parempia??

yh-isi

"äityli" pisti just tekstiviestin, et jos mä olen ehdottomasti tota Suru nimeä vastaan niin se saattais suostua myös nimiin: Ronja, Minta, Frida...
Se käski myös mun ehdotella viel muita "varteenotettavia" nimiä...joten...jelppiä???

13

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppermint

      mitenkäs olis Lumitanhu Juulia on aikanaan ollut koulukamun pikkusiskon nimi, sitten olis Sirena Susanna ja sitten Ilona Emilia tässä muutama ehdotus Lumitanhuja tullut vastaan tasan yksi ja samoin Sirenaa en ole tavannut kuin yhden.

      onnea valintaan:))

    • TiiEm

      Ronja on oikein hyvä nimi :)

      Miten olisi Eevi?

      • Jarski

        Ronja Ryövärin tytär, lastensadun mukaan...

        En kyllä tahtois olla em. isukki ;)


      • yh-isi
        Jarski kirjoitti:

        Ronja Ryövärin tytär, lastensadun mukaan...

        En kyllä tahtois olla em. isukki ;)

        En tahtois mäkään...mutta ku lapsen "äippä" haluaa,että siitä tulee Suru Emilian... ymmärrät varmaan mun tilanteen:(


      • äityli
        yh-isi kirjoitti:

        En tahtois mäkään...mutta ku lapsen "äippä" haluaa,että siitä tulee Suru Emilian... ymmärrät varmaan mun tilanteen:(

        Mä ehdotin sulle jo aikasemmin sitä Riaa, josta sanoit pitäväsi.. miten olisi Ria Suru Emilian?


      • yh-isi
        äityli kirjoitti:

        Mä ehdotin sulle jo aikasemmin sitä Riaa, josta sanoit pitäväsi.. miten olisi Ria Suru Emilian?

        No mut toihan kuulosti aivan fantastisen hyvältä!! Ehdottomasti ehdotan! Mä voin sitten taas laittaa tilannetta tänne....:)


    • Nina

      Meillä tytön toinen nimi on Ronja ja se jäi kutsumanimeksi.Koko nimi on Caty Ronja Susannah.
      Kaverin tyttö on nimeltään Ronia.Ronja-nimeä on tosin nykyään todella paljon.Muita vaihtoehtoja meillä oli Tinka,Susa,Emma ja Pinja.Halusin 4-kirjaimisen etunimen, koska 5 ekaa lasta lasta ovat Niki, Timi, Miro, Jami ja Tita.

      • yh-isi

        Lapsen "äippä" haluais kans, että nimi sointuu toisen lapsen kanssa (Rene Nikolai) ja sen mielestä Suru Emilian on niin kaunis nimi. Mä oon vähän toista mieltä,joten tappeluks se aina menee.."äipän" kun on niin vaikeeta suostua kompromissiin...


      • henna
        yh-isi kirjoitti:

        Lapsen "äippä" haluais kans, että nimi sointuu toisen lapsen kanssa (Rene Nikolai) ja sen mielestä Suru Emilian on niin kaunis nimi. Mä oon vähän toista mieltä,joten tappeluks se aina menee.."äipän" kun on niin vaikeeta suostua kompromissiin...

        Niin siis mun mielestä tuo Suru ei oo kiva nimi lapselle.. Mitä seki lapsi mahtaa isompana aatella, kun vanhemmat antanu nimeksi Suru? Ehkä, että hänestä oli vaan surua tms...

        Koeta saaha sen laosen äiti suostumaan vaihtaa nimiehotusta! Ihan vaan lapsen parasta ajatellen! ;)


      • Nina
        yh-isi kirjoitti:

        Lapsen "äippä" haluais kans, että nimi sointuu toisen lapsen kanssa (Rene Nikolai) ja sen mielestä Suru Emilian on niin kaunis nimi. Mä oon vähän toista mieltä,joten tappeluks se aina menee.."äipän" kun on niin vaikeeta suostua kompromissiin...

        Onhan se ihana jos sointuu nimet toisiinsa.Etsikää kummankin hyväksymä nimi ja taivutelkaa sitä.Kirjoitusasun muuttaminen piristää montaa "tavallista" nimeä ihan kivasti.Meidänkin Caty-nimi on muunneltu Katista (rakkain tätini,oikea nimi hänelläkin Kaarina).Mutta kyllä sain soitella pitkin maistraatteja ja nimitoimistoja myöten, kun ei viranomaiset katsoneet Catyn olevan nimi lainkaan!"Hassu juttu", totesin minä "Lahdessa on veljekset Renu ja Sisu (isällä autoina Renault ja Sisu),onko Caty nyt niin kummallinen ja hyväntavanvastainen nimi?"Sainpahan tahtoni läpi!No miten olis Ronia Alexandra, olis varmaan ihan sointuva Rene Nikolain kanssa?


    • juulia

      Ronja on hyvä ja nätti nimi :)
      entä miten olisi Beata?

    • tottakai...

      No mun mielestä tuo Frida olis kyllä tosi nätti nimi...miten olis se?

    • mv

      rene ja ronja sopii hyvin. hyvä kun surusta päästiin. en usko että ees pappi/rekisteriviranomainen suosuu surua hyväksymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2158
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2025
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1740
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1552
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      993
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      58
      935
    Aihe