Kaikkiko ryyppyjuhlia?

ei jaksa

Niin noita kokkareita muutaman kerran käyneenä alkaa ihmetyttää, onko niiden tarkoitus tosiaan se, että pari vuorokautta vedetään viinaa ja örvelletään liki tiedottomassa tilassa...? Sitten tuhannen tärinöissä sunnuntaina tien päälle, kun tarkkaavaisuus ja valppaus on lähes olematonta. Kertokaa mulle pliis niitten idea?

13

4294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      No siinäpä se suurinpiirtein.

    • Pave.

      Taitaapa olla niin että toiset ottaa enemmän ja toiset vähemmän. Jotkut ei ota ollenkaan, mutta ilmeisesti et ole sitten ollenkaan huomannut tuota porukkaa noissa kokoontumisajoissa? Toisaalta ottaahan aika moni muutenkin viikonloppuisin ilman mitään kokoontumisajoja, joten jokainenhan taaplaa tyylillään.
      Sitäpaitsi eikös se kuitenkin ole mukavampaa ottaa mukavassa seurassa se kuin tuolla jossain "normaali" baarissa jossa on vieläkin sekalaisempi seurakunta?
      No olen joskus ollut selvinkinpäin kokoontumisajoissa ja mukavempi siellä on olla selvinpäin se kuin että vaikkapa jossain tavallisessa baarissa, mutta johtuu varmaankin siitä, että porukka on samanhenkistä.

    • -bbxx-

      Eihän sitä nyt missään tärinöissä pois lähdetä.En tiedä sun omista kokemuksista,mut mä ainakin oon ajokunnossa kun pois lähdetään.Gospel Riders Taitaa olla sulle se sopivampi vaihtoehto.

    • ryyppyjuhlia

      tulkaapas pikkurouvat kahtoo miten teidän miehet ottaa vierasta.

    • blackwomans

      usein kokkareissa selvänä olleena voin kertoa että ne ei ole ainoastaan ärveltävien motoristien bileitä..vaan ideana on että mennään tapaamaan saman harrastuksen omaavia ihmisiä.. keskustelemaan heidän kanssaan..sekä myös pitämään hauskaa.. vaikka monet ovat tästä erimieltä.kuten ehkä sä olet. ja kuten olet huomannut on usein jepet hyvin lähellä kokkari tapahtumaa puhalluttamassa motoristeja. joten se siitä sunnuntain tärinästä.
      toki on ihmisiä jotka vetävät lärvit heti alussa ja örveltävät koko ajan..kuten sanoin on motoristeja monenlaisia..

      • arizona6

        jää kotia!


      • blackwomans
        arizona6 kirjoitti:

        jää kotia!

        kiitos vai täydellinen..on sulla kans mielipide..heko heko. tietäisit vaan..mut kait mä nyt saan mielipiteeni tänne kirjoittaa..ei kait se oo sulta pois.


    • arizona5

      moottoripyörät ja ryyppääminen kuuluu täysin yhteen.jos et kestä viinaa mene bingoon.saat kahvipaketin.

      • BMW F650ST

        Antaa rennon cruisailufiiliksen.

        -BMW F650ST-


      • Buimuri

        Kukin tavallaan. Mutta minua ainakin ärsyttää jokainen läskimahainen ja -perseinen oli sitten kyseessä nais- tai miesbikeri. Ja tällaisten ihmisten pääharrastus on aina (riippumatta mitä harrastaa) tuo yletön kaljan ja viinan läträäminen.

        En sylje kuppiin mutta minä ainakin nautin ylettömästi pyörällä ajamisesta ja yleensäkin järjellisistä extremejutuista. Nämä hommat kun täytyy hoitaa pää selkona eikä krapulassa. Elämä itsessään on parasta huumetta .. siis silloin kun adrenaali kohisee vereen!!


    • rip

      Hyvä että joku muukin uskaltaa ääneen vastustaa tota jatkuvaa ryyppäämistä..ihmetyttää muakin..eikä motoristit oo ainoita..mä vaan luulin motoristejä suvaisevaisiks, mut kommentit alkoholin puolesta osoitti,että vastustajia ei mahdu leiriin

      • prätkäkundi

        Hyvin voit olla ottamatta. Kuka sun suuhus viinaa kaataa? Kuhan ny annat muiden ryypätä. Se on sitä, suvaitsevaisuutta...


      • taas minä
        prätkäkundi kirjoitti:

        Hyvin voit olla ottamatta. Kuka sun suuhus viinaa kaataa? Kuhan ny annat muiden ryypätä. Se on sitä, suvaitsevaisuutta...

        Sehän on sillai, et jokainen valitsee sellaisen paikan, ajan ja seuran, jonka haluaa...
        Ei pidä lähteä huonossa seurassa kokoontumisajoon.
        Meillä ainakin kerhon porukassa on monenlaista henkeä...ne jotka tykkää ryypätä, ryyppää.
        Ne jotka tykkää ottaa rauhallisesti, ottaa rauhallisesti.
        Kyllä siellä jokainen saa olla oma itsensä ja siinä seurassa kuin haluaa...
        Kannattaako aina valittaa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1656
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe