Missä kannattaa vaihtaa rahaa unkarin matkalle?
Rahanvaihto
8
1804
Vastaukset
- vili
Eileniltana Budapestista palanneena tiedän edullisimman rahaa vaihdettavan paikan päällä esim. Budapestissä. Eilen kurssi oli 1 €= 265 Huf.
- MAaria
Vaihda rahat Forexissa ja säilytä kuitti niin voit vaihtaa ylimääräiset ( ;-)) forintit euroiksi palattuasi reissusta.
- hanna_x
Suomessa tai heti kentällä kannattaa vaihtaa vain sen verran, että pääsee kentältä pois.
Budapestin kauppahallin rahanvaihtopisteessä on yleensä hyvä kurssi, vähän parempi kuin pankeissa. - turisti-kävelykadulla paras...
Itse tulin tänään takaisin Budapestistä ja yllättäen paras rahanvaihto piste löytyi Vaci utcalta (turistikävelykatuhelvetti), jossa kurssi oli noin 1=277 forinttia.
- Visalla
Suosittelisin nostamaan Visalla automaatista.
Kurssi on yleensä aina parempi kuin vaihtopisteissä vaihtaessa ja yhdestä nostosta kustannuksen n.2e. - vaihtopalkkiot?
Millaista vaihtopalkkiota "parhaalla kurssilla" varustetut rahanvaihtopisteet Budapestissa kiskovat? Hupeneeko paremman kurssin tuoma etu valuutanvälittäjän palkkiohin?
Nimittäin itse olen yleensä suosinut Forexia joka ei peri lainkaan palkkiota. - drk6idt7ioe67ol47
Tuo että forex ei ota palkkiota ni siitä jää tappiolle oikeastaan silti tai riippuu jos vaihtaa vain 100e... Kyllä forexissa on NIIN surkea kurssi..
- Rahanvaihtaja
6 vuoden kokemuksella: Vaihda jossain lukuisista Budapestin rahanvaihtopisteistä! Kurssi on paikan päällä huomattavasti parempi kuin Forexin kurssi ja erillistä palkkiota (comission) ei yleensä oteta.
Esimerkki: Tänään Forexista saa eurolla 254,39 HUF, täällä Budapestissä esim. Gold Changella ( http://www.goldchange.hu/arfolyam.html ) kurssi on jo 266, joka on jo aika lähellä keskuspankin virallista kurssia 267,54.
Yleisesti kalleimmat paikat vaihtaa rahaa ovat riisto-Forex, hyeena-pankit ja lentokenttien nylkyri-rahanvaihtopaikat. Edullisimpia ovat perstuntumani mukaan keskustan rahanvaihtopisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522914952Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1033641Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293183Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672400Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032375TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941605Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281349- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761333- 691039