Miten kotilot voi lähettää postissa uudelle omistajalle?????!!!!?? Kiitos vastanneille jo tässä vaiheessa!=)
Ongelma!
3
236
Vastaukset
- mä..
näin: laita kotilo horrokseen lopettamalla sumuttelu ja ruokinta,horrokseen kotilo menee noin 1-2 päivässä. sitten pakkaa kotilo joko pakasterasiaan tai johonkin muuhun pieneen purkkiin,johon olet etukäteen porannut kanteer happireikiä.pohjalle joko paljon wc-paperia tai turvetta.laita rasia kiinni,ja varmista vielä laittamalla teippiä ympärille,ettei se aukea postissa.laita rasia pakettiin tai suurensuureen kirjekuoreen,siihenkin kanattaa laittaa muutama huomaamaton happireikä.sitten vaan kuoren päälle ostajan osoite ja paketti postiin!
- kotilo-kaktusfani
Jos kotilot ovat pieniä voit laittaa ne suklaamunankuoriin.Tee happireikiä kuoriin ja kotilot niihin.Pehmusteita ei ole pakko laittaa kuoren sisälle mutta ulkopuolelle kannattaa laittaa jotain pehmustetta esim vessapaperia.Kotiloita ei ole pakko laittaa horrokseen.Ennen kuoriin laittamista kotilot pitää ruokkia hyvin.
- kotilo-ja-gekkofani
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Jos kotilot ovat pieniä voit laittaa ne suklaamunankuoriin.Tee happireikiä kuoriin ja kotilot niihin.Pehmusteita ei ole pakko laittaa kuoren sisälle mutta ulkopuolelle kannattaa laittaa jotain pehmustetta esim vessapaperia.Kotiloita ei ole pakko laittaa horrokseen.Ennen kuoriin laittamista kotilot pitää ruokkia hyvin.
sieltä löytyypi muistaakseni vielä tarkemmat ohjeet xD http://www.freewebs.com/tamanaks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as493103Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232934- 502810
- 562628
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582528Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532291Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062