kuinka monella on rusetti marsu

jenuli^^^^^^^

moi! kuinka monella on rusetti marsu? minulla on yksi vuotias poika rusetti marsu sen nimi on vili! ei tässä muuta!

10

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsufani93

Mulla on rusettimarsuja! Mulla on rusettimarsutyttö Melli, joka sai 6. kesäkuuta kolme pentua ja niistä yksi on rusettimarsu.(kaksi muuta ovat sileäkarvaisia) Mulla on hyvin hassun näköinen, Hollannista tullut kiharakarvainen teddytyttömarsu Bella, jossa on vähän rusettimarsua. Bella sai 11. kesäkuuta neljä pentua, joista kaksi on rusettimarsua, yksi sileäkarvainen ja yksi Bellan näköinen kiharakarvainen. Kaikilla seitsemällä pennulla on sama isä, sekarotuinen himalaja Vili, jolla on
      "pyrstö" ja "hame". Vilillä on pari rusettia pyllyssä ja pari pientä rusettia kyljessä. Minulla
      on myös kaksi melkein puhdas rotuista aguotia. Eli
      minulla on neljä ihan selkeää rusettimarsua ja kaksi marsua, joissa on vähän rusettimarsua.

• minä vaan

1 rusetti marsu tyttö ja sen nimi on rusetti.sitten meillä on muita marsuja 5 kappaletta. hyvää kesää sinulle ja marsullesi:)

• keros
        minä vaan kirjoitti:

1 rusetti marsu tyttö ja sen nimi on rusetti.sitten meillä on muita marsuja 5 kappaletta. hyvää kesää sinulle ja marsullesi:)

Mulla on oikein puhdas rusetti eli aby.Sen nimi on kerros(siitä keksin mun nimimerkin).Se täyttää 10.10 2vuotta(samana päivänä ko mun pikkusisko täyttää 12v).Sitten mul on 15muuta söpöä marsua=)

• MaassuNeiti

Abessialaisen- ja sileän-risteytys. Miten abessialainen muuten kirjotetaan oikein? Abessialainen vai abessiinilainen?

• KATA.....

MULLA ON MUTTA RUSETTI MARSU=ABSSIINIALAINEN
      KERROS ON MELKEEN 2 VUOTTA VÖÄRI DE.GOLDEN
      OIKEE NIMI ANIARAS KELPO KERROS

• rusettimarsu

Mulla on rusettimarsu Nata ja sen kaverina risteytysmarsu Pony,joka on puoliksi rusettimarsu:)

• marsu_tietäväinen

mulla on myös 2 iquu rusetti maasuu ne on vähän yli 1 vuotta,uroksia bruuno ja petro

• Mira__

Pakko on käydä kertomassa että mun eka marsu oli rusettimarsu ja sen nimi oli myös Vili :D

• marsufani :D

Mulla on kaksi puhdasrotuista abya, nimiltään Bruno ja Borat .Borat on mustavalkonen ja Bruno maantien värinen punaisilla silmillä . ♥

• Anonyymi

Mulla oli puoliks rusetti marsu sen nimi oli Fiona se kuoli 6 vuotiaana sillä oli keskellä selkää ns yksi irokeesi se oli ihanin ja paras marsu ikinä!! Mulla oli yks albiino en tiiä kirjoitetaanko noin ja yks teddy ja yks perus silee karvanen jotka on tyttöjä mut ne asuu mun kaverilla nykyää ja mulla itelläni on sit kaks rusetti marsuu jotka on poikia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe