Ron, Hermione, Harry ja Draco

pöpi

ystäväni väittää, etteivät kyseisten osien näyttelijät ole elokuvassa HP ja salaisuuksien kammio samat, kuin ensimmäisessä osassa. En uskonut, mut tahdon varmuuden, miten on?

13

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellen-enkeli

      Joo... kyllä ne vielä tokassa on, mutta ne mietti pitäiskö ne vaihtaa pian, koska ne alkaa olla liian vanhoja rooliinsa. Mutta en tiedä milloin ne vaihdetaan tai vaihdetaanko ollenkaan.

      • ... mut ainakin Dumledore vaihtuu seuraavaan leffaan eli siis Azkabanin vankiin.


      • Ramika
        kirjoitti:

        ... mut ainakin Dumledore vaihtuu seuraavaan leffaan eli siis Azkabanin vankiin.

        Ei kai niitä näyttelijöitä kannata vaihtaa... Harrykin kasvaa, tietenkin. Sehän on vain sopivaa, että kun Harry on seuraavassa leffassa aina vähän vanhempi kuin edellisessä niin näyttelijäkin on. X) Mielestäni olisi aika paha moka mennä vaihtamaan näyttelijät kesken kaiken... jotenkin kaikki vaan muuttuisi liikaa. menisi uskottavuus.


      • pikku tyttö
        Ramika kirjoitti:

        Ei kai niitä näyttelijöitä kannata vaihtaa... Harrykin kasvaa, tietenkin. Sehän on vain sopivaa, että kun Harry on seuraavassa leffassa aina vähän vanhempi kuin edellisessä niin näyttelijäkin on. X) Mielestäni olisi aika paha moka mennä vaihtamaan näyttelijät kesken kaiken... jotenkin kaikki vaan muuttuisi liikaa. menisi uskottavuus.

        mun tietääkseni seuraavaan leffaan tulee ainakin samat näyttelijät paitsi rehtori, mutta voi olla että ehkä nelosessa ei ole samat näyttelijät. ja kyllä kun ajattelee ne näyttelijät kasvaa huomattavasti joten ne vaihdetaan...


      • Valedro

        Tom Felton (Draco Malfoy) Ainakin jää pois tuotannosta Azkabanin vangin jälkeen. Luulisin, että pääkolmikko muuttuu neljännen jälkeen. Rehtori ei välttämättä muutu, koska olihan Harrishillä sijaisnäyttelijänsä, joka teki Salaisuuksien kammiossa monta kohtausta Harrishin puolesta tämän kamppailessa syöpäänsä vastaan.


      • *mä*
        Valedro kirjoitti:

        Tom Felton (Draco Malfoy) Ainakin jää pois tuotannosta Azkabanin vangin jälkeen. Luulisin, että pääkolmikko muuttuu neljännen jälkeen. Rehtori ei välttämättä muutu, koska olihan Harrishillä sijaisnäyttelijänsä, joka teki Salaisuuksien kammiossa monta kohtausta Harrishin puolesta tämän kamppailessa syöpäänsä vastaan.

        mut se on sillee aika tyhmää jos ne vaihdetaa ku on jo tottunu niitten kasvoihin ja sillee... itte en voi kuvitella Harryn paikalla ketään muuta...


      • Eleanor
        *mä* kirjoitti:

        mut se on sillee aika tyhmää jos ne vaihdetaa ku on jo tottunu niitten kasvoihin ja sillee... itte en voi kuvitella Harryn paikalla ketään muuta...

        Rupert Grint (Ron) ja Emma Watson (Hermione) on ainakin sanonu et haluis näytellä kaikki 7 leffaa. Eikä näyttelijöiden kasvu oo hirvee ongelma. Aika monet nuoret on jo melkeimpä pituuskasvun lopussa joskus 15-17 vee. Onhan Seankin (Oliver Wood) jo 19 vuotias ja näytteli n.15-16 vuotiasta. Mutta eihän sitä tiiä ees koska 7 kirja tulee vaikka vasta 4 vuoden päästä. Mutta aika näyttää...


    • ...drrrr...

      noh, ainakin ohjaajat ja kaikki muutkin leffan tekoon osallistuneet on sanonu että samat näyttelijät pysyy. Ja sehän olis kaikinpuolin loogista..yhen kirjan tapahtumissa kuluu vuosi ja näyttelijät kasvaa samaa tahtii..joten tuskin niitä vielä dumpataan kolmanessa leffassa jonka kuvaukset alkaa tammi-helmikuussa ja jossa on vielä samat näyttelijät:)

    • Jästi

      Ihan samat näyttelijät siinä on ku ekassaki! :)
      Oli muuten tosi hyvä leffa! Hienoja tehosteita. Käykää ihmiset kattoo!

    • kaisuli

      kolmosessa ne ei enää ole.... ne kasvaa liian isoiksi... mut ihan tyhmää koska kasvaahan ne siinäki!!! ja minusta se on niin tyhmää koska ron... se on mahtava just nyt... ihan semmonen ku kuvittelen paitsi vielä parempi sitä saa nauraa ihan hulluna!!!

    • riitu

      On ne viel täs samat mut HP3 ne on erit koska näyttelijät kasvaa yli rooleista..... ainaki mä oon saanu sellasen käsityksen...

    • Hp-fan

      Olen siis jo katsonut kaikki leffat mutta olen sitä mieltä että jos yhdessä elokuvassa kestää esim. kolme vuotta niin ne näyttelijät on silloin jo periaatteessa liian vanhoja, tyyliin: näyttelijät on 11 v. Ekassa elokuvassa kestää vuosi. Näyttelijät on 12 v. Tokassa elokuvassa kestää kaksi vuotta. kun kolmatta elokuvaa aletaan tehdä, näyttelijät on jo 14 -vuotiaita!

    • Anonyymi

      Onneks niitä näyttelijöitä ei vaihdettu. Niillä hän oli kirjassa kun aina synttärit. Mun mielestä se ois aikaa tyhmää jos ne vaihettas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe