Ronaldinho liian ruma

Real Madridille

Ronaldinho ei päässyt Real Madridiin koska pitivät häntä liian rumana

17

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muuten

      isot hampaat näkyy koko ajan

      • kessler

        ja siellä muutama tämän niin uskomattoman kauniiden naisten ja komeiden miesten kansan edustaja kommentoi!!!


      • ossin kives
        kessler kirjoitti:

        ja siellä muutama tämän niin uskomattoman kauniiden naisten ja komeiden miesten kansan edustaja kommentoi!!!

        ole mitkään missikisat!!!


      • brassi

        Ulkonäöllä ei jalkapalloa pelata. Ronaldinho on 100-kertaa parempi kuin joku kansikuvapoju C.Ronaldo tai Beckham. Sitä paitsi minusta Ronaldinho näyttää normaalilta.


      • kessler
        ossin kives kirjoitti:

        ole mitkään missikisat!!!

        Tarkoitin vain sitä että jos aletaan arvostella ihmisten ulkonäköä (tässä tapauksessa Ronaldinhon) niin kannattaisi ehkä itse kunkin vilkaista peiliin että paljonko on varaa aukoa päätään!! Olen myös edelleen sitä mieltä että suomalaiset ei todellakaan kuulu ns. "hyvännäköisiin" kansakuntiin! Ellet usko niin katsele ympärilles niin ymmärrät mitä tarkoitan!


      • kulma.
        brassi kirjoitti:

        Ulkonäöllä ei jalkapalloa pelata. Ronaldinho on 100-kertaa parempi kuin joku kansikuvapoju C.Ronaldo tai Beckham. Sitä paitsi minusta Ronaldinho näyttää normaalilta.

        vai sata kertaa parempi..hehehe..oot huumoriveikko


      • brassi
        kulma. kirjoitti:

        vai sata kertaa parempi..hehehe..oot huumoriveikko

        No ehkä liioittelin tuossa. Mutta se on totta, että Ronaldinho ON parempi, kuin C.Ronaldo tai Beckham. Vituttaa vain, kun joku pelle arvostelee tämänhetkistä maailman parasta pelaajaa ulkonäön perusteella. Ulkonäöllä ei ole paskaakaan väliä fudiksessa.


    • itse jeesus

      ronaldinho näyttää hyvältä, se sentään osaa saatana hymyillä!! ei ulkonäöllä ole väliä, varsinkaan jos on kerran noin ammattilainen pelatessaan..

      • Petrii

        Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa

        ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)

        Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajia


      • pekkatherekka
        Petrii kirjoitti:

        Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa

        ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)

        Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajia

        Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.

        Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..


      • Ovatten
        pekkatherekka kirjoitti:

        Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.

        Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..

        pelaajat. hyvin kauniita poikia kaikki. kauneus on jossain. tietysti jonkun ulkonäkö voi ärsyttää. olemme kaikki erillaisia , en tiedä mikä on se muotti mihin ihmisen pitäisi valaa, se perus muotti. että kaikkia miellyttäisi. Jos olisi perusmuotti, ja siitä pieniä muutoksia. tai jos olisi televisiossa mahdollisuus muokata jokainen pelaaja haluamansa näköiseksi, esim,nahka, ronulta vois muokata hampaat kokonaan pois olis vain pieni reikä suunapäänä täällä minäkin mikä luulen olevani tiedättekö te .


      • gato_negro
        Petrii kirjoitti:

        Vaikken Brasseja kannusta niin aina se Ronaldinhon hymy saa hyvälle tuulelle vaikka häviäisivät finaalissa togolle niin Ronaldinho hymyilee. Vaikka ampuisi ohi avopaikasta niin nauraa

        ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)

        Saisi olla enemmän tämän kaltaisia pelaajia

        "ja kun kaatuu ja jalka lähtee irti niin silloinkin Ronaldinholta irtoaa vielä hymyä :)"

        Aivan mahtavaa läppää :-D.

        Mutta mä oon kyllä sitä mieltä, että R on huippupelaaja ei sitä nyt ole hyvällä ulkonäöllä siunattu. Mutta entäs sitten? Kyllä sieltä MM-kentiltä löytyy komituksiakin joissa silmä lepää :-).


      • safdj
        pekkatherekka kirjoitti:

        Olet oikeassa, kuten sanoivat tuossa pelin yhteydessäkin, hän hymyilee, koska nauttii pelaamisesta. :) Sympaattiselta vaikuttava tyyppi.

        Saisivat kyllä nämä katsoa peiliin, ketkä tänne laittavat haukkuja ko. herran ulkonäöstä, millaisia olette itse. Henkisesti ainakaan tuskin kovin miellyttäviä, tai edes fiksuja..

        jos teil ei oo mitään parempaa tekemist ku puhuu ronaldinhon ulkonäöstä, niin olkaa niin kilttejä ja lyökää itteenne!!! Lol säälittävää


    • henness

      Ruma??!
      RUMA??!
      Ei helvetti salli mun nauraa!
      Hänhän on helvetin hyvän näköinenkin.
      (Tietysti vain minun mielipiteeni...)
      Ja vaikuttaa kyllä hyvin sympaattiselta ihmiseltä, iloiselta, positiiviselta pelaajalta, joka todella nauttii jalkapallon pelaamisesta.
      Ja niin loistava pelaaja.

    • lkjh

      Taito ratkaisee, ei ulkonäkö. Pelaajana Ronaldinho on selvästi kiiltokuvapojujen edellä. Mielestäni kisojen viihdyttävin pelaaja, ei pelkästään taitojensa, vaan myös iloisuutensa ansiosta.

    • Miksu_

      Ronaldinho pitää selkeästi hallussaan maailman rumimman jalkapalloilijan titteliä. Nuo parhaan pelaajan palkinnotkin on annettu miehelle ihan vain säälistä lohdutukseksi rujoudestaan.

      • henness

        ei taida itsetunto olla kohdallaan noilla haukkujilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe