Vilijonkan munuaispiiras paistui hyvää kyytiä Kimi Räikkösen formula auton moottorin uumenissa mutta jäi raa'aksi kuin raatokärpäsen raato, koskatten Kimin auton sytytystulpan vagina repesi kesken MM-mittelöä, Schumi näetsen oli kussut Kimin pissapoikaan, mistä tulikin mieleen wee, tuo pissapoikamme, siinäpä olisi meille uusi Schumi.
Kukaan ei syönyt piirasta, mutta sairastuivat silti brittiruokaan, koska kisat käydettiin hopeakiven radalla Londoossa.
Afrikassa apinat heiluivat puissa samaan aikaan.
Vilijonkan munuaispiiras
Vihreä sauna
4
739
Vastaukset
- Rengasmies
Vitun hassu juttu.
Onkohan autossanne 80-sarjalaiset renkaat?- Vihreä taho
olen elänyt 60-, 70-, 90 ja 2000-luvuilla. 80-luvulla kärsin vatsahapoista.
- iippij
Taas on vanhan(jippiin)jengi koolla taas!
- kdkffdd
kui voi naurattaa näi pali tommone paska juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637