Mitä mieltä ootte Johnny Deppistä?

Joku

Eli mitä mieltä ootte siitä?
Musta depp on loistava näyttelijä ja se ei oo sellanen joka haluu julkisuutta. Sillä on omanlainen tyyli pukeutuu, 80-luvun ruutupaitoja, kuluneita farkkuja, pitkiä buutseja ja aina gaaloissa ja muissa juhlissa sillä on liian iso puvuntakki.
Sen paras rooli suoritus on ehdottomasti, Pirates of the Caribbean; Mustan Helmen Kirous ja totta kai nää tulevat, vaikken oo niitä nähny vielä, mutta mä tiiän että niissä jatko-osissa se näyttelee huipusti. ;)

Se on mun mielipide, kertokaa omanne. ;)

PS:On muitakin hyvii rooli suorituksii Deppillä.

22

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanki elämä

      Eikö johnny Deppistä keskusteleminen voisi jo loppua. En kestä enää näitä vajaamielisiä keskusteluja hänestä. Taitaa olla kyseessä yksi ja sama pakkomielteinen teini, joka näitä aiheita tänne laittaa.

      • vaniljahh

        näissä johnny deppiin liittyvissä viesteissä ei oo mitään väärää joten saadaan kirjotella hänestä. mehän ei lopeta,jatketaan ainakin siihen asti että saadaan tänne oma "johnnytys"-palsta :) jättäkää lukematta kaikki viestit jotka viittaa johnnyyn jos niin häirittee.


      • mistä haluatte
        vaniljahh kirjoitti:

        näissä johnny deppiin liittyvissä viesteissä ei oo mitään väärää joten saadaan kirjotella hänestä. mehän ei lopeta,jatketaan ainakin siihen asti että saadaan tänne oma "johnnytys"-palsta :) jättäkää lukematta kaikki viestit jotka viittaa johnnyyn jos niin häirittee.

        Ei millään pahalla, mutta ne Johnny Depp keskustelut, jotka olen lukenut, ovat olleet tai muuttuneet ihan sairaiksi, niin kuin esim. se Vanessa keskustelu. Suurin osa niistä sairaista viesteistä on tullut juuri suurimmilta Johnny faneilta. On siellä asiallisiakin viestejä mukana, mutta ne hukkuvat niiden epäasiallisten joukkoon valitettavasti.


      • Joku
        vaniljahh kirjoitti:

        näissä johnny deppiin liittyvissä viesteissä ei oo mitään väärää joten saadaan kirjotella hänestä. mehän ei lopeta,jatketaan ainakin siihen asti että saadaan tänne oma "johnnytys"-palsta :) jättäkää lukematta kaikki viestit jotka viittaa johnnyyn jos niin häirittee.

        Kaikilla voi olla saman lainen tai erinlainen kirjotus tyyli, mä oon vaan kirjottanu tänne 2 keskusteluu deppistä ja yhen kuka on "paras näytteliä?", en muuta.


      • Joku
        Joku kirjoitti:

        Kaikilla voi olla saman lainen tai erinlainen kirjotus tyyli, mä oon vaan kirjottanu tänne 2 keskusteluu deppistä ja yhen kuka on "paras näytteliä?", en muuta.

        * Näyttelijä


    • ei jaksa enää

      Samaa mieltä olen toisen kirjoittajan kanssa, eiköhän Vanessa keskustelu jo riittänyt. Mielipiteesi on tullut jo kaikille selväksi.

      • tiedätte

        että siinä on yks ja sama ihminen, musta ei kaikki ne johnny depp aiheita kirjottajat on erinlaisii ihmisii sen jo huomaa. Mut mullekki alkaa kyllä riittää ne johnny depp aiheet, totta kai se on kivaa
        joistakin että on paljon johnny depp juttui ja niitä on kiva lukee, mutta nyt jo sanaa luvan riittää, menee hermot ihan oikeesti, siinä oon teijän kanssa oikeessa, mutta en siinä että on kyseessä yksi ja sama ihminen. Ihan erinlaisii.


      • hille2
        tiedätte kirjoitti:

        että siinä on yks ja sama ihminen, musta ei kaikki ne johnny depp aiheita kirjottajat on erinlaisii ihmisii sen jo huomaa. Mut mullekki alkaa kyllä riittää ne johnny depp aiheet, totta kai se on kivaa
        joistakin että on paljon johnny depp juttui ja niitä on kiva lukee, mutta nyt jo sanaa luvan riittää, menee hermot ihan oikeesti, siinä oon teijän kanssa oikeessa, mutta en siinä että on kyseessä yksi ja sama ihminen. Ihan erinlaisii.

        Kirjoitat aina samalla tyylillä, toistaen samoja virheitä (välimerkitysvirheet, run-on-sentences jne.). Kun sisältökin on aina tismalleen sama, ei ole kovin vaikeaa hoksata samaksi henkilöksi.


    • vaniljahh

      voisin sanoa jopa että maailman paras näyttelijä tähän mennessä joita tiedän. tätä nykyä ei niinkään muut elokuvat kiinnosta vaan ne joissa depp näyttelee. hyvä asia hänessä on todellakin se ettei ole julkisuuden kipeä,haluaa vain näytellä. ja on hienoa että johnnylla on oma pukeutumistyyli,se erottuu hyvässä mielessä. ja oma tyylinsä on myös valita roolinsa. kaikissa on ollut jotain erikoista. mainita voisin blow-elokuvan (joka operustuu tositarinaan) jossa deppillä on monipuolinen rooli jonka suoritti hyvin.
      ja on mies kyllä uskomattoman komea!!! jätkä on yli nelikymppinen nii ei muutaku komistu päivä päivält.

      • DickJohnson

        Niin, että käyttäkää tosiaan samaa nimimerkkiä, ettei tarvi tulla etsimään kissojen ja koirien kanssa. Te vaikutatte olevan koko porukka, täysin aivokuollutta sakkia, mutta siinä ei mitään uutta olekaan.

        Miksi te Johnny Deppin ketjuun jaksatte yleensäkin omia, aivokuolleita perseitänne? Syökää vaan sitä säilykeruokaanne siellä ja lihokaa läskiksi paskaksi, mutta älkää tulko tänne viisastelemaan tietämyksellänne, jota teillä, läskeillä runkkareilla ei taida olla. Katsokaa JD:n sellaine elokuva kun The Liberine (2004). Katsokaa se.

        On se niin helppo täällä anonyymisti jeesustella ja olla tietävinään asioista.

        Minut löydätte Telkku.comista jos asiaa tulee.


      • vaniljahh
        DickJohnson kirjoitti:

        Niin, että käyttäkää tosiaan samaa nimimerkkiä, ettei tarvi tulla etsimään kissojen ja koirien kanssa. Te vaikutatte olevan koko porukka, täysin aivokuollutta sakkia, mutta siinä ei mitään uutta olekaan.

        Miksi te Johnny Deppin ketjuun jaksatte yleensäkin omia, aivokuolleita perseitänne? Syökää vaan sitä säilykeruokaanne siellä ja lihokaa läskiksi paskaksi, mutta älkää tulko tänne viisastelemaan tietämyksellänne, jota teillä, läskeillä runkkareilla ei taida olla. Katsokaa JD:n sellaine elokuva kun The Liberine (2004). Katsokaa se.

        On se niin helppo täällä anonyymisti jeesustella ja olla tietävinään asioista.

        Minut löydätte Telkku.comista jos asiaa tulee.

        öö miks ihmeessä täytyis käyttää samaa nickkiä?? miks meitä pitäs tulla etsimään??
        ei oo säilykeruoka oikeen mun makuun.
        ja oon nähnyt the libertinen (huom. T). mitäs siitä? en ymmärtänyt sun koko viestin pointtia,muuta kun että siinä ei ollut mitään järkeä. 0__o sori mut sua en tuu etsimään......


      • hobittiiiiiiiiiiiiii

        " tätä nykyä ei niinkään muut elokuvat kiinnosta vaan ne joissa depp näyttelee."
        ei nyt kannata liiottelemaan ruveta, missaat monta hyvää elokuvaa jos katot vaan depin leffoja :)


    • hille2

      Onpa ihan tuore ja uusi aihe! Deppiä ei olekaan käsitelty täällä lainkaan vielä. Toivottavasti hänestä ei tule uutta Kiira Korpea, jolloin symppis-urheilijan nimikin jo aiheuttaa oksennusta suomi24:sta lukiessa.

    • sitä

      koska vaan

      • M@rj@@n@

        missä ja milloin vain =))


      • JohannNytGrann
        M@rj@@n@ kirjoitti:

        missä ja milloin vain =))

        Mieki melkeen voisin panna Johnny Deppiä, vaikka oon heteromies. Se oli niin hyvä Edward Saksikätenä ja merirosvona. :D


    • Itkevätyttö

      Täällähän sitten voidaankin keskustella siitä.
      Ah,on niin mukavaa olla sovussa.
      Tiedoks teille Johnnyn vastustajille:Olkaa mitä mieltä haluatte mutta älkää häiritkö!

    • leffa-friikki

      se ei oo semmonen julkisuuden perään halaaja tyyppi ja sil on tosi hyvä tyyli. kaikki sen elokuvasuoritukset on täyttä kymppiä!

    • _bloom_

      moi. musta deppi on tosi ihana!! just se oma tyyli ja muuta!! se ei pelkää olla oma ittensä!! ja se on hyvä!! mut mitäs mieltä ootte Orlando Bloomsita? tietääkö kukaan sen faniosoitetta?? PS. Musta ORLANDO on todella todella todella ihana!!!

      • The Wolf

        [quote]PS. Musta ORLANDO on todella todella todella ihana!!!


      • sdgtfyuy
        The Wolf kirjoitti:

        [quote]PS. Musta ORLANDO on todella todella todella ihana!!!

        orlando on tosin ihan perseestä mutta depp loistava ja aivan uskomattoman tyylikäs.


    • hobittiiiiiiiiiiiiii

      Johnny depp on MUN MIELSTÄ yksi lahjakkaimmista näyttelijöistä mitä on jaja ärsyttää kun kaikki teinit ihkuttaa sitä vaan koska se on hyvännäkönen :) kaikki deppin leffa suoritukset on hyviä en osaa sanoa missä se olis jotenki paras..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe