Tietääkö joku, miksi jollekin ei myönnettäisi passia!!?? Syitä??
Miksi passia ei myönnetä??
11
3555
Vastaukset
- Vallu
Jos vaikka on määrätty matkustuskieltoon.
- kansalaisuus?
Jos on epäselvyys ko. henkilön kansalaisuudesta. Kenties hänellä on toisen maan passi.
- minulla on
että on 2 passia, minullakin on 2 passia ja voimassa molemmat.
- siis
minulla on kirjoitti:
että on 2 passia, minullakin on 2 passia ja voimassa molemmat.
2 eri maan passi ja ei ole mitään estettä etteikö voisi olla.
- sariiii
siis kirjoitti:
2 eri maan passi ja ei ole mitään estettä etteikö voisi olla.
ei hyväksy kaksoiskansalaisuutta ja silloin on ihan turha hakea sen maan passia, jos ei siis halua luopua toisesta kansalaisuudestaan.
- kekkosurkki
- armeija edessä
- matkustuskielto
- ehdonalainen päällä
- toisen maan kansalainen
- henkilöllisyydestä ei varmuutta
- jne- .......
haku päällä...Epäily rikoksesta tai muu vastaava selvittämätön asia viranomaisen taholta...
- Anonyymi
Ehdonalaisuus ei vaikuta millään lailla.
- Passiton
Mulla valtiolle korvauksia useita tuhansia enkä saanu passia.Kyllä vähän vituttaa.Onks mua huijattu viranomaisten taholta?
- anomustulibumerangina
Jos kuulemma omaa rasistisia tai äärimielisiä mielipiteitä ja on niitä jakanut julkisesti, niin passin saanti on nykyään vähän niin ja näin. Pitää kai vaan pysyä kotimaassa, jos ei osaa olla ihmisiksi.
- Anonyymi
Itse en aikoinaan saanut passia ja minut vietiin passitoimiston johtajan puheille syy olin ollut mielenterveyden hoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2942567Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.901610- 291362
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku631350Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka571336Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791242Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761233- 761185
- 531149
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi411098