Polttarit Porvoossa?

LadyCat

Täytyisi järjestää parhaalle kaverille polttarit Porvoossa. Onko tietoa mitä Porvoossa voisi tehdä, ei mitään tavallista, esim. mennään pelaamaan minigolfia vaan jotain vauhdikasta! :)Tiedän Seikkailusaaren Emäsalossa, jossa järjestetään kaikenlaista "extreme" menoa, mutta varasuunnitelmaksi pitäisi kehitellä jotain muutakin, jos se paikka on jo täyteen buukattu.

13

2906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

      Viekää se yöllä kamppulaan ja jättäkää yksin, ei puukkoa ei kompassia, tyhjä lompsa taskuun, katsotte selviääkö se sieltä hengissä ulos. Siinä on kaverille elämään extremeä!

      • fagerholm

        Esko= Pitkätukkainen homoseksuaali totaalikieltäytyjä ja naistenhakkaaja.
        Emäsalo on jees paikka. Sillan linkkarihyppy on aivan sairaan siisti, mutta en tiedä järjestääkö keskus sitä..


      • ..handuun esko, kaveri pitkästyis ja nukahtais "ekstremen" "kamppulasa".
        Seikkailulaaksossa vois olla säpinää...


      • .....

        Esko on suomen ruattalainen homo diiva! et selviä hengis kotisi ulkopuolella missään!


      • Heräätys
        ..... kirjoitti:

        Esko on suomen ruattalainen homo diiva! et selviä hengis kotisi ulkopuolella missään!

        Esko ei voi olla suomenruotsalainen, Esko on 100 %:sesti suomalainen nimi!


      • Suomenruottalainen
        Heräätys kirjoitti:

        Esko ei voi olla suomenruotsalainen, Esko on 100 %:sesti suomalainen nimi!

        Ja senkö perusteella esko ei voi olla suomenruotsalainen? Ilmeisesti mäkään en sitten voi olla suomenruotsalainen! Mua on koko ikäni näemmä huijattu kun on uskotettu mulle että oon suomenruotsalainen. Ja mulla on ihan perussuoalainen nimi. Ja vieläpä kumpikin nimi...


      • Havainto
        Heräätys kirjoitti:

        Esko ei voi olla suomenruotsalainen, Esko on 100 %:sesti suomalainen nimi!

        Onhan kirkonpolttajan etunimikin kalle....


    • Eikös siellä Porvoossa ole tapana leikkiä tulitikuilla ja pistää rakennuksia kivijalkaan?

      Siinä sinulle polttarihuvia ja extrememenoa kerrakseen. Kyllä on kamusi tyytyväinen kun saa niin ison nuotion missä paistaa Porvoolaista lenkkimakkaraa ja saada siten ruokamyrkytys.

      • sdfgsdg

        minkälainen on porvoolainen lenkkimakkara?


      • porvoolaista lenkkimakkaraa grillattavaksi...


    • olavi

      Paalaamoon jatkoille...

      • grillimakkara?

        Porvoolaista makkaraa ei taida enään olla olemassakaan, mutta jos olisitte historiaa lukeneet, niin tietäisitte, että sellaista on todellakin ollut. Ei ehkä grillimakkaraa, mutta makkaraapa kuitenkin.

        En muista makkaramestarin nimeä enään, mutta tuossa jossain taidetehtaan/linnunpönttöjen alueella heidän perheyrityksensä sijaitsi. Ja menestyi. Enkä edes muista sitäkään, että miksi lopetti. Asiat tuppaa unohtumaan, kun ei ole hetkiin niiden parissa työskennellyt. Ehkä joku muu muistaa paremmin...


    • jussi4567

      Kalle Holm Nocurnal -yhtyeestä polttaa kirkon kuin kirkon tehokkaasti ja huomiota herättäen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe