puheen aiheen oli matka, eli mitä tarkoittaa?
skal du på tur i år, vært der før?
oma arvaukseni on:
"aiotko sinä turistina(?)tänä vuonna, vai miksi?"
mutta en olisi niin varma onko tuo oikein suomennettu eli kiitoksia paljon sille joka suomentaa :) !
suomeksi?
6
828
Vastaukset
- De e greit pa tur
ja minne päin aiot?
- ordbok
http://www.ilmainensanakirja.fi/?Q2=&Q=støttepunkt&P=71
- .......
tuolta vain ei itselle tullut kaikkia sanoja suomeksi:)
- parempi
....... kirjoitti:
tuolta vain ei itselle tullut kaikkia sanoja suomeksi:)
Tarkoititko esim. vært sanaa? Koeta være, sama sana, eri aikamuoto.
Perinteinen sanakirja tietysti parempi, voi helpommin etsiä eri aikamuotoja, mutta silloinkin pitäisi olla vähän hajulla, mitä etsii.
- jkk
(aiotko) matkalle tänä vuonna, ollut siellä ennen?
- verkkofan
gå på tur merkitsee yleensä aina patikkamatkaa. Talvella hiihtomatkaa, kesällä patikkamatkaa.
Kyseessä voi myös olla järjestetty kävelykierros milloin missäkin, esim Alpeilla tai Lofooteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882