Missä kannattaa vaihtaa rahaa unkarin matkalle?
Vastaukset 8
- vili
Eileniltana Budapestista palanneena tiedän edullisimman rahaa vaihdettavan paikan päällä esim. Budapestissä. Eilen kurssi oli 1 €= 265 Huf.
- MAaria
Vaihda rahat Forexissa ja säilytä kuitti niin voit vaihtaa ylimääräiset ( ;-)) forintit euroiksi palattuasi reissusta.
- hanna_x
Suomessa tai heti kentällä kannattaa vaihtaa vain sen verran, että pääsee kentältä pois.
Budapestin kauppahallin rahanvaihtopisteessä on yleensä hyvä kurssi, vähän parempi kuin pankeissa. - turisti-kävelykadulla paras...
Itse tulin tänään takaisin Budapestistä ja yllättäen paras rahanvaihto piste löytyi Vaci utcalta (turistikävelykatuhelvetti), jossa kurssi oli noin 1=277 forinttia.
- Visalla
Suosittelisin nostamaan Visalla automaatista.
Kurssi on yleensä aina parempi kuin vaihtopisteissä vaihtaessa ja yhdestä nostosta kustannuksen n.2e. - vaihtopalkkiot?
Millaista vaihtopalkkiota "parhaalla kurssilla" varustetut rahanvaihtopisteet Budapestissa kiskovat? Hupeneeko paremman kurssin tuoma etu valuutanvälittäjän palkkiohin?
Nimittäin itse olen yleensä suosinut Forexia joka ei peri lainkaan palkkiota. - drk6idt7ioe67ol47
Tuo että forex ei ota palkkiota ni siitä jää tappiolle oikeastaan silti tai riippuu jos vaihtaa vain 100e... Kyllä forexissa on NIIN surkea kurssi..
- Rahanvaihtaja
6 vuoden kokemuksella: Vaihda jossain lukuisista Budapestin rahanvaihtopisteistä! Kurssi on paikan päällä huomattavasti parempi kuin Forexin kurssi ja erillistä palkkiota (comission) ei yleensä oteta.
Esimerkki: Tänään Forexista saa eurolla 254,39 HUF, täällä Budapestissä esim. Gold Changella ( http://www.goldchange.hu/arfolyam.html ) kurssi on jo 266, joka on jo aika lähellä keskuspankin virallista kurssia 267,54.
Yleisesti kalleimmat paikat vaihtaa rahaa ovat riisto-Forex, hyeena-pankit ja lentokenttien nylkyri-rahanvaihtopaikat. Edullisimpia ovat perstuntumani mukaan keskustan rahanvaihtopisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851369
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K201112En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621053- 65908
- 62803
- 60770
- 69734
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24710- 69692
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133626
- 52596
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43535
- 33530
- 29525
- 62513
- 72496