Hei sattuisko kenelläkään olemaan tietoa että mitä kummaa kuuluu tehdä sukkanauhalle, siis sille jonka sinkkumies nappaa sulhasen heittäessä.
Onko olemassa jotain perinteitä, että nauha pitäisi palauttaa kun hääparille syntyy ensimmäinen lapsi?
Vai säilytetäänkö se vaa nättinä koristeena kirjahyllyssä? :D
Nimimerkillä - tarttis tietää ja äkkiä kun se esikoinen synty jo :D
Mitä tehdään sukkanauhalle?
3
1554
Vastaukset
- Tiitu
Säästät sen sukkanauhan omia häitäsi varten, ja laitat kiertoon oman morsiamesi hameen alle (samalla tulee morsiamelle "jotain vanhaa"...). En ole kuullut takaisinantamisesta esikoisen syntymän johdosta...
- Sissi
Me mennään naimisiin ensi kesänä ja tulevalla sulhasella on vanha sukkanauha jonka on joskus saanut sukulaisten häissä. Minäkin olen ajatellut että ottaisin sen käyttöön meidän häihin, sulhasta tosin mietityttää onko se oikein... En ole koskaan kuullut mitä sukkanauhalle pitäisi tehdä, joten ehkä sen suhteen ole mitään perinteitä..? Mutta ainakin Tiitun vastauksen perusteella tämä vaikuttaisi olevan hyvä tapa. Ei kai hääpari tee sen kanssa enää mitään, eikä varsinkaan niiden vauva.
- kyyninen
Eiköhän tuo ole aina toiminut sinkkumiesten haistelu/runkkausmateriaalina...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892