Vinkiksi kaikille teille, jotka olette harkinneet valaisimien, huonekalujen, kodinkoneiden tms. hankkimista netistä.
Itse tilasin pari Eamesin suunnittelemaa tuolia saksalaisesta Ambientedirect verkkokaupasta. Tein tilauksen aivan helmikuun alussa ja tilattaessa verkkokauppa ja vahvistus sähköposti kertoivat toimitusajaksi 20 päivää. Tuolit sain jatkuvien kyselyiden ja useamman kiemuran jälkeen yli neljän kuukauden odotuksen jälkeen nyt kesäkuussa. Kaupasta ei missään vaiheessa ilmoitettu aikataulumuutoksista, vaan jouduin itse aina kyselemään tilausteni perään. Asiakaspalvelu, kun sen saa langan päähän, on laiskaa ja ilmeisen kyllästynyttä toistuneisiin kyselyihin. Kun tuolit lopulta tulivat, niin toinen tuoli oli kahtena kappaleena ilman osien yhdistämiseen tarvittavia ruuveja! Useiden kyselyiden ja valokuvien lähettämisen jälkeen saimme ruuvit kotiin ja tuolin koottua.
Itse tuskin tulen tuosta kaupasta enää mitään tilaamaan. Vinkkinä niille, jotka meinaavat sieltä, kehoitan ainakin soittamaan ensiksi ko. firmaan ja kysymään, onko heillä varastossa ko. tuotteita.
Kokemuksia ambientedirect.com kaupasta
2
2346
Vastaukset
- lasofia
Ambiente direct nettikaupan toiminnassa ei näytä tulleen muutaman vuoden aikana muutosta parempaan.
Tilasin helmikuussa kaksi Artemide lamppua. Tilausvahvistus tuli näppärästi samantien ja puolet rahoista veloitettiin parin päivän kuluttua. Toimitusajaksi luvattiin pari viikkoa. Kun lamppuja ei alkanut kuulumaan, sain kyselyihin vastaukseksi että toimitusaika on erinnäisistä syistä venynyt pariin kuukauteen. Sen jälkeen uusiin kyselyihin ei enää vastattu. Kärsivällisyys odottelun suhteen lopulta loppui ja peruin kaupan. Onneksi luottokorttiyhtiön kautta veloitetut rahat palautettiin eikä ostosta aiheutunut kuin vaivaa ja edelleen aikaa ilman lamppuja. Kannattaa tilailla tuotteet jostain muualta. - TRON65
Vuosi on kulunut siitä kun tilasin Ambientedirectistä valaisimen. Kaksi kertaa ovat yrittäneet toimittaa sitä, mutta molemmilla kerroilla valaisin on ollut tuhansina paloina pahvilaatikossa. Tilaus on edelleen avoinna eikä AmbenteDirect vastaa mihinkään kyselyihini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269