Mitä käytänössä tarkoittaa pakattu aamianen "Boxed breakfast"? Tarjoillaanko se huoneeseen vai käydäänkö se hotellin ravintolassa syömässä tiettynä aikana? vai miten?
Pakattu aamiainen?
8
2172
Vastaukset
- totta on
se käydään syömässä hotellin roskalaatikosta ja siitä sana box.Mutta selviää sitten perillä ja voin sanoa että on ainakin riittävä.
- Jumbo
Pakattu aamiainen on eraanlainen take away-ateria. Yleensa sellaisen saa hotellista mukaan jos on lahto retkelle yms. ennen kuin varsinainen aamiaistarjoilu alkaa.
Jotkut reppanat tosin syovat nakojaan myos roskiksesta ????- ei ole sattunut
hotellissa on kiertoajelu tai retki ennen aamiaista ? aika outoa jos olisi kun ollaan lomalla. Aamupalat ovat yleensä jo klo 7.00 ja retki alkaisi ennen sitä ?
en usko että tarkoittaa tuota vaan minä epäilen että se aaminainen on valmiiksi laitettu ja voi syödä siinä tai ottaa mukaan boxissa. Silti outoa on skein että mistä tietää onko kahvin, teen vai kaakaon käyttäjä sillä ei kai ne nyt 3 eri aamupalaa laittele. Ei voi noistakaan mikään, ei voi ? - Jumbo
ei ole sattunut kirjoitti:
hotellissa on kiertoajelu tai retki ennen aamiaista ? aika outoa jos olisi kun ollaan lomalla. Aamupalat ovat yleensä jo klo 7.00 ja retki alkaisi ennen sitä ?
en usko että tarkoittaa tuota vaan minä epäilen että se aaminainen on valmiiksi laitettu ja voi syödä siinä tai ottaa mukaan boxissa. Silti outoa on skein että mistä tietää onko kahvin, teen vai kaakaon käyttäjä sillä ei kai ne nyt 3 eri aamupalaa laittele. Ei voi noistakaan mikään, ei voi ?Hotelleissa on useinkin lahto retkelle tai kentalle ennen kun aamiainen varsinaisesti alkaa. Tosin seuramatkojen retket on tehty niin, ettei simmut enaa rahmi kun tutustumisretki alkaa !
Sitten kun matkustatte paljon niin tormaatte hotellissa, breakfast box order form, nimiseen lappuseen, jossa mm. kysytaan etta otatko kahvia, kaakaota vai teeta? Talla tavoin varmistetaan ettei mene aamupala vaaraan kurkkuun. - kaikkea sitä
Jumbo kirjoitti:
Hotelleissa on useinkin lahto retkelle tai kentalle ennen kun aamiainen varsinaisesti alkaa. Tosin seuramatkojen retket on tehty niin, ettei simmut enaa rahmi kun tutustumisretki alkaa !
Sitten kun matkustatte paljon niin tormaatte hotellissa, breakfast box order form, nimiseen lappuseen, jossa mm. kysytaan etta otatko kahvia, kaakaota vai teeta? Talla tavoin varmistetaan ettei mene aamupala vaaraan kurkkuun.paskaa että kiertoajelut alkaa ennen 7.00, puhu pukille mutta älä minulle. Kaikkea ne keksii
- Jumbo
kaikkea sitä kirjoitti:
paskaa että kiertoajelut alkaa ennen 7.00, puhu pukille mutta älä minulle. Kaikkea ne keksii
Buhaahaahaaa... Kiertoajelu hotellin ympäri alkaa kello 11.oo joten ehditte mainiosti aamiaiselle, saisiko olla kahvia vai teetä! Hyvää Mallorcan matkaa !
- elä puhu ....
kaikkea sitä kirjoitti:
paskaa että kiertoajelut alkaa ennen 7.00, puhu pukille mutta älä minulle. Kaikkea ne keksii
" kaikkea sitä " voin kertoa että ne retket voi alkaa myös ennen klo 7.00 jolloin saa mukaan pakatun aamiaisen. Jos sinulle ei ole sattunut niin se ei kyllä kerro että muut eivät voisi olla liikkeellä aiemminkin. Esim. sharm el sheikistä retki Kairoon lähti 02.00 jolloin hotelli antoi pakatut retkieväät mukaan.
- mie vaan
elä puhu .... kirjoitti:
" kaikkea sitä " voin kertoa että ne retket voi alkaa myös ennen klo 7.00 jolloin saa mukaan pakatun aamiaisen. Jos sinulle ei ole sattunut niin se ei kyllä kerro että muut eivät voisi olla liikkeellä aiemminkin. Esim. sharm el sheikistä retki Kairoon lähti 02.00 jolloin hotelli antoi pakatut retkieväät mukaan.
Tosiaan... ja sen aamupalan saa joistakin hotelleista mukaan siinäkin tapauksessa, että paluulento lähtee aamulla aikaisin. Jos lento lähtee vaikka 6-8 aikaan aamulla, ei siinä ehdi mitään aamiaisia hotellissa syömään. Ja kuten edellinen kirjoittaja kirjoittikin, kyllä jotkut retket lähtevät aamulla aikaisin. Ja ottakaa huomioon, että ihmisillä voi olla myös muita kuin jonkun aurinkomatkojen järjestämiä retkiä. Esimerkiksi Barcelonasta lähti bussi Andorraan kello 6.00.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126