elikkäs sain simini menemään naimisiin mutta haluaisin tietää vastaisuuden varalle että miten voisin järjestää häät ja miten vihki kaarta voi käyttää??
Häät
11
5568
Vastaukset
- Sims mies
Mitä luuliusit ?
- Tinttaliisa
Ei kaikkea voi aina tietää!!! Ei tarvi silti vastailla töykeästi! Samalla vaivalla olisit varmaan antanut ohjeet vihkikaaren käyttöön...
Eli kun simisi ovat kihloissa ja haluavat järjestää häät toimi näin:
1) Valitse puhelimesta vaihtoehto "järjetä juhlat" > "häät"
2) Hanki pihalle vihkikaari ja kun juhlavieraat ovat saapuneet valitse toisella simillä vihkikaaresta "mene naimisiin". Molemmat simit menevät vihkikaaren alle ja vaihtavat sormuksia yms. Vieraat tulevat katsomaan tapahtumaa. - Anonyymi
Tinttaliisa kirjoitti:
Ei kaikkea voi aina tietää!!! Ei tarvi silti vastailla töykeästi! Samalla vaivalla olisit varmaan antanut ohjeet vihkikaaren käyttöön...
Eli kun simisi ovat kihloissa ja haluavat järjestää häät toimi näin:
1) Valitse puhelimesta vaihtoehto "järjetä juhlat" > "häät"
2) Hanki pihalle vihkikaari ja kun juhlavieraat ovat saapuneet valitse toisella simillä vihkikaaresta "mene naimisiin". Molemmat simit menevät vihkikaaren alle ja vaihtavat sormuksia yms. Vieraat tulevat katsomaan tapahtumaa.Okei hyvä tietää👍No mistä sen hääkaaren saa tai sen? Voiko sen vaan googlaa simssissä? Vai onko se vaan ihan siellä kun alkaa rakentamaan ?
- katti74
Ensinnäkin simien pitää olla kihloissa ja tokli molempien samalla tontilla. Sitten valitset puhelimesta "järjestä juhlat --> häät" ja kutsut vieraita paikalle. Juhlissa kannattaa olla ohjelmaa, laita vaikka musiikkia soimaan ja vieraille tilaa tanssia. Ruokaa kannattaa toki tarjota, se puffettipäytä on siihen hyvä. Jos tontilla on baaritiski, voi paikalle soittaa baarimikon.
Sit vaan kun vieraat on paikalla, napsautat vihkikaarta ja valitset "mene naimisiin".
Vieraat tykkää kun hääpari leikkaa hääkakun ja samppanjan kilistelystä ja siitä että vihkipari on onnellinen ja rakastunu, siis suukottelee ja tanssii. Vieraiden kans voi myös jutella jne.
Toivottavasti näillä ohjeilla onnistut. :o)- Koodittelija
Simien ei tarvi asua samalla tontilla mennäkseen naimisiin. Kihloissa tarvii olla. Sitten valitaan kihloissaolevalla simillä puhelimesta järjestä juhlat > häät ja se kutsuu vieraita paikalle. Hänen kihlattunsa tulee automaattisesti paikalle. Sitten voi ehdottaa naimisiinmenoa kihlatulle tai napsauttaa vihkikaaresta mene naimisiin.
Pariskunnalle tulee muuten sukunimeksi sen simin sukunimi, joka naimisiinmenoa ehdottaa, tiedoksi niille jotka kenties haluavat jonkun tietyn sukunimen pitää. - Anonyymi
Mul ei löytyny puhelimest et järjestä juhlat
Koodittelija tarkoittanee järjestä sosiaalinen tapahtuma (vai miten se tarkka sanamuoto onkaan...) valikkoa. Sieltä löytyy juhlatyyppinä häät.
- Anonyymi
Apua!
Oon menny jo kihloihin mutta simssi sanoo että tarvitsee olla kihloissa mennäkeseen naimisiin :( - Anonyymi
Mut mistä pääsee sinne järjestäjuhlat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mistä pääsee sinne järjestäjuhlat
"Mut mistä pääsee sinne järjestäjuhlat"
Puhelimesta. Sosiaalinen tapahtuma (puhekuplien kuvat)/Häät jne.
Muistelen et touhu käynnistyy "välittömästi". Kantsii olla hääpuvut, kakut sun muut valmiina tai ainakin tiedossa jo siinä vaiheessa kun alkaa räpläämään simin kännykkää. Ei häät kai pieleen mene ilmankaan, mut pelaaja voi hermoilla jos jotain puuttuu.
Lähes idioottivarma systeemi häiden kulku Sims 4:ssä. Onhan se tomppelien pöljille suunnittelema "simulaatiopeli". Mikä siinä voisi mennä vikaan? :)
- auttakaanyt
mistä vihkikaaren saa ostettua sims4? etsin kaupan tavaroista hakusanalla ”vihkikaari” eikä mitään löydy?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279