SUOMALAISET

MIEHET RUMIA

niin se vaan menee et suomessa on maailman rumimmat ja junteimmat ja säälittävimmät miehet. Ulkomailla kun vierailee niin kyllä suomimiehen tunnistaa jos sellanen siellä on, isosta mahasta ja juntista pukeutumisesta ja erittäin rumasta naamasta. Itse en enää ikinä kelpuuta suomalaista miestä, on ne vaan niin rumia!

42

4793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      joo oon ihan samaa mieltä ja kaikenlisäks suomalaista miehistä ei löydy tipaakaan kohteliaisuutta, niinkuin muun maalaisista löytyy...

      • :P :P

        Sitä saa mitä tilaa MÄTISÄKIT


    • ruma mies

      niin se vaan menee et suomessa on maailman rumimmat ja junteimmat ja säälittävimmät naiset. Ulkomailla kun vierailee niin kyllä suominaisen tunnistaa jos sellanen siellä on, isosta mahasta ja juntista pukeutumisesta ja erittäin rumasta naamasta. Itse en enää ikinä kelpuuta suomalaista naista, on ne vaan niin rumia!

      • sulle...

        suomalainen ruma juntti mies!


    • kaikenlisäks

      suomalainen mies on aina kännissä jossain ulkomailla, vitsi mitä haisevia juntteja...

      • suomalainen

        olevansa suomalaista miestä paremman näköinen, nykyisin nuorilla tytöilläkin on jo makkaramahat farkkujen ja napapaitojen välissä ja vähän vanhemmat on ikiajat pukeutuneet säkkimallisiin väljiin "mukaviin" vaatteisiin, ja vaik naama olis kuin ruma, niin oletetaan että kyllä se pohjoismaalainen blondius vetoaa..., (hah Hah)


      • miehet...
        suomalainen kirjoitti:

        olevansa suomalaista miestä paremman näköinen, nykyisin nuorilla tytöilläkin on jo makkaramahat farkkujen ja napapaitojen välissä ja vähän vanhemmat on ikiajat pukeutuneet säkkimallisiin väljiin "mukaviin" vaatteisiin, ja vaik naama olis kuin ruma, niin oletetaan että kyllä se pohjoismaalainen blondius vetoaa..., (hah Hah)

        lihaksettomia ja huonoryhtisiä jo 20 vuotiaina. Ja mikäs kaljan turvottama maha ja naama sulla on itselläsi? ja onkos sulla sitten kovinkin tyylikkäät vaatteet? epäilisin että rumat farkut ja lenkkarit ja verkkatakki...


      • höpö...
        miehet... kirjoitti:

        lihaksettomia ja huonoryhtisiä jo 20 vuotiaina. Ja mikäs kaljan turvottama maha ja naama sulla on itselläsi? ja onkos sulla sitten kovinkin tyylikkäät vaatteet? epäilisin että rumat farkut ja lenkkarit ja verkkatakki...

        Suomalaiset naiset ovat tunnettuja rumuudestaan naapurimaissamme.


    • tuppikulleja

      niin olen huomannut sellasen asian että suomalaisilla miehillä on todella pienet vehkeet... monissa maissa olen tehnyt veratiluja suomalaiset miestenm vehkeisiin ja kyllä täytyy sanoo että poikkeuksetta suomalaisella miehellä pienin...ei se oo sit ihme että ei ulkomaalaiselle naiselle kelpaa suomalainen mies

      • ja sit vielä

        suomijuntit ovat niin tyhmiä että uskovat tasa-arvoon vaikka itse asiassa meitä naisia kiihottaa shovinistinen, naista alistava kulttuuri, kuten Turkin kulttuuri. Ne on tosimiehiä jotka kunniamurhaa.


      • roirohkea

        Onko ihmissuhde sinun mielestä kullin koosta kiinni?Sinun miehenäsi on varmaakin isokullinen mustamies?Kyllä myö kelvattaisiin ulkomaalaisille naisille,mut ei meitä kiinnosta ne.Suomessa on niin paljon naimatonta pillua omastatakaa,ei siihen ulkomaalaisia tarvita.


    • juupas..

      Eipäs juupas, sä oot ruma, sä oot rumempi.. Oletteko te tänne kirjoittelevat oikeasti aikuisia ihmisiä? Vai löytyykö Suomesta tosiaan näin junttia porukkaa, ettei muusta osata kirjoittaa, kun miesten tai naisten rumuudesta?

    • Kukka-Molli

      Sehän nyt olisikin suorastaan rumaa, jos mies olisi kaunis.

      • Turhapuro

        Miten kauniinkiero lausahdus!!!
        Ha ha haa!


    • sanon minä

      Suomessa tuntuu olevan tosi nuijia naisia. Olet sitten kiertänyt maan ristiin ja rastiin. Höpöhöpö sanon minä. Suomesta löytyy ihan komeita miehiä ja hyvä käytöksisiä. Ei millään pahalla mutta menepä vaikka Itäkeskukseen aikasi kuluksi tekemään tilastoa minkätasoiset naiset ulkomaalaisten kanssa kulkee. Mulle henkilökohtaisesti ihan sama kuka kenenkin kanssa on, pääasia kun jokainen onnensa löytää. Alkaa vaan ärsyttämään tämä suomalaisten miesten jatkuva mollaaminen!

      • Matka Mimmi

        Kyllä suomalainen mies on paras mies!
        Olen reissannut paljon maailmalla ja todennut että miehet tuolla etelän mailla puhuvat paljon ja ylistävät naista maasta taivaisiin MUTTA EIVÄT TODELLAKAAN TARKOITA SITÄ MITÄ SANOVAT. Heillä on vain yksi tarkoitus. Saada tyhmä suomalainen (yleensä blondi) sänkyyn. Ja niitä tyhmiähän riittää. Ja kuten edellä joku jo kirjoitti. kun katsoo niitä suomalaisia naisia jotka täällä roikkuvat jonkun mustan miehen kainelossa, niin ei voi kuin todeta että ,ei ne raukat olisi suomalaista miestä saaneetkaan.


      • ärsyttää???

        Kai sinua myös ärsyttää myös suomalaisten naisten jatkuva mollaaminen? Tällä palstalla naiset ja miehet haukkuvat yhtä lailla toisiaan. Palstalaiset osoittavat älykkyytään toden teolla. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa suomalaisista miehistä, eikä kyllä naisistakaan, vaikka ulkomailla asun ulkomaalaisen miehen kanssa. Juntteja löytyy joka maasta. Eikä minun lähipiirini suomalaiset suinkaan ole juntteja.


      • lööppijaska
        ärsyttää??? kirjoitti:

        Kai sinua myös ärsyttää myös suomalaisten naisten jatkuva mollaaminen? Tällä palstalla naiset ja miehet haukkuvat yhtä lailla toisiaan. Palstalaiset osoittavat älykkyytään toden teolla. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa suomalaisista miehistä, eikä kyllä naisistakaan, vaikka ulkomailla asun ulkomaalaisen miehen kanssa. Juntteja löytyy joka maasta. Eikä minun lähipiirini suomalaiset suinkaan ole juntteja.

        Vaimoni on kotosin Balkanilta ja kesällä valtaosa balkanilaisista lomailee Kreikassa, Bulgariassa ja Kroatiassa.

        Näissä maissa on ihan yleisesti tiedossa, että skandinaavi-naisilta saa pimppaa ilman että tarvii isompaa työtä sen eteen tehdä

        tämä on ihan Faktaa, siellä sitten paikkakuntalaiset (sekä naiset että miehet) naureskelevat näille blondeillemme - tosin moni nainen mustasukkaisena!


      • haluaa tappaa ja riiellä?
        ärsyttää??? kirjoitti:

        Kai sinua myös ärsyttää myös suomalaisten naisten jatkuva mollaaminen? Tällä palstalla naiset ja miehet haukkuvat yhtä lailla toisiaan. Palstalaiset osoittavat älykkyytään toden teolla. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa suomalaisista miehistä, eikä kyllä naisistakaan, vaikka ulkomailla asun ulkomaalaisen miehen kanssa. Juntteja löytyy joka maasta. Eikä minun lähipiirini suomalaiset suinkaan ole juntteja.

        Noh mä olen ainakin huomannut ( matkustanut ympäri maailmaa ja aina totean sen taas uudelleen sen että jos suomalainen mies ottaa viinaa ne alkaa aina rähisee ja örisee ja huutaa ja etsiä riitaa toisten miesten kanssa ,miksi?

        ja ps: ja jos suomalainen nainen on ulkona ja kännissä muijat alkaa tarjoa ihan jokaiselle vieraalle mihelle omaa pillua???? miksi???

        ihan hävytöntä katsottavaa.. tsjirks! :D


      • katinkontit jatkaa
        ärsyttää??? kirjoitti:

        Kai sinua myös ärsyttää myös suomalaisten naisten jatkuva mollaaminen? Tällä palstalla naiset ja miehet haukkuvat yhtä lailla toisiaan. Palstalaiset osoittavat älykkyytään toden teolla. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa suomalaisista miehistä, eikä kyllä naisistakaan, vaikka ulkomailla asun ulkomaalaisen miehen kanssa. Juntteja löytyy joka maasta. Eikä minun lähipiirini suomalaiset suinkaan ole juntteja.

        Kyllä mua ärsyttää se naistenkin mollaaminen. Ylipäänsä vertaaminen eri kansallisuuksien kesken. Ihmisistähän on kysymys. Älykkyydestä ei voi monien kirjoittelijoiden kohdalla todellakaan edes puhua... Mä en voi ymmärtää miten maailmassa ihmisiä voi ärsyttää toisten valinnat niin hemmetisti. Kuten sanoin tulkoon jokainen onnelliseksi tahollaan. Oman kodin ovet voi sitten sulkea ihan keneltä haluaa.


      • .......
        lööppijaska kirjoitti:

        Vaimoni on kotosin Balkanilta ja kesällä valtaosa balkanilaisista lomailee Kreikassa, Bulgariassa ja Kroatiassa.

        Näissä maissa on ihan yleisesti tiedossa, että skandinaavi-naisilta saa pimppaa ilman että tarvii isompaa työtä sen eteen tehdä

        tämä on ihan Faktaa, siellä sitten paikkakuntalaiset (sekä naiset että miehet) naureskelevat näille blondeillemme - tosin moni nainen mustasukkaisena!

        "Vaimoni on kotosin Balkanilta ja kesällä valtaosa balkanilaisista lomailee Kreikassa, Bulgariassa ja Kroatiassa"

        Unohdit listasta Montenegron ja Turkin.


      • teppo
        Matka Mimmi kirjoitti:

        Kyllä suomalainen mies on paras mies!
        Olen reissannut paljon maailmalla ja todennut että miehet tuolla etelän mailla puhuvat paljon ja ylistävät naista maasta taivaisiin MUTTA EIVÄT TODELLAKAAN TARKOITA SITÄ MITÄ SANOVAT. Heillä on vain yksi tarkoitus. Saada tyhmä suomalainen (yleensä blondi) sänkyyn. Ja niitä tyhmiähän riittää. Ja kuten edellä joku jo kirjoitti. kun katsoo niitä suomalaisia naisia jotka täällä roikkuvat jonkun mustan miehen kainelossa, niin ei voi kuin todeta että ,ei ne raukat olisi suomalaista miestä saaneetkaan.

        just joo, paistaa läpi että katkeran miehen kirjoittama!


      • emma
        ärsyttää??? kirjoitti:

        Kai sinua myös ärsyttää myös suomalaisten naisten jatkuva mollaaminen? Tällä palstalla naiset ja miehet haukkuvat yhtä lailla toisiaan. Palstalaiset osoittavat älykkyytään toden teolla. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään pahaa sanottavaa suomalaisista miehistä, eikä kyllä naisistakaan, vaikka ulkomailla asun ulkomaalaisen miehen kanssa. Juntteja löytyy joka maasta. Eikä minun lähipiirini suomalaiset suinkaan ole juntteja.

        Minusta täällä lomaromanssit ym. palstoilla naiset yrittäisivät keskustella asiallisesti aiheesta, mutta suomalaiset katkerat miehet yrittävät joka väliin tunkea rasistista kommenttia.

        Eivät suomalaiset naiset ihan varmasti välitä siitä, hankkiiko suomalainen mies ulkomaalaisen naisen!


      • niinhän sä luulet
        emma kirjoitti:

        Minusta täällä lomaromanssit ym. palstoilla naiset yrittäisivät keskustella asiallisesti aiheesta, mutta suomalaiset katkerat miehet yrittävät joka väliin tunkea rasistista kommenttia.

        Eivät suomalaiset naiset ihan varmasti välitä siitä, hankkiiko suomalainen mies ulkomaalaisen naisen!

        "Eivät suomalaiset naiset ihan varmasti välitä siitä, hankkiiko suomalainen mies ulkomaalaisen naisen!" :-D

        Niinpä niin, mitä nyt esim. nimimerkki "pieni vaalea" haukkui Monikulttuuriset suhteet-palstalla suomalaisen miehen ja aasialaisen naisen jälkeläistä sekasikiöksi. Kyllä sitä rasismia suomalaisista junttiämmistä löytyy ihan yhtä lailla.


    • Silmänruokaa

      Kyllä suomi nainen luulee pikkasen vähän liikaa itsestään. Tulkaa joukolla tänne Itä-Suomeen päin niin ei tarvitse yhtään ihmetellä että mies lihoo ja rumistuu kun on niin ruman näköinen muija.Venäläiset naiset pukeutuvat nykyään paljon muodikkaammin ja seksikkäämmin kuin suomalainen nainen. Halpa halleista ja tarjouskoreista revitään vaatteen päälle ja ollaan niin fiksuja että pahaa tekee.Minä kehumatta, 50v. mies, hoikka, sporttinen,no smoke,hyvästä seurasta ja ruuasta pitävä henkilö sanon että nolottaa mennä hienoon ravintolaan jossa suomalainen nainen 15€ pusero päällä ja samanhintaiset housut jalassa yritää olla fiini.Meikit joita on käytetty viimeiset 7 vuotta alkaa jo pikkuhiljaa yököttää. Sorri naiset. Ei kaikki mutta n.75%

    • "ruma juntti ja tuppik...

      Aikuiset(?) ihmiset...

      Olette kuin "pikkulapset hiekkalaatikolla".
      Suomalaiset miehet ja naiset ovat täysin samaa "tasoa", koska:

      a) Olemme samaa geeniperimää
      b) Tulemme samasta kulttuurista(johon sisältyy myös juomatavat), eivätkä suomalaiset ole edes juopointa kansaa, vaan irlantilaiset(12.3 litraa puhdasta alkoholia per asukas per vuosi), luxemburgilaiset(12.1 litraa) ja romanialaiset(11.7 litraa) ovat juopoimpia kansoja.

      Lähde: Guinness World Records

      Etsin mielenkiinnosta netistä googlettamalla englanninkielisiä keskustelupalstoja, joissa keskusteltaisiin suomalaisista miehistä ja löysin aika hauskan palstan. Siellä tuli ("yllättäen") sekä risuja että ruusuja ulkomaalaisilta naisilta (ja oletan että myös suomalaiset naiset antoivat, jos ei muuta, niin ainakin risuja).

      Tiivistettynä voidaan sanoa, että suomalaiset miehet ovat aika hiljaisia, ujoja ja heihin on vaikea saada kontaktia aluksi. Toki mainittiin, että alkoholikin maistuu, muttei kyseisten naisten mielestä mitenkään häiritsevän paljon (eivät varmaan käyneet pahimmissa räkälöissä :D ). Suomalainen mies oli kuitenkin salaperäinen ja miehekäs. Komeaksikin (uskokaa tai älkää) kehuttiin ja myös useampi ulkomaalainen nainen sanoi suomalaisen miehen olevan hyvä sängyssä. :D

      Erityistä hilpeyttä aiheutti myös eräs irlantilainen nainen, joka kuvaili irlantilaisten miesten olevan "Euroopan rumimpia". Hänen mielestään pitkät (190 cm ja yli) suomalaiset blondimiehet ovat komeampia ja siten "ihan erilaisia kuin kotimaan pojat". Oman maan miesten/naisten haukkuminen ei näköjään ole pelkästään suomalaisten erityispiirre.

      Palsta oli kyllä yllättävän pitkä ja runsasviestinen. Sinne mahtui paljon juttuja asian vierestäkin, mutta tässä linkki:

      http://www.uranus.fi/hyotya_ja_huvia/keskustelu/open.php?id=39103

      Kyllä tuosta keskustelusta ainakin naurut saa, jos ei muuta.

      • juulia1980

        Ihan samaa mieltä.

        Ja se on totta, että muissakin maissa esiintyy ihan samanlaista kritiikkiä toista sukupuolta kohtaan. Saksalainen kaverini valittaa aina oman maansa miehistään, ja minä hänelle (jaiks) meidän miekkosista. Hän tosin mielellään jopa tekeytyy suomalaiseksi, varsinkin jos jossain lähistöllä uhkaa ryhmä saksalaisturisteja :D

        Suomalaisia poikia hän on pitänyt kuitenkin ihan mukavia, tosin hän on lähemmin tuntenut vain kaksi ja he olivat vähän sellaisia Gootti-henkisiä, että ei ehkä ihan Perus Suomalaisia, kuulemma hieman eriskummallisia, mutta mukavia ja ystävällisiä poikia kuitenkin.


    • Suomalainen mies.

      Olen hyvin otettu kauniista sanoistasi, on mukavaa joskus kuulla rakentavaa kritiikkiä noinkin kauniilta naiselta.

      Hyvää kesää vaan neidille.

    • roirohkea

      seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva ruotsinsuomalainen (mies)?Kehtaatko vastata rehellisesti?

    • on vain

      evoluution tulos. Missä on kauniita naisia esim.italiassa,latinalaisen amerikan maissa jne.siellä miehetkin on komeita ja missä naiset eivät ole kovin hääppöisiä ei siellä sitten miestenkään ole tarvinut komeiksi kehittyä esim. suomi.

      • Anonyymi

        Italian naisilla on kahdet viikset, siis myös alhaalla!!


    • Mutta

      Vanhat viisaat suomalaiset sanoivat:
      Iso vittu on vain pienten kullien propagandaa.
      Kun kotikylässä ei kelpaa, täytyy mennä muualle tyrkylle.
      Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Pienen kullini kanssa olen kulkenut kylästä kylään ja ympäri maailmaa. Kukaan ei ole pyörtynyt. Olen kuitenkin itse nauttinut siellä ja täällä.
      Eläköön se pieni....
      Mikä olisi sen parempaa. Olen kaikkiin ------
      tyytyväinen ja olen itsekin.
      Eurot on hyvä eväs matkalle mihin vain.

    • ronjashka

      Me rumat, juntit, sivistymättömät pyöreänaamaiset ja persjalkaiset nollaitsetuntoiset suomalaiset sovimme loistavasti toisillemme :))))

    • Trigonaalinenbipyramidi

      Naisen kuuluu olla kaunis, ei miehen. Missä vaiheessa te bimbot tajuatte että te ette ihastu ulkonäköön vaan itsevarmuuteen ja sosiaaliseen asemaan. Naisilla onkin sitten syytä olla paljon enemmän huolissaan ulkonäöstään, sillä me miehet tykkäämme vain kauniista naisista, tyhmistä ja viisaista, mutta kauniista.

      • Turhapuro

        Itse tunnustaudun lähes täydelliseksi Turhapuroksi. Hampaita kyllä on enempi, "idoliani" en niin tarkasti seuraa. Jutut kun on samaa tyyliä ja sopivasti itsevarma, niin empä ole ilman seuraa jääny.
        Nyt on mahtollisuutta resitentin vävyksikin, kun on sen verta nätti tuo resitentin tytär, että viitsii vaivautua..


    • Evoluutioteoria

      taas jälleen kerran, että naisilla evoluution kehitys on vielä noin kaksi tuhatta vuotta miehiä jäljessä.
      Nyt kun on keksitty tämmöinen kuin tasa-arvo, niin yritetään sitten tehdä maailmasta juuri se 'minä ite ja muista viis'.
      Naisille annettu liian nopeasti liikaa valtaa yhteiskunnassa. Ja nehän eivät osaa sitä käyttää.
      Mitä tarkoittaa 'herrasmies', sitä käytöstä ei naisilta voi odottaa. Ne tekevät niin kuin haluavat tasa arvoon vedoten.
      Näin on!

    • emma

      Minusta Suomessa löytyy ihan hyvännäköisiä 20-30 vuotiaita miehiä, mutta sitä vanhemmat ovat antaneet itsensä rupsahtaa ihan järkyttäväksi.

      Mutta ei se välttämättä ole se ulkonäkö, miksi suomalaiset naiset suosivat ulkomaalaisia miehiä. Kyllä se on se suomalaisten miesten luonne, rasistinen ruikuttaminen ja katkera ulkomaalaisten miesten haukkuminen, mikä aiheuttaa ainakin itselleni sen, että halut suomalaisiin miehiin menee.

      • arvon Einsteinitar

        alla olevalla jokelluksellaan, että Amnesty ja HRW ovat jotenkin rasistisia organisaatiota puuttuessaan naisten sortoon esim. Turkissa ja muissa muslimimaissa.

        "Kyllä se on se suomalaisten miesten luonne, rasistinen ruikuttaminen ja katkera ulkomaalaisten miesten haukkuminen"


    • jjj

      Ettäs kehtaat!

    • suomalainen nainen

      Kun lisäät luonteenlaaduksi vielä katkeruuden, aggressiivisuuden ja raukkamaisuuden toisia ihmisiä kohtaan, koossa onkin sitten koko säälittävä totuus suomalaisesta miehestä.

    • on ihana

      Kyllä täytyy sanoa että ulkomaalaisen miehen kanssa suhteen kokeneena olen hieman eri mieltä asiasta.Ei paljoa sellaset ulkomaan riukumiehet kiinnosta, tarttee olla iso suomimies niin johan pyörii sukat jalassa.Ja jos on vielä hieman vatsakaskin niin aina paranee...ja tämä on totuus;)

      • Anonyymi

        Suomalaiset on luonnostaan rumia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe