Minulla on asennettuna koneeseeni The Sims2 ja sen lisäosa Yliopisto. Minulla on tarvittavat laitteistovaatimukset (kerron alempana koneestani), mutta pelissä kuitenkin ilmenee sellaisia mustia laatikkoja simien päällä ja tökkimistä.
Peli on asennettu oikein, enkä todellakaan ymmärrä missä voisi olla vika. Osaisikohan joku neuvoa?
Tietokoneessani on:
DirectX 9.0c
~1.2Ghz
256MB RAM
Radeon 8500 AGP
ym.
The sims 2 tökkii. missä vika?
6
331
Vastaukset 6
- nelli93
Luulen että kyse on siitä. Mutta en oo varma.
- mutta
hae virallisilta sivuilta päivitykset peliin, josko tuo auttaisi..voit myös koittaa hakea valmistajan sivuilta näytönohjaimeesi uudet ajurit. nää nyt tuli mieleen, toivottavasti on selviää. :)
- voihitsi
Päivitin nyt tuon pelin, joten kokeillaanpa nyt uudestaan. Jos tää ei tästä nyt parane, niin täytyy ottaa yhteyttä meidän tietokoneen "rakentajaan" :D
olisikohan se tuo ram-muisti se näyttäisi olevan 256 eli vähimmäisvaatimus, 512 voisi olla hyvä niin toimeisi paremmin.
- voihitsi
Vieläkin niitten simien päälle tulee sellaiset mustat viivat :/ Mutta directX sanoo olevansa täysin kunnossa. Jos vika on sitten tuossa näytönohjaimessa, niin mitä se silloin tarkoittaa? Ja pystyykö sitä korjaamaan?
- nelli93
Kokeile nyt ladata näytönohjaimen valmistajan sivuilta nyt ne uusimmat ajurit, ja piirisarjan ajurit. Sit jos ei toimi, sun pitää ostaa uus näytönohjain(jos välttämättä haluut pelaa Simssiä. Niin mekin jouduttiin ostaa uus näytönohjain, ja nyt huomenna se tön koneen rakentaja tulee asentaa sen. Toivottavasti sitten Sims toimisi, nimittäin meillä siihen menee n. 200€ uuteen näyttikseen. Ja jos se Sims nyt ei toimi, mä rupean huutamaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69949- 55928
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54665Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21644- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246552Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44538Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162497Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5491