KOMMENTOIKAA

=Kepa=

HELP! Mä haluaisin tehdä ihan omat sivut. Mahdollisesti Sims 2 ja jotain muutakin siinä olisi... Mutta... en tiedä mitään muuta sivujen tekemisestä kuin että ne kuulemma voi tehdä tällaisella sivulla kuin http://freewebs.com olen kyllä käynyt katsomassa tätä sivua mutta en osaa käyttää niitä... Voisiko jokin ihana ihminen neuvvoa koko jutun juurta jaksaen?? tällaiselle ihmiselle kuin minä... Joka siis ei ymmärrä MITÄÄN sivujen tekemisestä mutta haluaisi aivan kamalasti kuitenkin tehsä sellaiset...

5

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjinä

      Nojoo.. itekki olin iha sekasi ku en tajunnu yhtää miten noita sivuja tuolla teen.. Mutta kokeilin vaan eri juttuja sieltä.. Sitten kun en oo mikää super hyvä enkus nii kattelin sanakirjasta mitä mitäkin sana tarkoitti ja kyllä se siitä sitte sain iha ok sivut tehtyä :D

      • =Kepa=

        Joo... voisitko neuvoa kun olen pääsivulla mitä painan :D ?? :)


      • =Kepa= kirjoitti:

        Joo... voisitko neuvoa kun olen pääsivulla mitä painan :D ?? :)

        Jos olet kirjautunut sisään, pitäisi eteesi tulla member home, ja siitä jatkat vaikka sinne vasemmalle ylös buld and edit, siitä näet kaikki luomasi sivut ja niitä pystyt myokkaamaan ylös ja alas etc. ja kohdista edit pystyt lisäämään sivulle sisällön, ja add a new page lisäät uuden sivun, jne

        Ei se niin vaikeata ole eikä tarvite edes osata paljon html-kieltä joka on minullekkin vähän hepreaa heh mutta tosta edit kohdasta on helppo jatkaa siel on yksinkertainen editori toivottavasti täs oli jotain, ja multa voi kysyy muitakin noihin sivuohin liittyen mul on ollu ne aika kauan, ei muuta kun hyvää kesää :)


      • Janccu
        viveca87 kirjoitti:

        Jos olet kirjautunut sisään, pitäisi eteesi tulla member home, ja siitä jatkat vaikka sinne vasemmalle ylös buld and edit, siitä näet kaikki luomasi sivut ja niitä pystyt myokkaamaan ylös ja alas etc. ja kohdista edit pystyt lisäämään sivulle sisällön, ja add a new page lisäät uuden sivun, jne

        Ei se niin vaikeata ole eikä tarvite edes osata paljon html-kieltä joka on minullekkin vähän hepreaa heh mutta tosta edit kohdasta on helppo jatkaa siel on yksinkertainen editori toivottavasti täs oli jotain, ja multa voi kysyy muitakin noihin sivuohin liittyen mul on ollu ne aika kauan, ei muuta kun hyvää kesää :)

        Paina nyt vaikka ekaks sitä Signup -nappia.. Ja sitte siitä voit tehdä ne sivut.. :)


      • n0live
        Janccu kirjoitti:

        Paina nyt vaikka ekaks sitä Signup -nappia.. Ja sitte siitä voit tehdä ne sivut.. :)

        Joskus *takoo päätänsä* Toisin kuin eräät. Siis minä. Yrittänyt sählätä kyllä tuon valmispohjajutun kanssa, muttei siitä mitään tule :)
        Joten sitten enemmän panostan foorumiini [ bloodedhell.cjb.net ]
        Mutta juu. Sillä kirjautumisella kyllä kannattaa aloittaa ...
        (nörttitäti iskee jälleen.) (sanonpahan vaan, että foorumi on paljon helpompi tehdä.
        www.foorumi.info)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe