Ronaldinho ei päässyt Real Madridiin koska pitivät häntä liian rumana
Ronaldinho liian ruma
17
1272
Vastaukset
- ei muuten
isot hampaat näkyy koko ajan
- kessler
ja siellä muutama tämän niin uskomattoman kauniiden naisten ja komeiden miesten kansan edustaja kommentoi!!!
- ossin kives
kessler kirjoitti:
ja siellä muutama tämän niin uskomattoman kauniiden naisten ja komeiden miesten kansan edustaja kommentoi!!!
ole mitkään missikisat!!!
- brassi
Ulkonäöllä ei jalkapalloa pelata. Ronaldinho on 100-kertaa parempi kuin joku kansikuvapoju C.Ronaldo tai Beckham. Sitä paitsi minusta Ronaldinho näyttää normaalilta.
- kessler
ossin kives kirjoitti:
ole mitkään missikisat!!!
Tarkoitin vain sitä että jos aletaan arvostella ihmisten ulkonäköä (tässä tapauksessa Ronaldinhon) niin kannattaisi ehkä itse kunkin vilkaista peiliin että paljonko on varaa aukoa päätään!! Olen myös edelleen sitä mieltä että suomalaiset ei todellakaan kuulu ns. "hyvännäköisiin" kansakuntiin! Ellet usko niin katsele ympärilles niin ymmärrät mitä tarkoitan!
- kulma.
brassi kirjoitti:
Ulkonäöllä ei jalkapalloa pelata. Ronaldinho on 100-kertaa parempi kuin joku kansikuvapoju C.Ronaldo tai Beckham. Sitä paitsi minusta Ronaldinho näyttää normaalilta.
vai sata kertaa parempi..hehehe..oot huumoriveikko
- brassi
kulma. kirjoitti:
vai sata kertaa parempi..hehehe..oot huumoriveikko
No ehkä liioittelin tuossa. Mutta se on totta, että Ronaldinho ON parempi, kuin C.Ronaldo tai Beckham. Vituttaa vain, kun joku pelle arvostelee tämänhetkistä maailman parasta pelaajaa ulkonäön perusteella. Ulkonäöllä ei ole paskaakaan väliä fudiksessa.
- itse jeesus
ronaldinho näyttää hyvältä, se sentään osaa saatana hymyillä!! ei ulkonäöllä ole väliä, varsinkaan jos on kerran noin ammattilainen pelatessaan..
- Petrii
Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa
ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)
Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajia - pekkatherekka
Petrii kirjoitti:
Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa
ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)
Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajiaOlet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.
Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja.. - Ovatten
pekkatherekka kirjoitti:
Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.
Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..pelaajat. hyvin kauniita poikia kaikki. kauneus on jossain. tietysti jonkun ulkonäkö voi ärsyttää. olemme kaikki erillaisia , en tiedä mikä on se muotti mihin ihmisen pitäisi valaa, se perus muotti. että kaikkia miellyttäisi. Jos olisi perusmuotti, ja siitä pieniä muutoksia. tai jos olisi televisiossa mahdollisuus muokata jokainen pelaaja haluamansa näköiseksi, esim,nahka, ronulta vois muokata hampaat kokonaan pois olis vain pieni reikä suunapäänä täällä minäkin mikä luulen olevani tiedättekö te .
- gato_negro
Petrii kirjoitti:
Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajia"ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)"
Aivan mahtavaa läppää :-D.
Mutta mä oon kyllä sitä mieltä, että R on huippupelaaja ei sitä nyt ole hyvällä ulkonäöllä siunattu. Mutta entäs sitten? Kyllä sieltä MM-kentiltä löytyy komituksiakin joissa silmä lepää :-). - safdj
pekkatherekka kirjoitti:
Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.
Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..jos teil ei oo mitään parempaa tekemist ku puhuu ronaldinhon ulkonäöstä, niin olkaa niin kilttejä ja lyökää itteenne!!! Lol säälittävää
- henness
Ruma??!
RUMA??!
Ei helvetti salli mun nauraa!
Hänhän on helvetin hyvän näköinenkin.
(Tietysti vain minun mielipiteeni...)
Ja vaikuttaa kyllä hyvin sympaattiselta ihmiseltä, iloiselta, positiiviselta pelaajalta, joka todella nauttii jalkapallon pelaamisesta.
Ja niin loistava pelaaja. - lkjh
Taito ratkaisee, ei ulkonäkö. Pelaajana Ronaldinho on selvästi kiiltokuvapojujen edellä. Mielestäni kisojen viihdyttävin pelaaja, ei pelkästään taitojensa, vaan myös iloisuutensa ansiosta.
- Miksu_
Ronaldinho pitää selkeästi hallussaan maailman rumimman jalkapalloilijan titteliä. Nuo parhaan pelaajan palkinnotkin on annettu miehelle ihan vain säälistä lohdutukseksi rujoudestaan.
- henness
ei taida itsetunto olla kohdallaan noilla haukkujilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812