laptop usasta?

...

onko palstalla lukijoita joillla on kokemusta lappareista? asun viela pari kuukautta nycissa ja suunnittelen lapparin ostoa taalta. millaisissa hinnoissa lapparin saa nykyisin suomesta/usasta, kannattaako siis ostaa taalta? en ole viela kaynyt kysymassa paikallisia hintoja taalla manhattanilla kun on tyokiireita... jotkut sahkolaitteethan ei toimi suomessa joten onko mitaan neuvoja mita merkkeja kannattaisi katsoa tai yksityiskohtia jotka tarkistaa ennen ostoa? ja kylla, olen nainen joka ei oikeasti ymmarra mistaan sahkovehkeista juuri mitaan joten jos joku osaisi kertoa silleen selkeasti etta voisin ymmartaa niin olisi mukavaa. kiitos!

10

1534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä osta

      Jos et paljoa tiedä näistä asioista, niin ei missään tapauksessa kannata. Kenen kanssa meinaat asioida täällä Suomessa, jos tulee pikkuinenkin ongelma. Ääkköset on ensimmäinen asia mihin törmäät itse tietokoneenkin osalta.

      • ...

        en taida kyllakaan tarvita... tai siis mulla on suomessa tietokone jolla voin kirjotella kaikki ns. viralliset jutut. lahinna vaan oon ajatellu etta lappari olis kiva kun matkustaa paljon eika pysty oleen kotikoneen vieressa. mulla on itseasiassa kylla tuttuja jotka tietaa tietokoneista ja on rapeltanyt ja kunnostanu mun konetta suomessa, onko rapakon takaa tuoduissa koneissa jotain erikoista mita suomalainen nortti ei osaa ongelmatilanteessa ratkaista?


      • ääööö siis
        ... kirjoitti:

        en taida kyllakaan tarvita... tai siis mulla on suomessa tietokone jolla voin kirjotella kaikki ns. viralliset jutut. lahinna vaan oon ajatellu etta lappari olis kiva kun matkustaa paljon eika pysty oleen kotikoneen vieressa. mulla on itseasiassa kylla tuttuja jotka tietaa tietokoneista ja on rapeltanyt ja kunnostanu mun konetta suomessa, onko rapakon takaa tuoduissa koneissa jotain erikoista mita suomalainen nortti ei osaa ongelmatilanteessa ratkaista?

        Kannattaa ostaa, jos olet Mac-ihmisiä, koska ovat edullisempia siellä. Jos olet opiskelija, saat opiskelija-alennuksen Mac-koneisiin ja Delleihin.

        Niin, ja noista ääkkösien puuttumis-viesteistä ei kannata välittää, kirjoittajat paljastavat oman tyhmyytensä vain. Itsekin tässä kirjoittelen tätä viestiä jenkeistä ostetulla Macilla ja kuten huomannet ääkköösiä tulee ja ruåts. ååta myös.

        Macissa on suoraan siinä johdon muuntajassa muunto 240 W virralle, eli ainoa mitä sun tarvii ostaa on liitin, jossa Suomi-mallinen pistoke. Sen voit ostaa Ruoholahden Mac-huollosta esmes.


      • ...
        ääööö siis kirjoitti:

        Kannattaa ostaa, jos olet Mac-ihmisiä, koska ovat edullisempia siellä. Jos olet opiskelija, saat opiskelija-alennuksen Mac-koneisiin ja Delleihin.

        Niin, ja noista ääkkösien puuttumis-viesteistä ei kannata välittää, kirjoittajat paljastavat oman tyhmyytensä vain. Itsekin tässä kirjoittelen tätä viestiä jenkeistä ostetulla Macilla ja kuten huomannet ääkköösiä tulee ja ruåts. ååta myös.

        Macissa on suoraan siinä johdon muuntajassa muunto 240 W virralle, eli ainoa mitä sun tarvii ostaa on liitin, jossa Suomi-mallinen pistoke. Sen voit ostaa Ruoholahden Mac-huollosta esmes.

        paljonko maksoit koneestasi? tai millasella hinnalla ylipaataan kannattaa ostaa? aitini (joka ei tosin tieda myoskaan naista asioista mitaan) ilmoitteli tanaan etta suomessa lapparin saa n.1000e. haluan edullisen ja hyvin toimivan, en siis valttamatta sit kaikkein kaikkein halvinta mita markkinoilta loytyy mikali ovat huonoja. mulla on kotona windows-kone ja tykkaan siita kylla enemman kuin mac-koneista mut ehka naihinkin tottuu...


      • Sam.

        Klikkaa Start >> Control panel >> Regional and Language Options >> Languages >> Details... >> Settings >> Add >> Input Language. Löytyy vaikka mille kielelle näppikset.


      • öööööööööööö
        Sam. kirjoitti:

        Klikkaa Start >> Control panel >> Regional and Language Options >> Languages >> Details... >> Settings >> Add >> Input Language. Löytyy vaikka mille kielelle näppikset.

        åååååååååå siinä sulle "ääkkösiä", lisäät niitä sitten aina haluamiisi kohtiin, jos ei riitä pistän lisää.


      • edellinen
        ... kirjoitti:

        paljonko maksoit koneestasi? tai millasella hinnalla ylipaataan kannattaa ostaa? aitini (joka ei tosin tieda myoskaan naista asioista mitaan) ilmoitteli tanaan etta suomessa lapparin saa n.1000e. haluan edullisen ja hyvin toimivan, en siis valttamatta sit kaikkein kaikkein halvinta mita markkinoilta loytyy mikali ovat huonoja. mulla on kotona windows-kone ja tykkaan siita kylla enemman kuin mac-koneista mut ehka naihinkin tottuu...

        Sori, en tiedä PC-koneista mitään. Delliä ainakin saa jenkeistä edullisesti.


    • ???

      onnistuuko suomessa langaton 24/7 nettiyhteys helposti ja edullisesti? vai pitaako konetta kayttaa vain paikoissa joissa sen saa kytkettya seinaan?

      • hmmm

        Suomihan lienee maailman ykkösmaa tietokoneiden suhteen. Tottakai langaton yhteys on onnistunut jo vuosikausia.


      • ......
        hmmm kirjoitti:

        Suomihan lienee maailman ykkösmaa tietokoneiden suhteen. Tottakai langaton yhteys on onnistunut jo vuosikausia.

        hinta riippunee palveluntarjoajasta ja tarjouksista yms mutta onko hinnat suunnilleen samoja kuin normaalit 24/7 nettiliittymat (jollaisesta itse maksan noin 20e/kk). enta onko suomessa junissa yms mahdollista kayttaa nettia vapaasti vai ainoastaan jos varaa paikkalipun jonka hintaan sisaltyy nettiyhteys?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe