Renukorjaamot

Turun flikka

Kertokaahan, mistä Turusta löytyy paikka, josta nuori nainenkin saa asiallista palvelua ja luotettavaa renuhuoltoa? Tähän mennessä olen saanut kyllä tarvittavan huollon, mutta bonuksena on aina tullut halveksuvia katseita, ala-arvoista flirttailua ja kiroilua.

10

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-clio

Et satu ajamaan harmaalla cliolla?

Keskusautohalli taitaa olla Turun seudun ainoa valtuutettu rellun merkkihuolto, joten suosittelisin auton viemistä sinne... Tosin jos auto on vähän vanhenpi niin sittenhän kannattaa käydä pikkupajat läpi, niistä tosin ei ole kokemusta... Kerran asioin Salon Keskusautohallissa ja sain sieltä kyllä hyvää palvelua, en sitten tiedä johtuuko se siitä että olen mies. Mutta jos kerran käyttäytyvät asiattomasti huollossa niin työnjohtajan taikka ylemmän tahon puheille, kyllä muuttuu ääni kellossa =o)

• Pete

Merkkiliikkeessä asiat sujuvat hyvin tasan niin kauan kun autossa ei ole mitään vikaa, ts. normaalit öljynvaihdot yms. menevät putkeen. Mutta auta armias jos pitää paikallistaa vikaa autosta, joko sitä ei löydetä tai jos löydetään niin sen korjaamiseksi pitää aina uusia puoli autoa ja lasku on sen mukainen. Tämä on erityisen huolestuttavaa merkkiliikkeeltä, jolla pitäisi nimenomaan olla kokemusta omista merkeistä, tässä tapauksessa rellusta.

Paras hinta-laatusuhde löytyy pikkukorjaamoista, joista löytyy taitoa ja asiantuntemusta useasti enemmän kuin "arvostetuista" merkkiliikkeistä!

Nimim. Kokemusta on Turussa ;x)

• ex-clio
        Pete kirjoitti:

Merkkiliikkeessä asiat sujuvat hyvin tasan niin kauan kun autossa ei ole mitään vikaa, ts. normaalit öljynvaihdot yms. menevät putkeen. Mutta auta armias jos pitää paikallistaa vikaa autosta, joko sitä ei löydetä tai jos löydetään niin sen korjaamiseksi pitää aina uusia puoli autoa ja lasku on sen mukainen. Tämä on erityisen huolestuttavaa merkkiliikkeeltä, jolla pitäisi nimenomaan olla kokemusta omista merkeistä, tässä tapauksessa rellusta.

Paras hinta-laatusuhde löytyy pikkukorjaamoista, joista löytyy taitoa ja asiantuntemusta useasti enemmän kuin "arvostetuista" merkkiliikkeistä!

Nimim. Kokemusta on Turussa ;x)

Itselläni relluissa ollut aina huoltosopimus, mielestäni oivallinen keksintö...

• Pete
        ex-clio kirjoitti:

Itselläni relluissa ollut aina huoltosopimus, mielestäni oivallinen keksintö...

Huoltosopimus on siitä hyvä, ettei tule "yllärilaskuja". Mutta jos auto ei tule kerralla kuntoon se sapettaa joutuu maksamaan tai ei...

• Martti-poika

Moi, mitäs jos totanoi harkitsisisit sitä Turun kuntotestausta. Ovat meinaan pelanneet Rellujen kanssa kauan.
      Flirtistä en tiedä, mut asiansa osaavat siel...

• Martti-poika

Hei, taas ! Tässä faktat:

Turun kuntotesti ja korjaus Oy
        Pitkämäenkatu 15
        20250 Turku, Finland
        puh 02-2391361

• Markku

Moi,

Turun Keskusautohallissa menoa on sitä luokkaa kohdallani ollut, että sinne en autoani enää vie. Ainoa mitä siellä osataan on vaihtaa mahdollisimman paljn uutta osaa autoon riippumatta onko itse osa viallinen vai ei. Kyllä viat tulee korjattua kun siellä ramppaa useampaan kertaan. Parasta renu-korjausta tarjoaa Turun Kuntotesti- ja korjaus Oy Pitkämäessä Manhattania vastapäätä. Renukokemusta ja paljon ja mikä parasta, siellä viat todella löydetään eikä arvailla umpimähkään missä mättää.

Ai niin, kyllä Keskusautohallissa osataan yksi toinenkin asia, rahastaminen!

• Osista provikat
        Markku kirjoitti:

Moi,

Turun Keskusautohallissa menoa on sitä luokkaa kohdallani ollut, että sinne en autoani enää vie. Ainoa mitä siellä osataan on vaihtaa mahdollisimman paljn uutta osaa autoon riippumatta onko itse osa viallinen vai ei. Kyllä viat tulee korjattua kun siellä ramppaa useampaan kertaan. Parasta renu-korjausta tarjoaa Turun Kuntotesti- ja korjaus Oy Pitkämäessä Manhattania vastapäätä. Renukokemusta ja paljon ja mikä parasta, siellä viat todella löydetään eikä arvailla umpimähkään missä mättää.

Ai niin, kyllä Keskusautohallissa osataan yksi toinenkin asia, rahastaminen!

Useinpien suurten merkkien korjaamoiden työntekijät saavat kiinnilaittamistaan uusista osista provikat. Provikat ovat merkittävä palkanlisä.
        Mieti mitä tämä aiheuttaa.

• ennenkuin puhut P...kaa
        Osista provikat kirjoitti:

Useinpien suurten merkkien korjaamoiden työntekijät saavat kiinnilaittamistaan uusista osista provikat. Provikat ovat merkittävä palkanlisä.
        Mieti mitä tämä aiheuttaa.

Ei ne niistä osista mitään provikoita saa! Vaan tehdystä työstä ja asiakastyytyväisyydestä...

• Flikka

Kuntotestin testattuani olen sitä mieltä, että vien sinne autoni toistekin. Tällä kertaa palvelu pelasi ja ei nälvitty vaikka kyselinkin kenties blondeja. Eli kiitos vinkeistänne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe