The sims 2 tökkii. missä vika?

voihitsi

Minulla on asennettuna koneeseeni The Sims2 ja sen lisäosa Yliopisto. Minulla on tarvittavat laitteistovaatimukset (kerron alempana koneestani), mutta pelissä kuitenkin ilmenee sellaisia mustia laatikkoja simien päällä ja tökkimistä.
Peli on asennettu oikein, enkä todellakaan ymmärrä missä voisi olla vika. Osaisikohan joku neuvoa?

Tietokoneessani on:

DirectX 9.0c
~1.2Ghz
256MB RAM
Radeon 8500 AGP
ym.

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelli93

Luulen että kyse on siitä. Mutta en oo varma.

• mutta

hae virallisilta sivuilta päivitykset peliin, josko tuo auttaisi..voit myös koittaa hakea valmistajan sivuilta näytönohjaimeesi uudet ajurit. nää nyt tuli mieleen, toivottavasti on selviää. :)

• voihitsi

Päivitin nyt tuon pelin, joten kokeillaanpa nyt uudestaan. Jos tää ei tästä nyt parane, niin täytyy ottaa yhteyttä meidän tietokoneen "rakentajaan" :D

• olisikohan se tuo ram-muisti se näyttäisi olevan 256 eli vähimmäisvaatimus, 512 voisi olla hyvä niin toimeisi paremmin.

• voihitsi

Vieläkin niitten simien päälle tulee sellaiset mustat viivat :/ Mutta directX sanoo olevansa täysin kunnossa. Jos vika on sitten tuossa näytönohjaimessa, niin mitä se silloin tarkoittaa? Ja pystyykö sitä korjaamaan?

• nelli93

Kokeile nyt ladata näytönohjaimen valmistajan sivuilta nyt ne uusimmat ajurit, ja piirisarjan ajurit. Sit jos ei toimi, sun pitää ostaa uus näytönohjain(jos välttämättä haluut pelaa Simssiä. Niin mekin jouduttiin ostaa uus näytönohjain, ja nyt huomenna se tön koneen rakentaja tulee asentaa sen. Toivottavasti sitten Sims toimisi, nimittäin meillä siihen menee n. 200€ uuteen näyttikseen. Ja jos se Sims nyt ei toimi, mä rupean huutamaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe