Onko kukaan ostanut London passia, jolla pääsee matkustamaan tubella, bussilla, raililla ysm? ja pääsee vielä ilmatteeks johonki nähtävyyksiin... Netissä luki, että se pitää tilata etukäteen. Onko kukaan tilannut? miten posti toimi? oliko tyytyväinen korttiin? muistaakseni maksoi £ 110
London Pass?
kysyn nyt vaan
3
550
Vastaukset
- MissGroovy
Olen käyttänyt ja hyvin toimi. Tilasin sen netin kautta kotiin ennen matkaa ja tuli perille muutamassa päivässä.
- maa
toi kuulostaa aika kalliilta, esim viikon buss pass maksaa 13,50puntaa
- Marjukka
Toi London Pass on todella kallis verrattuna esim. travalcardiin, jolla myös pääsee matkustamaan metroilla ja busseilla.
Eli katso tarkkaan mitä saat London Passilla, ehditkö todella käydä kaikissa niissä paikoissa mihin sillä pääsee ilmaiseksi, että kannattaako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868