Salassa pidetyt ristiäiset

Isä...

Tässä yksi muistoni monien joukosta Espoon turvakoti ry:n palveluista

Sirkka-Liisa Aaltio huijasi Espoon seurakuntien ( Ruune Bliplum ) Pappia Pitämään yhden lapseni kastajaiset salassa minulta, vuosi oli 1999, Oltiin lasten äidin ja muiden kanssa sovittu kastajaisvalmistelut kaikinpuolin valmiiksi, ja itse kastajaiset pidettäviksi Espoon vanhassa kirkossa. Yllätys oli minulle melkoinen kun sain kuulla että lapseni kastajaiset oli pidetty sovittua päivää aiemmin ja minulta salaa, Sirkka-Liisa Aaltio oli valmistellut kastajaiset pidettäviksi Espoon turvakodissa ja isältä piilossa. Näin myös käytännössä toimittiin.

Espoon silloinen lastensuojelutyöntekijä ( Espoonlahti / nykyään Avopalvelu pesä, Helsinki ) Anne Korvenpää toteutti koko tapahtuman Sirkka-Liisa Aaltion kanssa harkiten, motiivi oli saada isä hyppimään tasajalkaa kuin todistaa lasten äidille ja lapsille isän merkitsemättömyyttä lasten elämässä.

Kun tapahtuma selvisi Espoon seurakunnille aikoinaan, he paheksuivat Sirkka-Liisa Aaltion käytöstä erittäin pöyristyttävänä tekona. Tapahtuman jälkeen myös Pappi ( Ruune Bliplum ) oli erittäin pahoillaan tapahtuneesta kuin siitä että häntä oltiin huijattu Espoon turvakoti ry:ssä, tapasin tämän Papin myöhemmin ja kävimme hänen kanssaan lapseni ristiäisiä läpi jotta asia ei jäisi minua niin vaivaamaan ja pääsisin kokemastani vääryydestä ylitse, mielipaha jota Aaltio toimillaan aiheutti, osoittaa myös miten hän halveksuu tätä kirkollista toimitusta ( Kastajaiset ).

Sirkka-Liisa Aaltio pystyy tekoihin joita on vaikea ymmärtää ja hyväksyä, ainakin silloin kun hän kertoo tehneensä näitä sairaita tekojaan lapsenedun nimissä. Mutta varsinaista ihmetystä aiheuttaa se miksi Espoon kaupunki hyysää tätä turjaketta nurkissaan.

Todisteet: http://vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=751

4

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helinä-keiju1
      • suurelta osin

        menettäneet oikeuden lapsiinsa, hyvinvointiyhteiskunta katsoo oikeudekseen puuttua perheen asioihin silloinkin kun siihen ei todellista aihetta ole. Ja ennen kaikkea lapset ovat menettäneet oikeuden vanhempiinsa, sekä huostaanottojen yhteydessä että myös erotilanteissa.

        Aivan liian usein isä sivuutetaan huoltajuutta ja lapsen tapaamisia päätettäessä. Molemmilla vanhemmilla tulisi olla oikeus tavata lastaan, pitää yllä suhdetta häneen ja ennen kaikkea lapsella on oltava oikeus suhteeseen molempiin vanhempiin.


      • oikeutta tavata
        suurelta osin kirjoitti:

        menettäneet oikeuden lapsiinsa, hyvinvointiyhteiskunta katsoo oikeudekseen puuttua perheen asioihin silloinkin kun siihen ei todellista aihetta ole. Ja ennen kaikkea lapset ovat menettäneet oikeuden vanhempiinsa, sekä huostaanottojen yhteydessä että myös erotilanteissa.

        Aivan liian usein isä sivuutetaan huoltajuutta ja lapsen tapaamisia päätettäessä. Molemmilla vanhemmilla tulisi olla oikeus tavata lastaan, pitää yllä suhdetta häneen ja ennen kaikkea lapsella on oltava oikeus suhteeseen molempiin vanhempiin.

        jompaa kumpaa vanhemmistaan rajoitetaan millään tavalla, pitäisi olla tuomioistuimen vahvistama päätös, tietysti se tapahtuisi silloin riittävin perustein ja rajoituspäätös pitäisi olla aina vain määräajaksi.

        Tuollainen kaikki viranomaisten mielivaltainen söheltäminen, kuten aloituskirjoituksessa, pitäisi olla lain mukaan rangaistava teko.


    • marsupilamiiiii

      Aaltio sai potkut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe