Torsti-Pentti kulki kadulla. Yllättäen häneltä pääsi harvinaisen äänekäs pieru. Torsti-Pentti katsoi taakseen ikään kuin uskotellakseen, että pierun takana olisi ollut joku muu. Tästä ei kuitenkaan ollut liiemmalti apua, sillä kaikki tiesivät jo syyllisen. Tieto tapahtuneesta levisi lähipiirissä kulovalkean tavoin.
Illalla Torsti-Pentti meni baariin. Baarimikko vittuili: "Onkos meidän pieruvastaava tullut vetämään perseet olalle?" Torsti-Pentti ei välittänyt, vaan vetäytyi taka-alalle kittaamaan viinaa. Niin kovasti hän sitä veti, että 23:58 hän sammui.
Jutusta vitun hauskan tekee se aspekti, että aamulla Torsti-Pentti sai kuulla unessaan päästäneensä peräti kolme pitkää, polyfonista pierua.
Kaksi sangen hupaisaa kaskua
Foorumin tasonnostaja
1
1055
Vastaukset
- Foorumin tasonnostaja
Niin joo, niitä vitsejä tulikin vaan yks. Mitä suotta kirjoittaa yhteen topiciin useampia vitsejä, jokainen niistä on oman keskustelunsa arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487