Mitä olette mieltä Henriikka- nimestä?
Olisiko Henriikka Amanda kiva nimi Hanna Jasmiinan, Hugo Rasmuksen ja Hilla Elisan siskolle?
isä Hermanni ja äiti Heidi.
Henriikka
11
1390
Vastaukset 11
- Liisa-Maria
mutta mielestäni se pitkänä mimenä sopisi paremmin toiseksi nimeksi. Voisiko nimi olla vaikka Mandi Henriikka tai Eimi Henriikka? Mandi tulee Amandasta.
- nimi
on. Jotenkin niin suloinen....:)
- Täti
Mielestäni liian pitkä etunimeksi, vaikka onkin kaunis nimi. Miten olis Henni, Heini, Heljä, Hilve, Hilpi, Helmi, Hely, Hertta tai Hilja? Amanda (tai Henriikka) sopii kaikkiin toiseksi nimeksi?
- bertta
Henriikka on hieno etunimi tytölle. Sopii hyvin myös aikuiselle naiselle.
Ei se minusta ole liian pitkä ensimmäiseksi nimeksi - esim. ehdottamasi Henriikka Amanda on oikein hyvä yhdistelmä. - ade
Hertta,Helmi, Heljä, Helga, Helka, Heini, Heli, tai Helenakin voisi sopia Hannan, Hillan ja Hugon siskolle hyvin nimeksi! Henriikka on aika erilainen kuin nuo sisarusten nimet, se on pitkä ja aika kova, ei niin tyttömäinen kuin siskoilla..
Mitä mieltä olette noista ehdotuksista? Esimerkiksi Hertta Amanda olisi ihana!!? - Auroora V
Henriikka on kaunis nimi ja sopiva katraan jatkoksi, varsinkin kun tyttö saa "oman" toisen kirjaimen (HA - HU - HI - HE). Toinen yhtä kaunis olisi Helena.
Minusta se ei ole liian pitkä kutsumanimeksi, sama määrä tavuja siinäkin kuin vaikka Eerikassa tai Amandassa. Jos lyhyempää etsitte, niin Heta tai Helka sopisi mainiosti katraan jatkoksi. - .-.-.
minä en pidä yhdistelmästä henriikka amanda.
miten olisi vaikka aada henriikka? - perheen
etunimet taas kerran samalla alkukirjaimella!!!!!!!!!!
- Henriikka Amanda
Itse Henriikka Amanda nimisenä täytyy kommentoida. Hauska sattuma ja ihanat nimet myös muilla lapsilla!
- titityyhh
Henriikka on kaunis nimi! Toista nimeä vielä suosittelisin miettimään, ei soinnu kovin kauniisti yhteen :D
- Anonyymi
On mennyt maku Henriikka nimeen kun Ylellä on sellainen yksi henkilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498