POSLIINI

tyttö

Jätkät..mitä tykkäätte kun muija on posliini?

Ja tytöt,kuinka pidätte parhaiten karvat kurissa jos ootte posliineja??

Entä onko tytöt yleensä posliineja?

ON IHANAA OLLA POSLIINI,VAPAA,PUHDAS JA KARVATON OLO

26

13147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baby

hmm... En tiiä onks muijat YLEENSÄ posliineja... mutta ei kovin moni enää oo... pari vuot sitten oli Paljon enempi... ja karvat pidetään kurissa säännöllisellä pois ajelulla...

hm... ja mä en oikein ite tykkää posliinista, siis itselläni... mielestäni on turhaa ajaa pois karvoja, jotka kuitenki koko ajan kasvavat takaisin, jos saisi suorittaa jonkunlaisen homman, jossa saisi karvat pois vaikka niin että ne eivät kasvaisi takaisin vuoteen, niin sitten.

Ja on myös jokaisen oma asia millaisena haluaa alapäänsä pitää =) Mutta mulla on muutenki vapaa ja puhdas olo, ilman että minulla on Posliinia =)

• kp

että naiset ja tytöt on/olisi posliineja. Nyppimällä tulee pysyvää jälkeä. Missä 2 v sitten oli enemmän posliiineja kuin nyt? Missä ikäryhmässä?

• TiEm
        kp kirjoitti:

että naiset ja tytöt on/olisi posliineja. Nyppimällä tulee pysyvää jälkeä. Missä 2 v sitten oli enemmän posliiineja kuin nyt? Missä ikäryhmässä?

Nyppimälläkään ei tule pysyvää jälkeä. Kuinkahan monta kertaa elämän aikana naiset joutuu nyppimään kulmakarvat kun ne aina kasvaa takas...? ja kyllä ne pillukarvatkin kasvaa vaikka mitä tekis, ikävä kyllä.

• *muija86*

ei oo ihan posliini mut tommonen pikkunen kolmio tossa;)....vaaleissa karvoissa....

• Luu

Mua ainaki kiihottais jos mun muijalla olis vaalet karvat.Heti rupes keulimaa ku luin ton...;)

• *muija86*
        Luu kirjoitti:

Mua ainaki kiihottais jos mun muijalla olis vaalet karvat.Heti rupes keulimaa ku luin ton...;)

mun mielestä vaaleet karvat on ihan perseestä!!!!en tykkää näistä yhtään!

• jude
        *muija86* kirjoitti:

kannattaa olla ylpee niistä koska vaalet on erittäin..erittäin kiihottavat..

• Luu
        jude kirjoitti:

kannattaa olla ylpee niistä koska vaalet on erittäin..erittäin kiihottavat..

Antaisin mitä vaan jos mulla ois vaalee karvanen muija.Luoja ku osaa kiihottaa...

• *muija86*
        Luu kirjoitti:

Antaisin mitä vaan jos mulla ois vaalee karvanen muija.Luoja ku osaa kiihottaa...

jos jotain kiihottaa,mut nää on ihan oikeesti nolot mut ei voi mitään..en kyllä jaksais käyä värjäilee näitä....

• samppaleissön
        *muija86* kirjoitti:

jos jotain kiihottaa,mut nää on ihan oikeesti nolot mut ei voi mitään..en kyllä jaksais käyä värjäilee näitä....

*ihmettelee*

• samppaleissön
        *muija86* kirjoitti:

*ihmettelee*

• totta
        *muija86* kirjoitti:

vaaleet karvat on aivan vitun ällöttävät,
        suoraan sanoen ne on oksettavat.
        Siis jos on vaaleet pillun karvat,niin aja ne
        heti pois !

• wilbur
        *muija86* kirjoitti:

No aja kaikki pois jos noin paljon nolottaa. En vaan kyllä ymmärrä, miksi karvojen väristä pitäisi nolostua...?

• Juuso
        *muija86* kirjoitti:

Vaaleet karvat just kivat!!! Sun pitää hyväksyä ittes, vaikka oletkin sexympi kuin muut. Mun mielest karvojen määrä tai väri ei yksinään tee naisesta mitään. VAAN naisen luonne ja seksikkyys tekee naisesta haluttavan. Ja jos niin pitkälle pääsee et saa riisua pikkarit, ni sit näkymä joko kruunaa tai aiheuttaa pienen pettymyksen.

Mun mielest naisen olis hyvä olla jollainlailla erilainen, posliini, vaaleet karvat, tai tummat. Mut ei mielellään ihan koskematon. Pillun ulkonäöstä pitää näkyä että nainen on itse sitä jollainlailla ehostellu! Eli rakastaa itseään ja hyväksyy itsensä ja kaikenlisäksi haluaa tehdä parhaansa jotta näyttäis kivalta.

Ei karvoja tarvi ajella tai värjäillä, jos sielt pöksyist löytyy esim. häpyrengas. Se on tarpeeks yksilöllinen juttu. Mut se rengas voi jopa näyttää parhaimmalta just ajelemattomien karvojen joukossa? On aika huorahtava jos liikaa itseään ehostelee? Mut sellasta pikkukivaa...

Sun vaaleat karvat on sama kuin posliini, häpyrengas, tai siististi kolmioksi ajeltu. Sun ei tarvi tehä mitään luoja on jo luonu sut erilaiseksi, miks pitäis olla enemmän. Oot tosi sexy ja mulla ainaki tuntuu painetta housuissa, ku ajattelen sun vaaleita...

• PoslariFani

Kyllä posliini pillu on kaikkein ihanin ja kaunein pillu. Ja sitä on todella ihana suukottaa. Uskon monen naisen pitävän pillunsa posliinina juuri esittämieni faktojen vuoksi. Joten jos sinä haluat nauttia pillustasi, niin pidä se ehdottomasti posliinina, niin takaat poikaystäväsi (tyttöystäväsi) jatkuvan ihailun ja halun suukottaa pilluasi ja muutoinkin hän varmaan pitää sinua usein hyvänä ja on hellä sinua kohtaan. Mikäs sen kivempaa.
      POSLIINIPILLUT KUNNIAAN!

• tintti

Posliini on paras.. Ite en enää kasvattais karvoja vaik maksettais.. Eihän semmosta tuheroo kukaan kato.. tai ainakaan nuole/suutele.. Koko ajan saa olla ottamassa karvoja pois suusta.. Ite ajelen ne pois heti ku vähän kasvaa.. Kaikki tytöt rohkeesti vaan karvat pois.. Jätkännekin tykkää enemmän..!

• Hannu
        tintti kirjoitti:

Posliini on paras.. Ite en enää kasvattais karvoja vaik maksettais.. Eihän semmosta tuheroo kukaan kato.. tai ainakaan nuole/suutele.. Koko ajan saa olla ottamassa karvoja pois suusta.. Ite ajelen ne pois heti ku vähän kasvaa.. Kaikki tytöt rohkeesti vaan karvat pois.. Jätkännekin tykkää enemmän..!

yleistetä. Minä ainakin nuolen ja nussin mieluummin karvaista. Muodin orjat ajelee karvojaan. Jos tästäkään asiasta ei olisi mediassa ollut juttua viime vuosina niin paljon, niin väitän että pilluansa parturoivia olisi 90% vähemmän.

• Afrodite

Siis onko posliini ja vaaleet karvat kiihottavammat ku tavallinen pillu ja tummat karvat?Onks se jotenkin hienompaa ku pillu näyttää lapsen pillulta? Mä en nyt oikeen tajuu... Mulla itelläni on ihan älyttömän tummat karvat eikä todellakaan innostais ajaa niitä pois tai värjätä!Eikös sen pitäisi olla ihan sama millainen alapää ihmisellä on? Musta toi pehko on ihan hieno ja kertoo et oon jo tarpeeks kehittyny (tai jotain sinnepäin).

• -man-

Pilluhan on aina kiihottava, oli siinä sitten karvoja tai ei.

• Asiamies

Ei tarvitse olla posliini, kaikennäköisille pimpeille löytyy ystävänsä.
      Allekirjoittanut pitää omat karvansa kurissa, ei posliini muttei mikään ylikasvanut rehupensas. Sopivan lyhyt ja siisti ettei ole karvat suussa vaimolla. Vaimoni ymmärtää myös minun tarpeeni ja ajelee häpyhuulet ja niiden ympäristön jättäen vaon yläpuolelle siistiksi ajellun lyhyen kolmion. Todella eroottinen eikä minun tarvitse nyppiä karvoja kielestä.
      Mutta kuten jo sanoin, pitäkää pimppinne/kikkelinne sellaisina kuin itse niistä pidätte. Kyllä niille sitten aina löytyy joku joka myöskin pitää niistä sellaisenaan. :)

Asiamies

• saiskii

kumpa joskun näkiskii posliinii!!!!!!!!!!!!!

• eliza

mulla on posliini ja en ikinä enää kasvattais karvoja takas. paljon parempi olo näin. ja kultsi tykkää! =) ja jaksaa nuoleskella..........

• Irina

Kyllä posliinina on mukavampaa ja mieskin tykkää. Itse otan vahalla pikinialueen, loput höyläilen. Näin ei tule näppyjä, eikä karvan kasvukaan tunnu ilkeelle.

Tietenkin jokaisen henk.koht. valinta, mutta en itse voisi kuvitellakaan kasvattavani pehkoa takaisin mikä vielä reilu kolme vuotta kukoisti turhankin kivasti...

• Sani

No useimmat jätkäthän tykkää posliineistä. mun jäbä ei ota ees suihin, oon posliini tai en!!! Taidanpa vaihtaa miestä!

• Anonyymi

Kasvata nyt ne karvasi vaan, myös varpaisiin jos pystyt. kaulan alapuolelta nylljetty nainen on vähemmän kiihottava näky näky kuin mustaperseinen karvarannekurdi

• Anonyymi

Hän varmaan lukee nyt tuon 20 vuoden odotuksen jälkeen😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      357
      7042
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      76
      5997
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      197
      5492
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      84
      4270
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      56
      3476
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      69
      3427
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3393
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      60
      3358
    9. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      56
      3140
    10. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      37
      3084
    Aihe