Oma domain olisi nyt hankittava...
Jname, ActiveIsp ja muut "isojen" firmojen palvelut ovat aivan karmean kalliita!
Löysin kaverin vihjeestä kuitenkin hyvän, ja hänellä on itselläänkin samasta paikasta hankittu domain!
http://ipalvelut.net
(!!!)
*=*
§
Mistä ostaa oma domain?
8
764
Vastaukset
- Karlsson på taket
Ei tule mieleeni että olisin edullisempaa vielä tavannut.
Tuota Pro-pakettia voisin harkita vaikka itselleni kun olen toista ottamassa.
Kertokaapa onko jollain kokemuksia tuosta.- neijo
Mihis sinä sellasta tarttet? Kyllä harrastelijakoodarille riittää ihan Sunpointti;)
- Karlsson på taket
neijo kirjoitti:
Mihis sinä sellasta tarttet? Kyllä harrastelijakoodarille riittää ihan Sunpointti;)
MySQL, perl, ssi, php..
Siksi vaan, ai taida sunpointissa löytyä, vai?
Itselläni on myös Elisan tilaa mutta onpi täysin käyttämättä koska siellä ei pysty käyttämään mitään palvelinscriptejä.
Harrastelijakin voi haluta tehdä jotain vaativampaa kuin virtuaalikenneleitä..
- pasi
Domain nimen saa myös ilmaiseksi :)
En muista tarjoajaa, mutta minulla on se ylhäällä
jossain. Etsiskelen papereistani tarjoajan ja ilmoitan sitten - Cimo
http://www.cimonet.net olisi yksi vaihtoehto
- Jama
Mä hommasin omani tuolta:
www.axndata.com
ihan hyvin on toiminut. - ilkka
Hm? Ei toi mun mielestä kuulosta halvalta. Mä itse reggasin godaddy.com:in kautta itselleni .biz domainin, makso muistaakseni jotain luokkaa 30 USD per 3 vuotta ja sit otin sille hostauksen LinkSky:lta (www.linksky.com), ekat kuukaudet ilmaiseks ja sitten 4,95 USD per kuukausi, veloitetaan automaattisesti kuukausittain luottokortilta. Tilaa on vaikka kuinka helkkaristi, voin tehdä vaikka 20 kaverille omat postilaatikot, on webbipohjainen meili (käyttöliittymä myös suomeksi) ja näppärä tapa siirtää tiedostoja. Php:t toimii, mysql-kanta ei ollu ongelma, mikkisoftafriikeille löytyy frontpage-ekstensiot jne jne. Okei, siinä LinkSkylla oli joku aloitusmaksu, olikohan joku 30 dollaria tai jotain.
Mut siis kaikenkaikkiaan eka vuosi maksaa mulle jotain luokkaa sata dollaria/eukkua ja sen jälkeiset jotain 60 per vuosi. Ja GoDaddy ei edes ole ihan halvin. Mä en nyt muista ihan tarkkaan niitä maksuja mut ota selain ja katso. Kummiskin ei mun muistikuvan mukaan toi 117e ole mikään edullinen.
Ota hakuohjelma, vaikka google, ja etsi domains tai domain names ja katso kuka tarjoaa halvimmalla domainin. Ja hostauspaikaksi LinkSkyta kehtaa suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834443Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162665Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432457- 132334
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142045Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717