Olisiko joku törmännyt sormuksia netistä katsellessaan otsikossa mainittuun sormukseen?
Näin unessa sellaisen erittäin selvästi aika pian sen jälkeen, kun olin tutustunut mieheen, jonka kanssa nyt suunnitellaan kihloja...
Sileä kultasormus punaisella kivellä
3
1004
Vastaukset
- veitikka
kultasepän luo, kuvaile hälle sormus ja hän piirtää sen sulle. Jos ei kuva näytä heti siltä, miltä pitäis, niin kuvaile lisää ja hän piirtää uuestaan... ei semmosta sormusta välttämättä ole edes olemassa valmiiksi.
- auttaa!
.... ja valmistaa teille juuri sellaiset sormukset kun te haluatte. Eikä se edes maksa enempää kuin "merkki"sormukset kultasepänliikkeissä - niissä sormuksissa on brandihinnan lisäksi ainakin kahden kauppaliikkeen katteet.
- Hansku1692006
Diamonds internationalilta loytyy! ks. googlella. Huomioi tullimaksut.. Tai jos olet menossa Karibian risteilylle, joka satamasta loytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990