Oma domain olisi nyt hankittava...
Jname, ActiveIsp ja muut "isojen" firmojen palvelut ovat aivan karmean kalliita!
Löysin kaverin vihjeestä kuitenkin hyvän, ja hänellä on itselläänkin samasta paikasta hankittu domain!
http://ipalvelut.net
(!!!)
*=*
§
Mistä ostaa oma domain?
8
690
Vastaukset
- Karlsson på taket
Ei tule mieleeni että olisin edullisempaa vielä tavannut.
Tuota Pro-pakettia voisin harkita vaikka itselleni kun olen toista ottamassa.
Kertokaapa onko jollain kokemuksia tuosta.- neijo
Mihis sinä sellasta tarttet? Kyllä harrastelijakoodarille riittää ihan Sunpointti;)
- Karlsson på taket
neijo kirjoitti:
Mihis sinä sellasta tarttet? Kyllä harrastelijakoodarille riittää ihan Sunpointti;)
MySQL, perl, ssi, php..
Siksi vaan, ai taida sunpointissa löytyä, vai?
Itselläni on myös Elisan tilaa mutta onpi täysin käyttämättä koska siellä ei pysty käyttämään mitään palvelinscriptejä.
Harrastelijakin voi haluta tehdä jotain vaativampaa kuin virtuaalikenneleitä..
- pasi
Domain nimen saa myös ilmaiseksi :)
En muista tarjoajaa, mutta minulla on se ylhäällä
jossain. Etsiskelen papereistani tarjoajan ja ilmoitan sitten - Cimo
http://www.cimonet.net olisi yksi vaihtoehto
- Jama
Mä hommasin omani tuolta:
www.axndata.com
ihan hyvin on toiminut. - ilkka
Hm? Ei toi mun mielestä kuulosta halvalta. Mä itse reggasin godaddy.com:in kautta itselleni .biz domainin, makso muistaakseni jotain luokkaa 30 USD per 3 vuotta ja sit otin sille hostauksen LinkSky:lta (www.linksky.com), ekat kuukaudet ilmaiseks ja sitten 4,95 USD per kuukausi, veloitetaan automaattisesti kuukausittain luottokortilta. Tilaa on vaikka kuinka helkkaristi, voin tehdä vaikka 20 kaverille omat postilaatikot, on webbipohjainen meili (käyttöliittymä myös suomeksi) ja näppärä tapa siirtää tiedostoja. Php:t toimii, mysql-kanta ei ollu ongelma, mikkisoftafriikeille löytyy frontpage-ekstensiot jne jne. Okei, siinä LinkSkylla oli joku aloitusmaksu, olikohan joku 30 dollaria tai jotain.
Mut siis kaikenkaikkiaan eka vuosi maksaa mulle jotain luokkaa sata dollaria/eukkua ja sen jälkeiset jotain 60 per vuosi. Ja GoDaddy ei edes ole ihan halvin. Mä en nyt muista ihan tarkkaan niitä maksuja mut ota selain ja katso. Kummiskin ei mun muistikuvan mukaan toi 117e ole mikään edullinen.
Ota hakuohjelma, vaikka google, ja etsi domains tai domain names ja katso kuka tarjoaa halvimmalla domainin. Ja hostauspaikaksi LinkSkyta kehtaa suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417999Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432071Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252010- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811607Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 34832