Kertoisko joku nousumerkistä

Raputipu

Eli siis, mikä on nousumerkki... miten se määritellään? eli kun olen syntynyt 29.6.1983 Kotkassa klo:10.55 ja miten tuo kellonaika vaikuttaa siihen?

-Tänkjuu-

4

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipa

      Menes kuule sivuille astro.fi niin sieltä saat vastauksen.

    • tuossa
    • matkaaja_

      Tein nyt huvikseni tuon karttasi.

      Nousumerkkisi on Neitsyt

      Sinä se osaat katsella asioiden hyötynäkökohtia aina kun olet innostumassa uusiin juttuihin. Mikäli vain on pienikin mahdollisuus parantaa joko omia tai toisten olosuhteita jollakin tavalla niin sinä olet mukana jokaisella solullasi. Olet valmis opiskelemaan ja tekemään töitä uuden ideasi hyväksi, sillä mitään keskeneräistä et ole valmis päästämään käsistäsi. Täydellisyyteen pyrkivänä tyyppinä vedät puoleesi ideaalisia ja sinne tänne päättömästi uiskentelevia Kala tyyppejä, joiden päämäärättömyys ja piittaamattomuus vetävät lopulta pinnasi kireälle.

      Aurinko Ravussa

      Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan nopeasti vaihteleviin tunteisiisi vaatimatta niille muiden hyväksyntää. Sinä vain tunnet milloin on aika tehdä jotain tai olla tekemättä. Järkeviä perusteita on silloin turha etsiä.

      Kuu Vesimiehessä

      Tunteiden maailma ei ehkä koskaan tule sinulle tutuksi, sillä löydät uusia tuntemuksia niin nopeassa tahdissa ettei järjestelylle jää aikaa. Koet luontaista sympatiaa alakynnessä olevia kohtaan ja reagoit joskus hyvinkin voimakkaasti heidän puolestaan.

      Merkurius Kaksosissa

      Suu käy ja ajatus juoksee niin että et pysy aina itsekään mukana, puhumattakaan että ehtisit itse kuunnella mitä muilla mahtaisi olla sanottavana. Sinulla on aina joku uusi juttu kehitteillä eivätkä ajatuksesi yleensä ole enää siinä mitä suusi vielä selittää.

      Venus Leijonassa

      Rakkaus on dramatiikkaa ellei hyvällä niin sitten sillä toisella tavalla. Sinä et tyydy tavanomaisiin kuvioihin vaan mukana täytyy aina olla jotain erityistä. Se joka tämän oikein oivaltaa saa sinusta luotettavan ja rakastavan kumppanin.

      Mars Ravussa

      Tapasi toimia tunteen ohjauksessa ei varmaankaan tee elämästäsi helppoa, mutta minkäs sille mahtaa. Et tahdo saada mitään aikaiseksi ellei tekeminen tunnu hyvältä. Kun suhteet työkavereihin ja esimiehiin ovat kunnossa olet kaikkien pitämä työmyyrä.

      Ollos hyv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe