HELP! Mä haluaisin tehdä ihan omat sivut. Mahdollisesti Sims 2 ja jotain muutakin siinä olisi... Mutta... en tiedä mitään muuta sivujen tekemisestä kuin että ne kuulemma voi tehdä tällaisella sivulla kuin http://freewebs.com olen kyllä käynyt katsomassa tätä sivua mutta en osaa käyttää niitä... Voisiko jokin ihana ihminen neuvvoa koko jutun juurta jaksaen?? tällaiselle ihmiselle kuin minä... Joka siis ei ymmärrä MITÄÄN sivujen tekemisestä mutta haluaisi aivan kamalasti kuitenkin tehsä sellaiset...
KOMMENTOIKAA
5
270
Vastaukset
- Mjinä
Nojoo.. itekki olin iha sekasi ku en tajunnu yhtää miten noita sivuja tuolla teen.. Mutta kokeilin vaan eri juttuja sieltä.. Sitten kun en oo mikää super hyvä enkus nii kattelin sanakirjasta mitä mitäkin sana tarkoitti ja kyllä se siitä sitte sain iha ok sivut tehtyä :D
- =Kepa=
Joo... voisitko neuvoa kun olen pääsivulla mitä painan :D ?? :)
=Kepa= kirjoitti:
Joo... voisitko neuvoa kun olen pääsivulla mitä painan :D ?? :)
Jos olet kirjautunut sisään, pitäisi eteesi tulla member home, ja siitä jatkat vaikka sinne vasemmalle ylös buld and edit, siitä näet kaikki luomasi sivut ja niitä pystyt myokkaamaan ylös ja alas etc. ja kohdista edit pystyt lisäämään sivulle sisällön, ja add a new page lisäät uuden sivun, jne
Ei se niin vaikeata ole eikä tarvite edes osata paljon html-kieltä joka on minullekkin vähän hepreaa heh mutta tosta edit kohdasta on helppo jatkaa siel on yksinkertainen editori toivottavasti täs oli jotain, ja multa voi kysyy muitakin noihin sivuohin liittyen mul on ollu ne aika kauan, ei muuta kun hyvää kesää :)- Janccu
viveca87 kirjoitti:
Jos olet kirjautunut sisään, pitäisi eteesi tulla member home, ja siitä jatkat vaikka sinne vasemmalle ylös buld and edit, siitä näet kaikki luomasi sivut ja niitä pystyt myokkaamaan ylös ja alas etc. ja kohdista edit pystyt lisäämään sivulle sisällön, ja add a new page lisäät uuden sivun, jne
Ei se niin vaikeata ole eikä tarvite edes osata paljon html-kieltä joka on minullekkin vähän hepreaa heh mutta tosta edit kohdasta on helppo jatkaa siel on yksinkertainen editori toivottavasti täs oli jotain, ja multa voi kysyy muitakin noihin sivuohin liittyen mul on ollu ne aika kauan, ei muuta kun hyvää kesää :)Paina nyt vaikka ekaks sitä Signup -nappia.. Ja sitte siitä voit tehdä ne sivut.. :)
- n0live
Janccu kirjoitti:
Paina nyt vaikka ekaks sitä Signup -nappia.. Ja sitte siitä voit tehdä ne sivut.. :)
Joskus *takoo päätänsä* Toisin kuin eräät. Siis minä. Yrittänyt sählätä kyllä tuon valmispohjajutun kanssa, muttei siitä mitään tule :)
Joten sitten enemmän panostan foorumiini [ bloodedhell.cjb.net ]
Mutta juu. Sillä kirjautumisella kyllä kannattaa aloittaa ...
(nörttitäti iskee jälleen.) (sanonpahan vaan, että foorumi on paljon helpompi tehdä.
www.foorumi.info)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151