Kaaso varastaa shown

hämmästynyt morsian

Kaasoni on aivan innoissaan häiden järjestelemisistä,ainoa vain että hän yrittää saada minut näyttämään mitättömältä. Hänen ehdottamansa hääpuvut ovat ihan värittömiä eivätkä sovi minulle lainkaan. Jos ehdotan jotain mitä itse haluaisin tyrmää hän ne suoralta kädeltä. Masentavaa on se että hän halusi valita pukunsa ( minun kustannuksellani tietty ) ja se on suorastaan vihjailevan paljastava. Ja kun kaasollani noita muotoja löytyy, niin taidan jäädä pahasti nurkkakukkaseksi oli hääpukuni millainen tahansa.

Muutenkin tuntuu että kaikki ohjelmanumerot ovat vain kaaso puhuu, kaaso esiintyy, kaaso sitä ja kaaso tätä... Nämä ovat minun hääni ja pääosa kuuluu meille, sulhaselle ja morsiammelle. Tekisi mieleni diskata koko kaaso... mrrr...

15

4969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä!!

      Puhu nyt ihmeessä sen kaasosi kanssa, hyvissä ajoin, ja kerro miltä susta tuntuu! Ne ovat teidän juhlanne ja kaaso on lähinnä tukifunktio (ei orjatyövoimaa tms). Kaasollasi ei ehkä ole aikaisempaa kokemusta häiden / juhlien järjestämisestä tai kaasoilusta ja itseään korostavilla ihmisillä asiat menevät helposti överiksi.
      Puhukaa toisillenne!!!

      • hämmästynyt morsian

        Sanoin kaasolle että haluaisin tietyntyyppiset häät, jotka näyttävät meiltä. Sanoin myös että ei hänen tarvitse olla koko ajan tekemässä ohjelmaa häissä. Ohjelmanumeroita löytyy muillekin jaettavaksi. Kaaso ei oo puhunut sen jälkeen mulle sanaakaan pariin päivään. Musta tuntuu että hän on melkoinen häähullu... Hänen avomiehensä valittaa meille että kaaso koko ajan yrittää tyrkyttää hänelle avioliittoa, kun "toikin menee". :(


      • vai sellaista
        hämmästynyt morsian kirjoitti:

        Sanoin kaasolle että haluaisin tietyntyyppiset häät, jotka näyttävät meiltä. Sanoin myös että ei hänen tarvitse olla koko ajan tekemässä ohjelmaa häissä. Ohjelmanumeroita löytyy muillekin jaettavaksi. Kaaso ei oo puhunut sen jälkeen mulle sanaakaan pariin päivään. Musta tuntuu että hän on melkoinen häähullu... Hänen avomiehensä valittaa meille että kaaso koko ajan yrittää tyrkyttää hänelle avioliittoa, kun "toikin menee". :(

        Mitäpä, jos teksit asiat itse ja hissukseen.

        Ei kaason välttämäti tarvii muuta tehdä kuin huolehtia, että hääpäivänä on puuterointi kohdallaan eikä vanne mene vessanpyttyyn, ja noin ulkokoreuden arvostajana kaasosi tuntuu olevan ihan omiaan näihin hommiin.

        Voit mielestäni, jos oikeaa henkistä tukea kaipaat, harkita myös toisen kaason pyytämistä. Sellaisen toisenlaisen.


    • 22wee

      Hei!
      Olen itse joskus todennäköisesti aivan samassa tilanteessa kuin sinäkin. Paras ystäväni, josta tulee myös kaasoni, on aivan samanlainen.. Sen näkee jo nyt, miten hän arvostelee toisten häitä: "voi vddu kun sielä oli tylsää, ei saanu ees tanssia kun ne oli sielä seurakunnan tiloissa, kuka kehtaa järjestää niin tylsät häät". Pahennusta on herättäny myös se kun ei itse (toisissa häissä) ollut saanut itse valita morsiusneidon pukuaan, tosin hän itse sitten vähän muotoili pukuuaan "hieman nätimmäks". Kolmansista häistä hän oli pöyristynyt kun olivat kehanneet pyytää häne avomiestää auttamaan maljojen jaossa (mies olis sulhasen serkku ja häät luonteeltaan pienimuotoset), voi kamala kun ei vain voi tulla kunnon häitä ilman pitopalvelua.

      Häät eivät myöskään saa "hääparin oma, heidän näköisensä juhla", vaan sellanen mistä Hän pitää, missä hän viihtyy, missä hänellä on hauskaa, ja missä hän ei joudu mukautumaan, juhlat on vieraille, ei hääparille! Ja aivan järkyttäväähän on että hänen eräs tuttunsa menee noin 11kk. kihlauksen jälkeen naimisiin (ja APUA VIELÄPÄ TALVELLA, kas hän ainakin haluaisi olla kesämorsian--), eihän 11kk:ssa edes ehdi suunnitella mitään! -8kuukauden kihlapari on siis menossa asioiden edelle, kypsymättömiä, eivät ehdi järjestämään pitopalvelua, tiloja, eroavat varmasti jne jne..
      Pelottaa tuo hääpuvun valintakin sitten joskus.. Ystäväni on ollut auttamassa minua ihan muiden juhla-asujen valinnassa.. Ongelmana vaan on se, että hän miettii minulle tulevan asun itsensä päällä. Eli hän kantaa minulle kaikenmaailman hienoja, ohuita, olkaimettomia mekkoja, jotka ovat kyllä ihanan näkösiä, mutta ei minun päällä! Oma ehdotukseni asusta ei edes mene kuuleviin korviin asti.. Minun ehdotustani ei voitu edes käydä katsomassa, ei ennen kuin kaikki muut kaupat oli kierretty kahteen kertaa, nöyryytetty minua kaiken maailman hepeneissä ja väsytetty ittemme ihan puhki. Ystäväni ihan tosissaan oli ihmeissään, että miten ne hänen tuomat ehdotukset ei näyttäny yhtään hyviltä päälläni sovitettaessa..

      heh.. ei kyllä kateeks käy sinua. aivan mielettömän stressaava tilanne.. stressaanhan jo omaanikin vaikka häistä ole vielä tietoakaan! :D
      Olitteko yhtä mieltä edes kutsukorteista? Me emme ole.. Kas kun "Lopeta nyt toi pelleily! ethän sää herranjumala ite ala mitään rumia kutsukortteja vääntää!" -jep
      tsemppiä sulle

      • priiinsessa

        Eikö kaaso ole perinteisesti paras ystävä? Keitä te oikein olette valinneet?


    • xxxxx

      Eikös kaasoksi valita yleensä läheisin, oikea ystävä, tai sitten vaikka oma sisko? Ei henkilöä, joka kuvittelee, että häät ovat kaason tähtihetki. Kaaso vaikuttaa taustalla. Kannattaa selvittää tämä hänelle yksityiskohtaisesti ja ellei ymmärrä, niin sitten pitää vaihtaa kaasoa.

      Toinen asia, mikä pisti ajattelemaan, olivat nämä aloittajan mainitsemat ohjelmanumerot: kaaso puhuu, kaaso esiintyy jne. Yleensä harrastelijoitten esittämät "numerot" ovat piinaa häävieraille. Viihdyttäminen on taitolaji, eikä onnistu läheskään kaikilta. Jollei ole siinä lajissa erityisen lahjakas, kannattaa jättää tällaiset kyseenalaiset ohjelmanumerot pois.

      Vanhaa aforismia lainaten: "Taiteilijan ja harrastelijan erottaa siitä, että ensinmainittua on vaikea saada esiintymislavalle ja jälkimmäistä vaikea saada sieltä pois"

    • morsian 8 vuoden takaa

      Sanoppas ihan rohkeasti kaasollesi, että hääpäivänne tulee olemaan sinun ja rakkaasi päivä! Sillä, tulet varmasti katumaan loppuelämäsi, jos kaasosi varastaa teidän päivänne. Rohkeutta! On varmasti ohjelmaa tiedossa ja mukaviahan ne ovat, mutta voit vihjaista kaasollesi, jotta ne toteutuisivat yhdessä bestmanin kanssa, sinun ja elämäsi rakkauden toiveet ovat laki ! Tämä tuleva päivä on kaunis muisto yhteiselle taipaleelle, saat olla prinsessa koko päivän, vedä rinta sisään ja kerää itseluottamus, jotta jaksat loistaa koko päivän. Ole hehkeä morsian ja anna sen huokua. Mitä ihaninta hääpäivä Sinulle ! Rakkaudella.

    • ++++

      ystäväni, kaasoni lopetti kirkon jälkeen kaikkien sovittujen juttujen tekemisen yllätyksekseni. Arvaas onko vielä ystäväni?

      • Anni

        Kyllä löytyi minun kaasosta uusia piirteitä hääjärjestelyjen edetessä ja häissä. Todellakin luulin, että hän on ystäväni mutta nyt on jyvät erotettu akanoista. Kirjaimellisesti.

        Kaasoni omat häät oli menny pipariksi (en ollut kaasona) ja kai hän halusi antaa siitä osansa minullekin suomatta täydellistä päivää. Hän tokaisi ettei täydellisiä häitä olekaan. Hän ehdoin tahdoin kyllä piti huolen että jotain jäi tekemättä luvatuista töistä. Se oli hänen tapansa näyttää ettei täydellisiä häitä ole.

        Ikävää, että kaaso ei pysty vilpittömästi suomaan tähtihetkeä teille.. hän on liiankin innokas, joka on täysin vastakohta mikä minulla oli. Kumpi sitten on pahempi..?


      • jamorsian

        olitko kaasolle itse reilu vai annoitko vaan tehtäviä tehtävien perään? morsian usein unohtaa että kaasollakin on oma elämä. itse olin kaasona niin järkyttävälle ihmiselle, että katkasin välit vähän ennen häitä.morsian osoittautui vain ihmisten hyväkskäyttäjäksi.


    • tre

      Hei! Häíden alla ollaan, nyt polttareiden järjestämistä meneillään. Kaasot erimieltä polttarien aikatauluista, ohjelmista ja aivan kaikesta. Olen joutunut ikävään välikäteen ja yritän sovitella tilannetta. Tuntuu vaan oudolta morsiamena osallistua miettimään tätä, kun eikö polttareiden tulis olla yllätys? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

      • tehtävistä

        Ota kaasosi ryhmäkeskusteluun. Kerro heille, että tilanne on sinun kannaltasi sietämätön - ja että heidän täytyy setviä erimielisyytensä keskenään.
        Polttarien tulisi olla morsiamelle yllätys, ihan oikeassa olet siinä - ota tämäkin puheeksi.
        Puhumaan vain, ei asiat puhumatta tokene!

        Ihanaa hääpäivää teille!


    • Pirkko

      Olen todella surullinen teidän vuoksi, joilla on valittavana vain tuollaisia nipo- ystäviä kaasoksi, ihan kammottavalta kuulostaa. Kaasoksi ystävä tai sukulainen, joka osaa organisoida, mutta myös kunnioittaa hääparia ja tämän toiveita. Oikea ystävä on ihminen, joka ei varasta showta, yritä päteä toisen kustannuksella tai käyttäydy muutenkaan typerästi. Nyt järki kätöseen ja kaasojen vaihtoon!!!!

    • eli lemppaa kaaso...
      itse olen häissä kaasona niin ettei minulta eides kysytty oletettiin vain...
      minun pelätään varastavan show - vaikken koko häihin eides haluaisi!!! Kaikki vain oletetaan minulta ei muuten ole kysytty mitään... askartelen, järjestän polttarit, hääohjelman, siivoan häiden jälkeen ja kuskaan morsianta ympäri Suomea omaan piikkiini!!!
      Olen kieltäytynyt kaason tehtävästä - potuttaa että olen aínoa jonka lapsia ei häihin ole kutsuttu, koska tehtäväni on palvellä morsianta. Minua ei vain oteta kuuleviin korviinsa. En ole aikoihin eides vastannut puhelimeeni silti morsian on oven takana ja lähetteleen servettien väri viestejä öisinkin - maastako pitäisi muuttaa, en nyt haluaisi menettää ystävää, mutta nyt tuntuu todella hyväksikäytetyltä.

    • itse morsian

      Nyt on kyseessä sun häät, eikä kaason! En ymmärrä miksi sun pitäisi mitenkään kuunnella kaason ehdotuksia sun puvunvalintaan. Valitse se itse! Voitte myös tulevan miehesi kanssa päättää minkä verran raahaa haluatte laittaa kaason pukuun. Mun mielestä teidän ei tarvitse maksaa kaason pukua. Mieluummin voitte vaikka antaa hänelle jonkun lahjan. Kaaso ei ole se joka päättää miten häät järjestetään. Voit kyllä ihan itse päättää sen yhdessä miehesi kanssa. Rohkeasti nyt vaan kerrot kaasolle miltä susta tuntuu! Onnea! Teillä pitäisi olla hauskaa, tämä ei ole mikään työprojekti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe