kuinka monella on rusetti marsu

jenuli^^^^^^^

moi! kuinka monella on rusetti marsu? minulla on yksi vuotias poika rusetti marsu sen nimi on vili! ei tässä muuta!

10

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsufani93

      Mulla on rusettimarsuja! Mulla on rusettimarsutyttö Melli, joka sai 6. kesäkuuta kolme pentua ja niistä yksi on rusettimarsu.(kaksi muuta ovat sileäkarvaisia) Mulla on hyvin hassun näköinen, Hollannista tullut kiharakarvainen teddytyttömarsu Bella, jossa on vähän rusettimarsua. Bella sai 11. kesäkuuta neljä pentua, joista kaksi on rusettimarsua, yksi sileäkarvainen ja yksi Bellan näköinen kiharakarvainen. Kaikilla seitsemällä pennulla on sama isä, sekarotuinen himalaja Vili, jolla on
      "pyrstö" ja "hame". Vilillä on pari rusettia pyllyssä ja pari pientä rusettia kyljessä. Minulla
      on myös kaksi melkein puhdas rotuista aguotia. Eli
      minulla on neljä ihan selkeää rusettimarsua ja kaksi marsua, joissa on vähän rusettimarsua.

      • minä vaan

        1 rusetti marsu tyttö ja sen nimi on rusetti.sitten meillä on muita marsuja 5 kappaletta. hyvää kesää sinulle ja marsullesi:)


      • keros
        minä vaan kirjoitti:

        1 rusetti marsu tyttö ja sen nimi on rusetti.sitten meillä on muita marsuja 5 kappaletta. hyvää kesää sinulle ja marsullesi:)

        Mulla on oikein puhdas rusetti eli aby.Sen nimi on kerros(siitä keksin mun nimimerkin).Se täyttää 10.10 2vuotta(samana päivänä ko mun pikkusisko täyttää 12v).Sitten mul on 15muuta söpöä marsua=)


    • MaassuNeiti

      Abessialaisen- ja sileän-risteytys. Miten abessialainen muuten kirjotetaan oikein? Abessialainen vai abessiinilainen?

    • KATA.....

      MULLA ON MUTTA RUSETTI MARSU=ABSSIINIALAINEN
      KERROS ON MELKEEN 2 VUOTTA VÖÄRI DE.GOLDEN
      OIKEE NIMI ANIARAS KELPO KERROS

    • rusettimarsu

      Mulla on rusettimarsu Nata ja sen kaverina risteytysmarsu Pony,joka on puoliksi rusettimarsu:)

    • marsu_tietäväinen

      mulla on myös 2 iquu rusetti maasuu ne on vähän yli 1 vuotta,uroksia bruuno ja petro

    • Mira__

      Pakko on käydä kertomassa että mun eka marsu oli rusettimarsu ja sen nimi oli myös Vili :D

    • marsufani :D

      Mulla on kaksi puhdasrotuista abya, nimiltään Bruno ja Borat .Borat on mustavalkonen ja Bruno maantien värinen punaisilla silmillä . ♥

    • Anonyymi

      Mulla oli puoliks rusetti marsu sen nimi oli Fiona se kuoli 6 vuotiaana sillä oli keskellä selkää ns yksi irokeesi se oli ihanin ja paras marsu ikinä!! Mulla oli yks albiino en tiiä kirjoitetaanko noin ja yks teddy ja yks perus silee karvanen jotka on tyttöjä mut ne asuu mun kaverilla nykyää ja mulla itelläni on sit kaks rusetti marsuu jotka on poikia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe