Onko tällaisia tapahtunut että joku on keksinyt jonkin täsmälleen saman keksinnön kuin joku muu. Olen joskus jostain kuullut että joku pändi olisi vahingossa tehnyt saman kappaleen kuin joku toinen pändi.
Onko keksitty samoja
asioita
3
562
Vastaukset
- ~keiju~
On se varmaan mahdollista. Kyllähän niitä kaikkia outoja asioita maailmassa tapahtuu.
- Että.
Musiikki on humanoideillakin samanlaista kuulemma, samat soittimet ainakin ääniltään taitaa niil olla. Mä joskus ajatuksissani ajattelin että keksiiköhän joku tehdä tietynlaisen elokuvan ja samanlainen elokuva ilmestyi pari vuoden päästä.
Onhan niitä kaksoisolentojakin.
- Pulsar
Tässä 'Avain':Kaikki ovat liitettynä kuin 'Matriisiin',kaikella on yhteytensä,'mikään ei ole erossa',kaikki on todellakin mahdollista.
*Matrix,JediVoima,kuinka Taide matkiikaan elämää.*
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813