Suomenpystykorva ja samojedi?!:D

....!

Oisko kellään tämän rotusta koiruliinia?:D

15

854

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti ei tule

joku raja sentään. Suomenpystykorva on kansallis aarteemme jota pitää vaalia. Sakkoja ja linnaa tuollaisille jotka käyttävät tai haaveilevat kansallis aarteen sekoittamista toiseen rotuun olemalla senjälkeen RAKKI.

• kannattaisi

Opettelisit edes kirjoittamaan.

• Suomenkieli kirjoittamaan
        kannattaisi kirjoitti:

Opettelisit edes kirjoittamaan.

kun aivan asiaa kirjoittaa. Jokaiselle jotakin paitsi Suomalaisten omat rodut jätettävä piski tuotannosta rauhaan. Samaa mieltä siitä että tukka pois ja linnaan, jos Suomalaisten omia kansallisrotuja aiotaan alentaa piskin asemaan.

• kuten
        Suomenkieli kirjoittamaan kirjoitti:

kun aivan asiaa kirjoittaa. Jokaiselle jotakin paitsi Suomalaisten omat rodut jätettävä piski tuotannosta rauhaan. Samaa mieltä siitä että tukka pois ja linnaan, jos Suomalaisten omia kansallisrotuja aiotaan alentaa piskin asemaan.

Suomenpystykorva nyt on niin typerä räksyttäjä, että siihen olisi syytäkin sekoittaa vähän jalompia rotuja.
        Sekarotuisen arvoon muuten korotetaan, ei alenneta.

• Joku vaan

MULLA on tuon rotunen koira!! Ja hyvä koira onki! Minkä takia sekarotuiset on muka paljon arvottomampia ku rotukoirat???!!

• Wellu

Älkää jaksako nyt kinata!!! Suomenpystykorva ja samojedinkoira on molemmat tavattoman hienoja ja mukavia rotuja ja niin on varmasti myös ko. rotujen yhdistelmät. Seropit ovat aivan yhtä hyviä kuin rotukoirat, joissain tapauksissa ehkä jopa parempia, sillä niissä ei välttämättä esiinny yhtä paljon sisäsiittoisuutta. Seropeissa ja rotukoirissa on molemmissa hyvät ja huonot puolet. TURHA SIIS MEUHKATA!!!

• Aiheen aloittaja

Siis ei millään pahalla, mutta mikä ihme meteli tästä nyt on pitänyt nostaa. Miksi ihmeessä suomenpystykorvaan ei saisi "sekoittaa" muita rotuja, en kyllä ymmärrä. Sekarotuisia pystykorvia on muuten vaikka millä mitalla, heti vaikka Naapurista löytyy yksi :D Sinä "joku vaan", minkä ikäinen koirasi on? :D Jos sattuisivat olemaan samasta pentueesta nämä meidän koirat :) reilu 2vuotias :) Ihana pakkaus kuvia voi käydä katsomassa http://www.hau.fi/galleria.php?id=659&kuva=0

• Anteeksi :D

Anteeksi, luulin tätä omaksi aiheekseni, sillä olen aloittanut lähes samanlaisen aiheen, suomenpystykorva ja samojedin risteyty :D Eli itselläni on tämänrotuinen koira :DD

• joku vaan...

mulla on myös reilu 2 vuotias koira...:D mistä oot hankkinu sen?:D saattaa vaikka ollakin samasta pentueesta!:D

• suomenpystykorva+sammari
        joku vaan... kirjoitti:

mulla on myös reilu 2 vuotias koira...:D mistä oot hankkinu sen?:D saattaa vaikka ollakin samasta pentueesta!:D

Olen hankkinut koirani jostakin haukiputaan suunnalta [?] Syntymä -ajaksi minulle sanottiin 17.2.2004. Eli emä oli suomenpystykorva ja isä samojedinkoira, miten teillä? Onko koira narttu vai uros? Meillä on Narttu. Olen yrittänyt etsiä koirani sisaruksia netistä jo sen koko elämän ajan, mutta yhtään en ole löytänyt.. Jospa nyt tärppäisi :DD?

• Roni :D
        suomenpystykorva+sammari kirjoitti:

Olen hankkinut koirani jostakin haukiputaan suunnalta [?] Syntymä -ajaksi minulle sanottiin 17.2.2004. Eli emä oli suomenpystykorva ja isä samojedinkoira, miten teillä? Onko koira narttu vai uros? Meillä on Narttu. Olen yrittänyt etsiä koirani sisaruksia netistä jo sen koko elämän ajan, mutta yhtään en ole löytänyt.. Jospa nyt tärppäisi :DD?

meillä hankittiin kans haukiputaalta. koira on uros. senkin emä pystykorva ja isä samojedi, ovat varmasti sisaruksia!:D missä päin asutte? me asutaan kiimingissä.

• Nappi-seropi
        Roni :D kirjoitti:

meillä hankittiin kans haukiputaalta. koira on uros. senkin emä pystykorva ja isä samojedi, ovat varmasti sisaruksia!:D missä päin asutte? me asutaan kiimingissä.

Me asutaan Limingassa :D Ovat kyllä varmasti sisaruksia, todella mukava, että löytyi :)) Onko se teidän koira saman näköinen, kun tossa linkissä oleva mun koira? :) Onko sulla netissä siitä koirasta kuvia? Mailiinkin voit laittaa nappi.k[at]netti.fi :D

• roni-seropi
        Nappi-seropi kirjoitti:

Me asutaan Limingassa :D Ovat kyllä varmasti sisaruksia, todella mukava, että löytyi :)) Onko se teidän koira saman näköinen, kun tossa linkissä oleva mun koira? :) Onko sulla netissä siitä koirasta kuvia? Mailiinkin voit laittaa nappi.k[at]netti.fi :D

tässä on ainakin yksi kuva.http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=27133
        saman näköisiä ovat!:D

• nappi-seropi
        roni-seropi kirjoitti:

tässä on ainakin yksi kuva.http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=27133
        saman näköisiä ovat!:D

Ovat TODELLA paljon saman näköisiä, meillä vanhemmat eivät edes erottaneet, oliko se Nappi, kun näytin kuvia Ronista ;D Minkä ikäinen olet, voisimmeko mailailla aina välillä toisillemme kuulumisia :D Minusta ainakin olisi kiva tietää, millainen tämä Napin veli on :) Jos kiinnostaa, voit laittaa mailia nappi.k[@]netti.fi Sulkeet pois :D

• Roni- seropi
        nappi-seropi kirjoitti:

Ovat TODELLA paljon saman näköisiä, meillä vanhemmat eivät edes erottaneet, oliko se Nappi, kun näytin kuvia Ronista ;D Minkä ikäinen olet, voisimmeko mailailla aina välillä toisillemme kuulumisia :D Minusta ainakin olisi kiva tietää, millainen tämä Napin veli on :) Jos kiinnostaa, voit laittaa mailia nappi.k[@]netti.fi Sulkeet pois :D

Lähetin sähköpostia!:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13