon kyhätyksi.

• ja..

.. klonkku ei ollut hobitti!!!! vaan joskin saman tapainen.

• Dr.Ban
        ja.. kirjoitti:

.. klonkku ei ollut hobitti!!!! vaan joskin saman tapainen.

Luultavasti sukua Väkeville.

• kirja
        Dr.Ban kirjoitti:

Luultavasti sukua Väkeville.

siellä se totuus piiree! Itse lukenut TSH-trilogian ja Hobitin jo ala-asteella noin 15 v. sitten! Lukekaa, niin ymmärrätte. Ja Harmaat Satamat ovat muuten yhtä kuin kuolema, "lautturi" vene tulee viemään elävät kalman kalmistoon.

Toivottavasti ymmärsitte.

• luettu?
        kirja kirjoitti:

siellä se totuus piiree! Itse lukenut TSH-trilogian ja Hobitin jo ala-asteella noin 15 v. sitten! Lukekaa, niin ymmärrätte. Ja Harmaat Satamat ovat muuten yhtä kuin kuolema, "lautturi" vene tulee viemään elävät kalman kalmistoon.

Toivottavasti ymmärsitte.

---- Ja Harmaat Satamat ovat muuten yhtä kuin kuolema, lautturivene tulee viemään elävät kalman kalmistoon.

Laivat vievät elävät Valinoriin eli kuolemattomille maille. Elämä jatkuu siellä Ardan päättymiseen saakka.

On olemassa myös Mandosin salit eli paikka, missä kuolleet odottavat Ardan päättymistä. Silmasta voi lukea lisää. Harmaista satamista ei kuitenkaan lähdetä sinne, Mandosin luo mennään kuolemalla.

• Iluvatar

Sait minut kiinnostumaan aiheesta. Tietääkö siis kukaan niitä sivuja. Olis kiva nähä minkä näkönen se frodo ois ollu. :)

Joo siis klonkku oli joku hobitti suku nyt ei vaan satu mieleen.

• BanBan

Se sama jutska löytyy muistaaksen Kuninkaan paluu -leffan lisukkeista extended-versiossa. Sieltä katsomaan, jos ei nettisivua löydy.

• Narbeleth-

• ^^Hobitinkuvatus^
      • Narbeleth-

näytellyt sitten Klonkkuna siinä Klonkun osaa?
        Ei oikein oo mahollista. Ehkä ne on vain huvikseen meikattu. :P

• ^^Hobitinkuvatus^
        Narbeleth- kirjoitti:

näytellyt sitten Klonkkuna siinä Klonkun osaa?
        Ei oikein oo mahollista. Ehkä ne on vain huvikseen meikattu. :P

se oli vaan kokeilu...Koska oikeaa Klonkkuahan näytteli Andy Serkis...Vaikka kyllähän kaikki TSH-fanit sen jo tietääkin!

Mitähän hemmetin järkeä tälläkin viestillä on...?:/

• Vaslak
        ^^Hobitinkuvatus^ kirjoitti:

se oli vaan kokeilu...Koska oikeaa Klonkkuahan näytteli Andy Serkis...Vaikka kyllähän kaikki TSH-fanit sen jo tietääkin!

Mitähän hemmetin järkeä tälläkin viestillä on...?:/

"Vaikka kyllähän kaikki TSH-fanit sen jo tietääkin!"

Öö, miten niin tietää? "Kunnon TSHfani" ei katso elokuvia. Kirjat on ainoita oikeita:)

• MMM

... näytettiin riutuneeksi maskeerattu Frodo. Kohtaus jätettiin pois elokuvasta, mutta ideana oli näyttää Faramirille, miten sormus voisi riuduttaa kantajansa hulluuden partaalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe