Windows system

minkä takia?

Kun avaan windowsin (xp) niin tulee ikkuna jossa on kansio windows- system. Minkä takia kansio aukeaa samalla kuin kone? Miten sen saa pois? mahtaako se vaikuttaa kun spybot korjasi kyseisessä kansiossa olleen tiedoston?

10

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vaikeaa

      Saa sen pois ainakin asentamalla XP uudelleen.

      • tota neropatti

        mutta en halua menettää kaikkea tiedostojani, vaan eikö sitä saa jotenkin muutenkin?


      • A. Käynnistyksessä 'startup' löytyy tuosta kansiosta komento

        B. Poistettuasi SpyBotilla ohjelman yrittää win avata tuolta tiedoston .exe:ä. Sivua rekisteristä tuon käynnistys.


      • Sehän tämä on
        tota neropatti kirjoitti:

        mutta en halua menettää kaikkea tiedostojani, vaan eikö sitä saa jotenkin muutenkin?

        No eikö tämä ole apua aloittelijalle? Aloittelija ei välttämättä tiedä tuotakaan.

        Ja tiedostothan saat kyllä säilytettyä uudelleenasennuksessakin.


      • vääntää rautalangasta
        JuudasPastori kirjoitti:

        A. Käynnistyksessä 'startup' löytyy tuosta kansiosta komento

        B. Poistettuasi SpyBotilla ohjelman yrittää win avata tuolta tiedoston .exe:ä. Sivua rekisteristä tuon käynnistys.

        miten se tehdään eli mihin kansioon mennää ja mistä painetaan mitäkin nappulaa... olen vähän noob mutta sitten oppii. neuvokaa suomeksi koska koneeni on sen kielinen.


      • näin esim
        vääntää rautalangasta kirjoitti:

        miten se tehdään eli mihin kansioon mennää ja mistä painetaan mitäkin nappulaa... olen vähän noob mutta sitten oppii. neuvokaa suomeksi koska koneeni on sen kielinen.

        Mene Käynnistä valikkoon ja sieltä suorita osion etsi. Näpyttele sinne msconfig joka avaa laatikon jossa voit valita käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat. Poistat sieltä sellaiset joita ei tarvitse eli esim juuri tuon mikäli se sieltä löytyy.


      • äskeiseen
        näin esim kirjoitti:

        Mene Käynnistä valikkoon ja sieltä suorita osion etsi. Näpyttele sinne msconfig joka avaa laatikon jossa voit valita käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat. Poistat sieltä sellaiset joita ei tarvitse eli esim juuri tuon mikäli se sieltä löytyy.

        Siis Käynnistä valikko ja sieltä suorita.


    • Digital
    • Aki_L

      Terve,

      Mulla on sama vika. Koneen käynnistyessä System32-kansio aukeaa automaattisesti. Olen yrittänyt löytää ratkaisua, mutta tiukassa on. Olen käynyt regeditillä ja msconfigilla paikat läpi ja en tunnu ymmärtävän. Ilmoittelen jos löydän ratkaisun. Toki kaikki hyvät vinkit otetaan vastaan.

    • Aki_L

      Tervehdys,

      Itselläni aukesi aina Windowsin käynnistyessä system32-kansio. Mikäli ongelmasi on samanlainen, tässä sinulle korjaussarja.

      1. Mene rekisterieditoriin (käynnistä > suorita, kirjoita sinne regedit)

      2. Valitse vasemmalta HKEY_LOCAL_MACHINE-rekisteri

      3. Etene HKEY_LOCAL_MACHINE -rekisterissä seuraavasti
      3.1. SOFTWARE
      3.2. MICROSOFT
      3.3. WINDOWS
      3.4. CURRENTVERSION
      3.5. POLICIES
      3.6. EXPLORER
      3.7. RUN

      4. Poista sieltä KERNEL32.DLL (siinä on viittaus c:\windows\system32)

      5. Poistu rekisterieditorista

      6. Käynnistä kone uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe