Kun avaan windowsin (xp) niin tulee ikkuna jossa on kansio windows- system. Minkä takia kansio aukeaa samalla kuin kone? Miten sen saa pois? mahtaako se vaikuttaa kun spybot korjasi kyseisessä kansiossa olleen tiedoston?
Windows system
10
451
Vastaukset
- ei vaikeaa
Saa sen pois ainakin asentamalla XP uudelleen.
- tota neropatti
mutta en halua menettää kaikkea tiedostojani, vaan eikö sitä saa jotenkin muutenkin?
A. Käynnistyksessä 'startup' löytyy tuosta kansiosta komento
B. Poistettuasi SpyBotilla ohjelman yrittää win avata tuolta tiedoston .exe:ä. Sivua rekisteristä tuon käynnistys.- Sehän tämä on
tota neropatti kirjoitti:
mutta en halua menettää kaikkea tiedostojani, vaan eikö sitä saa jotenkin muutenkin?
No eikö tämä ole apua aloittelijalle? Aloittelija ei välttämättä tiedä tuotakaan.
Ja tiedostothan saat kyllä säilytettyä uudelleenasennuksessakin. - vääntää rautalangasta
JuudasPastori kirjoitti:
A. Käynnistyksessä 'startup' löytyy tuosta kansiosta komento
B. Poistettuasi SpyBotilla ohjelman yrittää win avata tuolta tiedoston .exe:ä. Sivua rekisteristä tuon käynnistys.miten se tehdään eli mihin kansioon mennää ja mistä painetaan mitäkin nappulaa... olen vähän noob mutta sitten oppii. neuvokaa suomeksi koska koneeni on sen kielinen.
- näin esim
vääntää rautalangasta kirjoitti:
miten se tehdään eli mihin kansioon mennää ja mistä painetaan mitäkin nappulaa... olen vähän noob mutta sitten oppii. neuvokaa suomeksi koska koneeni on sen kielinen.
Mene Käynnistä valikkoon ja sieltä suorita osion etsi. Näpyttele sinne msconfig joka avaa laatikon jossa voit valita käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat. Poistat sieltä sellaiset joita ei tarvitse eli esim juuri tuon mikäli se sieltä löytyy.
- äskeiseen
näin esim kirjoitti:
Mene Käynnistä valikkoon ja sieltä suorita osion etsi. Näpyttele sinne msconfig joka avaa laatikon jossa voit valita käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat. Poistat sieltä sellaiset joita ei tarvitse eli esim juuri tuon mikäli se sieltä löytyy.
Siis Käynnistä valikko ja sieltä suorita.
- Digital
Kokeileppa ohjelmalla Progfix4
http://www.programcentrum.se/?url=program_show.asp?id=177 - Aki_L
Terve,
Mulla on sama vika. Koneen käynnistyessä System32-kansio aukeaa automaattisesti. Olen yrittänyt löytää ratkaisua, mutta tiukassa on. Olen käynyt regeditillä ja msconfigilla paikat läpi ja en tunnu ymmärtävän. Ilmoittelen jos löydän ratkaisun. Toki kaikki hyvät vinkit otetaan vastaan. - Aki_L
Tervehdys,
Itselläni aukesi aina Windowsin käynnistyessä system32-kansio. Mikäli ongelmasi on samanlainen, tässä sinulle korjaussarja.
1. Mene rekisterieditoriin (käynnistä > suorita, kirjoita sinne regedit)
2. Valitse vasemmalta HKEY_LOCAL_MACHINE-rekisteri
3. Etene HKEY_LOCAL_MACHINE -rekisterissä seuraavasti
3.1. SOFTWARE
3.2. MICROSOFT
3.3. WINDOWS
3.4. CURRENTVERSION
3.5. POLICIES
3.6. EXPLORER
3.7. RUN
4. Poista sieltä KERNEL32.DLL (siinä on viittaus c:\windows\system32)
5. Poistu rekisterieditorista
6. Käynnistä kone uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844