skunk anansie

pakko hehkuttaa!

kävin eilen ostamassa Skunk Anansien "Stoosh" levyn(-96) ja on se vaan niin sa***nan hyvä!!! mulla oli se aikoinaan mutta onnistuin hävittämään jonnekin. nyt kaikki kipinkapin vähintään netistä kuuntelemaan komeeta laulantaa(ja muijaa) jos ei ole ennestään tuttu!!
p.s ettei tarvi mussuttaa ettei kuulu tälle palstalle niin tiedoksi jotta laulaja on bi/lesbo.

10

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun sait hehkuttaa

      No kyllä tiedetään, että on lepakko. Ja on kuultu levy.

    • kyllähän

      se levy on monella ollut jo sen 10 vuotta hyllyssä, kyllähän se ei mikään uutinen ole.

    • tuo levy

      ei ikinä ole ollutkaan hyllyssä,enkä ole kuullutkaan moisesta!Tai sit olen kuullut sen soivan tietämättäni mikä se on,vai onko se soinut missään enää(radiossa)?
      Kiitti vinkistä:),meen het kuuntelemaan.
      Löytyykö levy normi ostareista,vai mistä löysit?
      Onko se niinku uudelleen julkaistu cd:nä?
      Onkse laulaja hengissä ja laulaako vielä?Tai no voinhan mä googlettaa sen...
      Pisti kiinnostaa,kiitti vaan:)

      • heroine

        ehdit jo varmaan googlettaa mutta levystä sen verran ettei ole mikään uudlleenjulkaisu. itse löysin helsingistä black&whitestä, on sen verran laatulevy että löytynee useammastakin levykaupasta.


      • googletin
        heroine kirjoitti:

        ehdit jo varmaan googlettaa mutta levystä sen verran ettei ole mikään uudlleenjulkaisu. itse löysin helsingistä black&whitestä, on sen verran laatulevy että löytynee useammastakin levykaupasta.

        juu.Ja pisti kiinnostamaan entistä enemmän,suunnistankin tästä himaan levykaupan kautta:)
        Ihmettelen suuresti kuinka en ole aikaisemmin kuullut kyseisestä bändistä/laulajattaresta?
        Onko se sitten hieman vanhempien immeisten makuun kuin nuorten?No saatanpa heittää kommenttia kunhan levyn olen hyppysiini saanut ja sen läpi kuunnellut:)


      • you feel good...
        googletin kirjoitti:

        juu.Ja pisti kiinnostamaan entistä enemmän,suunnistankin tästä himaan levykaupan kautta:)
        Ihmettelen suuresti kuinka en ole aikaisemmin kuullut kyseisestä bändistä/laulajattaresta?
        Onko se sitten hieman vanhempien immeisten makuun kuin nuorten?No saatanpa heittää kommenttia kunhan levyn olen hyppysiini saanut ja sen läpi kuunnellut:)

        ei kai se sen kummemmin vanhempien ihmisten makuun ole, on vaan ilmestynyt kymmenen vuotta sitten jolloin minä esim. olin 21 v. hyvä kun kiinnostuit, ei mennyt hehkutus hukkaan. musiikki on mulle tosi tärkeä juttu elämässä ja musta on hauskaa jos voin suositella jollekin jotakin ja se sattuu vielä toimimaan.


      • vanhus
        googletin kirjoitti:

        juu.Ja pisti kiinnostamaan entistä enemmän,suunnistankin tästä himaan levykaupan kautta:)
        Ihmettelen suuresti kuinka en ole aikaisemmin kuullut kyseisestä bändistä/laulajattaresta?
        Onko se sitten hieman vanhempien immeisten makuun kuin nuorten?No saatanpa heittää kommenttia kunhan levyn olen hyppysiini saanut ja sen läpi kuunnellut:)

        Vanhempien ihmisten makuun? Minkähän ikäistä sillä tarkoitat? Tuskinpa kovin monen 20-vuotiaan mieleen on, koska eivät tunne musiikkia. Skunk Anansie kun on levyttänyt jo aikaa sitten. Kyseinen bändihän ei ole enää koossa. Skin on levyttänyt sooloalbuminkin, mutta se musiikki ei oikein kolahtanut enää minuun.

        Levyhyllyssäni oleva Stoosh on vuodelta 1996, joten jonkin verran lienee sitä ikää on oltava, jotta esiintyjä olisi tuttu ;) Aika aggressiivista musiikkia, joten luultavasti käy ihan nuoren ihmisen makuunkin, jos pitää tuon tyylisestä musiikista.


    • moi2U

      .. ja Skunkkien musa on aivan Loistavaa!! Aina välillä on pakko kaivaa puhki kuunnellut ja kärsineet levyt esiin taas. Mun mielestä Paranoid&Sunburnt on niitten paras levy.
      Lisää mustia naislaulajia raskaalle musalle, kiitos!
      Ja Skunk Anansie oli tyrmäävä ProvinssiRockis '99!!

    • hehkuttaja

      pakko sanoa muutamalle mussuttajalle ja noin yleensäkin että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin älä sano mitään. silloin kun kyseessä on hyväntahtoisesta jutustelusta.

    • Anonyymi

      Kuningas Charles kolmas palkitsi Skinin eilen OBE-tunnustuksella. Yllättävän poroporvarillista kun kyseessä kuitenkin jonkin asteinen punk-bändi, mutta skin näytti tillaisuudessa kyllä todella hyvältä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe