Xtina on meikkipelle

sille ei voi mtn

Xtina on meikkipellejen kuningatar. Olen miettinyt, että ihailevatko ihmiset hänen ulkonäköään vai lauluääntä vai molempia. Miksi hän vetää päälleen tuollaisen hirveän maalikerroksen? Olisi varmasti paljon nätimpi vähän hillitympänä. Eli oikeastaan Xtinan ulkonäköä ihailevat ihailevat hänen meikkejään. Olin ennen hänen suuri faninsa, mutta tajusin, että hän on niin tavallinen eikä maalikerros sitä muuksi muuta. Ajatelkaa, miltä hän näyttää maanantaiaamuna kello 6 am. Ei varmaankaan kovin hohdokas näky.

4

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe...

Xtina on artisti ja viihdyttäjä, meille tavallisille pulliaisille on ihan sama miltä neiti näyttää maanantaiaamuisin klo 6.
      Se miltä hän näyttää konserteissa, videoilla ja kuvissa on se mikä on meidän heiniä, artistit luovat illuusioita arjen harmauteen ja siinä Xtina on onnistunut.

Meikittömiä ja hillittyjä harmaahiirejä näkee kadulla ihan tarpeeksi, antaa bändien ja artistien tarjota vastapainoa.

• Gwen

Aivan samaa mieltä jepen kanssa. Christina näyttäää huolitellulta aina vaikka vaan ravintolassa kävisi, ja ei se meikkikerros sen paksumpi ole kuin muillakaan artisteilla. Räikeä huulipuna tekee sen vaikutelman.

• Hippo
        Gwen kirjoitti:

Aivan samaa mieltä jepen kanssa. Christina näyttäää huolitellulta aina vaikka vaan ravintolassa kävisi, ja ei se meikkikerros sen paksumpi ole kuin muillakaan artisteilla. Räikeä huulipuna tekee sen vaikutelman.

Olen samaa mieltä Gwenin kanssa.

• vielääää
        Hippo kirjoitti:

Olen samaa mieltä Gwenin kanssa.

katsotko tosiaan idolisi sen perusteella kuinka hän meikkaa?? Naurettavaa!! Ei Xtina ainakaan meidän miljoonien fanien mielestä meikkaa kun kannatamme häntä edelleen! Ja vaikka meikkaisikin,emme sentään "hylkää" häntä sen takia!!

Yhteen väliin Chrisu kylä laittoi sitä luomiväriä ja huulipunaa ehkä vähän liiankin kanssa mutta nyt on selvästi havaittavissa aikuistumisen merkkejä niin meikkauksessa kuin puketumisessakin.Usimmassa Mixissä oli juuri juttua Christinan aikuistuneesta asenteestaja uudistuneesta elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3326
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      90
      3064
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2984
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      67
      2885
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      49
      2841
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2609
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2414
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      49
      2259
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      41
      2127
    10. Vielä ei ainakaan

Kukaan muu tunnu miltään sun jälkeen. Olit niin ainutlaatuista
      Ikävä
      32
      1923
    Aihe