Oma domain olisi nyt hankittava...
Jname, ActiveIsp ja muut "isojen" firmojen palvelut ovat aivan karmean kalliita!
Löysin kaverin vihjeestä kuitenkin hyvän, ja hänellä on itselläänkin samasta paikasta hankittu domain!
http://ipalvelut.net
(!!!)
*=*
§
Mistä ostaa oma domain?
8
762
Vastaukset
- Karlsson på taket
Ei tule mieleeni että olisin edullisempaa vielä tavannut.
Tuota Pro-pakettia voisin harkita vaikka itselleni kun olen toista ottamassa.
Kertokaapa onko jollain kokemuksia tuosta.- neijo
Mihis sinä sellasta tarttet? Kyllä harrastelijakoodarille riittää ihan Sunpointti;)
- Karlsson på taket
neijo kirjoitti:
Mihis sinä sellasta tarttet? Kyllä harrastelijakoodarille riittää ihan Sunpointti;)
MySQL, perl, ssi, php..
Siksi vaan, ai taida sunpointissa löytyä, vai?
Itselläni on myös Elisan tilaa mutta onpi täysin käyttämättä koska siellä ei pysty käyttämään mitään palvelinscriptejä.
Harrastelijakin voi haluta tehdä jotain vaativampaa kuin virtuaalikenneleitä..
- pasi
Domain nimen saa myös ilmaiseksi :)
En muista tarjoajaa, mutta minulla on se ylhäällä
jossain. Etsiskelen papereistani tarjoajan ja ilmoitan sitten - Cimo
http://www.cimonet.net olisi yksi vaihtoehto
- Jama
Mä hommasin omani tuolta:
www.axndata.com
ihan hyvin on toiminut. - ilkka
Hm? Ei toi mun mielestä kuulosta halvalta. Mä itse reggasin godaddy.com:in kautta itselleni .biz domainin, makso muistaakseni jotain luokkaa 30 USD per 3 vuotta ja sit otin sille hostauksen LinkSky:lta (www.linksky.com), ekat kuukaudet ilmaiseks ja sitten 4,95 USD per kuukausi, veloitetaan automaattisesti kuukausittain luottokortilta. Tilaa on vaikka kuinka helkkaristi, voin tehdä vaikka 20 kaverille omat postilaatikot, on webbipohjainen meili (käyttöliittymä myös suomeksi) ja näppärä tapa siirtää tiedostoja. Php:t toimii, mysql-kanta ei ollu ongelma, mikkisoftafriikeille löytyy frontpage-ekstensiot jne jne. Okei, siinä LinkSkylla oli joku aloitusmaksu, olikohan joku 30 dollaria tai jotain.
Mut siis kaikenkaikkiaan eka vuosi maksaa mulle jotain luokkaa sata dollaria/eukkua ja sen jälkeiset jotain 60 per vuosi. Ja GoDaddy ei edes ole ihan halvin. Mä en nyt muista ihan tarkkaan niitä maksuja mut ota selain ja katso. Kummiskin ei mun muistikuvan mukaan toi 117e ole mikään edullinen.
Ota hakuohjelma, vaikka google, ja etsi domains tai domain names ja katso kuka tarjoaa halvimmalla domainin. Ja hostauspaikaksi LinkSkyta kehtaa suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26518282Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10010503Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3887033Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai655834Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki404643Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.843400"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172993Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972525Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit312206MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä282028