Nessillä oli semmoinen mutta tämän pelin nimeä en muista? peli oli sivulta päin kuvattu jossa ajettiin kilpaa monsteriautoilla jyräten autoja ja ylittäen mutalammikoita ja muuta.. Olen onnellinen jos joku tunnistaisi pelin :p? jelppiä nyt.:)
Monsteriauto peli?
6
639
Vastaukset
- (.)(.)
nimeä en nyt saa päähän mutta pitää koittaa käydä katselamassa jos netistä löytyisi nimi.
- (.)(.)
monster truck rally? http://www.tomheroes.com/images/NES Monter Truck Rally.jpg
siinä kuva pelin kannesta.itse en muista minkälaiset kannet siinä oli mutta tuo peli se voisi olla. - mie90
(.)(.) kirjoitti:
monster truck rally? http://www.tomheroes.com/images/NES Monter Truck Rally.jpg
siinä kuva pelin kannesta.itse en muista minkälaiset kannet siinä oli mutta tuo peli se voisi olla.saattas olla Offroad, tai joku vastaava.
mie90 kirjoitti:
saattas olla Offroad, tai joku vastaava.
pelissä eteen päästäkseen täytyi vain renkata nuolinäppäimiä, peliä en löydä mistään ja olen kokeillut moinia pelejä ja pettynyt.. Pakko päässä kokee se peli uusiks :)
- tullu pelailtua paljon
Tassu89 kirjoitti:
pelissä eteen päästäkseen täytyi vain renkata nuolinäppäimiä, peliä en löydä mistään ja olen kokeillut moinia pelejä ja pettynyt.. Pakko päässä kokee se peli uusiks :)
eikö siinä rynkytetty vasen,oikee,vasen,oikee ja mitä nopeemmin näpytti niin sitä lujempaa pääsi?
tullu pelailtua paljon kirjoitti:
eikö siinä rynkytetty vasen,oikee,vasen,oikee ja mitä nopeemmin näpytti niin sitä lujempaa pääsi?
Näinhän se asia oli, ja sit näky aina kartalla ku mentii eteepäin, mut ton pelin nimee ku sais jostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638