Haulikko vai(ko) Kivääri

Haulikon kivääri

Niin kumpiko olisi parempi metsästystä aloittelevalle 12 vuotiaalle pojalle, päällekkäis piippuinen haulikko vai joku suomi kivääri? kertokaa kaikki omat mieli piteenne kiitos... ja sanokaa mikä
haulikko tai kivääri... KIITOS!

7

1723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäke-

mitä metsästätte. Kai tuo omakin järkesi sanoo että haulikko ei sovellu hirvelle ja taas kivääri huonosti sorsalle jne...

• juakkimus

No kyllä se haulikko kannattaa ostaa.. jos aijot metsästää pien riistaa.. ja sit vasta harkita sitä kivääriä... tai sit ostat rihlakon suoraan..

• ---

onko piekkari ja rihlakko sama asia? ;)

• juakkimus
        --- kirjoitti:

onko piekkari ja rihlakko sama asia? ;)

No ei se ole.. rihlakko on semmoinen niinkuin päälekkäis piippuinen haulikko mut siinä on ylhäällä haulikko piippu ja alhaalla kivääri piippu..

• metsienmies

itse ainaki aloin haulikolla sorsa- ja lintumetsällä.. isän päällekkäispiippuinen Baikal ij-27 tais olla eka ase. Tietysti asevalinta riippuu siitä mitä metsästetään.

• mettä mies

itse kannatan molempien hankitaa koska haulikko soveltuu lintu ja jäni metsästykseen ja kvääri taas hirvi metsästykseen

• lentävä jänis

Mulla ei hirvikoetta, eikä sitte pyssyäkään, mutta lintumettään haulikko ja WMR.
      Aina sama pähkäily, että kumman ottas, mutta jos tarpoo metsässä, niin haulikko, koska tilanteet saattaa olla nopeita, mutta jos aamulla kuusen alle kytikseen, niin wmr

Vaan oisko alkuun parempi ottaa rinnakkaisluvat isukin pyssyille, kosket kuitenkaan ton ikäsenä yksikses voi vielä lähteä metsälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      92
      2087
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1340
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1213
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      955
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      878
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe