Ronaldinho liian ruma

Real Madridille

Ronaldinho ei päässyt Real Madridiin koska pitivät häntä liian rumana

17

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muuten

isot hampaat näkyy koko ajan

• kessler

ja siellä muutama tämän niin uskomattoman kauniiden naisten ja komeiden miesten kansan edustaja kommentoi!!!

• ossin kives
        kessler kirjoitti:

ja siellä muutama tämän niin uskomattoman kauniiden naisten ja komeiden miesten kansan edustaja kommentoi!!!

ole mitkään missikisat!!!

• brassi

Ulkonäöllä ei jalkapalloa pelata. Ronaldinho on 100-kertaa parempi kuin joku kansikuvapoju C.Ronaldo tai Beckham. Sitä paitsi minusta Ronaldinho näyttää normaalilta.

• kessler
        ossin kives kirjoitti:

ole mitkään missikisat!!!

Tarkoitin vain sitä että jos aletaan arvostella ihmisten ulkonäköä (tässä tapauksessa Ronaldinhon) niin kannattaisi ehkä itse kunkin vilkaista peiliin että paljonko on varaa aukoa päätään!! Olen myös edelleen sitä mieltä että suomalaiset ei todellakaan kuulu ns. "hyvännäköisiin" kansakuntiin! Ellet usko niin katsele ympärilles niin ymmärrät mitä tarkoitan!

• kulma.
        brassi kirjoitti:

Ulkonäöllä ei jalkapalloa pelata. Ronaldinho on 100-kertaa parempi kuin joku kansikuvapoju C.Ronaldo tai Beckham. Sitä paitsi minusta Ronaldinho näyttää normaalilta.

vai sata kertaa parempi..hehehe..oot huumoriveikko

• brassi
        kulma. kirjoitti:

vai sata kertaa parempi..hehehe..oot huumoriveikko

No ehkä liioittelin tuossa. Mutta se on totta, että Ronaldinho ON parempi, kuin C.Ronaldo tai Beckham. Vituttaa vain, kun joku pelle arvostelee tämänhetkistä maailman parasta pelaajaa ulkonäön perusteella. Ulkonäöllä ei ole paskaakaan väliä fudiksessa.

• itse jeesus

ronaldinho näyttää hyvältä, se sentään osaa saatana hymyillä!! ei ulkonäöllä ole väliä, varsinkaan jos on kerran noin ammattilainen pelatessaan..

• Petrii

Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa

ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)

Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajia

• pekkatherekka
        Petrii kirjoitti:

Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa

ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)

Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.

Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..

• Ovatten
        pekkatherekka kirjoitti:

Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.

Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..

pelaajat. hyvin kauniita poikia kaikki. kauneus on jossain. tietysti jonkun ulkonäkö voi ärsyttää. olemme kaikki erillaisia , en tiedä mikä on se muotti mihin ihmisen pitäisi valaa, se perus muotti. että kaikkia miellyttäisi. Jos olisi perusmuotti, ja siitä pieniä muutoksia. tai jos olisi televisiossa mahdollisuus muokata jokainen pelaaja haluamansa näköiseksi, esim,nahka, ronulta vois muokata hampaat kokonaan pois olis vain pieni reikä suunapäänä täällä minäkin mikä luulen olevani tiedättekö te .

• gato_negro
        Petrii kirjoitti:

"ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)"

Aivan mahtavaa läppää :-D.

Mutta mä oon kyllä sitä mieltä, että R on huippupelaaja ei sitä nyt ole hyvällä ulkonäöllä siunattu. Mutta entäs sitten? Kyllä sieltä MM-kentiltä löytyy komituksiakin joissa silmä lepää :-).

• safdj
        pekkatherekka kirjoitti:

jos teil ei oo mitään parempaa tekemist ku puhuu ronaldinhon ulkonäöstä, niin olkaa niin kilttejä ja lyökää itteenne!!! Lol säälittävää

• henness

Ruma??!
      RUMA??!
      Ei helvetti salli mun nauraa!
      Hänhän on helvetin hyvän näköinenkin.
      (Tietysti vain minun mielipiteeni...)
      Ja vaikuttaa kyllä hyvin sympaattiselta ihmiseltä, iloiselta, positiiviselta pelaajalta, joka todella nauttii jalkapallon pelaamisesta.
      Ja niin loistava pelaaja.

• lkjh

Taito ratkaisee, ei ulkonäkö. Pelaajana Ronaldinho on selvästi kiiltokuvapojujen edellä. Mielestäni kisojen viihdyttävin pelaaja, ei pelkästään taitojensa, vaan myös iloisuutensa ansiosta.

• Miksu_

Ronaldinho pitää selkeästi hallussaan maailman rumimman jalkapalloilijan titteliä. Nuo parhaan pelaajan palkinnotkin on annettu miehelle ihan vain säälistä lohdutukseksi rujoudestaan.

• henness

ei taida itsetunto olla kohdallaan noilla haukkujilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      5
      2878
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2517
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1383
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      776
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      26
      632
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe