kuinka monella on rusetti marsu

jenuli^^^^^^^

moi! kuinka monella on rusetti marsu? minulla on yksi vuotias poika rusetti marsu sen nimi on vili! ei tässä muuta!

10

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsufani93

Mulla on rusettimarsuja! Mulla on rusettimarsutyttö Melli, joka sai 6. kesäkuuta kolme pentua ja niistä yksi on rusettimarsu.(kaksi muuta ovat sileäkarvaisia) Mulla on hyvin hassun näköinen, Hollannista tullut kiharakarvainen teddytyttömarsu Bella, jossa on vähän rusettimarsua. Bella sai 11. kesäkuuta neljä pentua, joista kaksi on rusettimarsua, yksi sileäkarvainen ja yksi Bellan näköinen kiharakarvainen. Kaikilla seitsemällä pennulla on sama isä, sekarotuinen himalaja Vili, jolla on
      "pyrstö" ja "hame". Vilillä on pari rusettia pyllyssä ja pari pientä rusettia kyljessä. Minulla
      on myös kaksi melkein puhdas rotuista aguotia. Eli
      minulla on neljä ihan selkeää rusettimarsua ja kaksi marsua, joissa on vähän rusettimarsua.

• minä vaan

1 rusetti marsu tyttö ja sen nimi on rusetti.sitten meillä on muita marsuja 5 kappaletta. hyvää kesää sinulle ja marsullesi:)

• keros
        minä vaan kirjoitti:

1 rusetti marsu tyttö ja sen nimi on rusetti.sitten meillä on muita marsuja 5 kappaletta. hyvää kesää sinulle ja marsullesi:)

Mulla on oikein puhdas rusetti eli aby.Sen nimi on kerros(siitä keksin mun nimimerkin).Se täyttää 10.10 2vuotta(samana päivänä ko mun pikkusisko täyttää 12v).Sitten mul on 15muuta söpöä marsua=)

• MaassuNeiti

Abessialaisen- ja sileän-risteytys. Miten abessialainen muuten kirjotetaan oikein? Abessialainen vai abessiinilainen?

• KATA.....

MULLA ON MUTTA RUSETTI MARSU=ABSSIINIALAINEN
      KERROS ON MELKEEN 2 VUOTTA VÖÄRI DE.GOLDEN
      OIKEE NIMI ANIARAS KELPO KERROS

• rusettimarsu

Mulla on rusettimarsu Nata ja sen kaverina risteytysmarsu Pony,joka on puoliksi rusettimarsu:)

• marsu_tietäväinen

mulla on myös 2 iquu rusetti maasuu ne on vähän yli 1 vuotta,uroksia bruuno ja petro

• Mira__

Pakko on käydä kertomassa että mun eka marsu oli rusettimarsu ja sen nimi oli myös Vili :D

• marsufani :D

Mulla on kaksi puhdasrotuista abya, nimiltään Bruno ja Borat .Borat on mustavalkonen ja Bruno maantien värinen punaisilla silmillä . ♥

• Anonyymi

Mulla oli puoliks rusetti marsu sen nimi oli Fiona se kuoli 6 vuotiaana sillä oli keskellä selkää ns yksi irokeesi se oli ihanin ja paras marsu ikinä!! Mulla oli yks albiino en tiiä kirjoitetaanko noin ja yks teddy ja yks perus silee karvanen jotka on tyttöjä mut ne asuu mun kaverilla nykyää ja mulla itelläni on sit kaks rusetti marsuu jotka on poikia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      116
      9899
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      77
      5002
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4812
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3280
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      10
      2478
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      107
      1720
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1516
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      54
      1511
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1444
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe