Eli siis, mikä on nousumerkki... miten se määritellään? eli kun olen syntynyt 29.6.1983 Kotkassa klo:10.55 ja miten tuo kellonaika vaikuttaa siihen?
-Tänkjuu-
Kertoisko joku nousumerkistä
4
1181
Vastaukset
- piipa
Menes kuule sivuille astro.fi niin sieltä saat vastauksen.
löydät täältä http://www.astro.fi
- tuossa
Netissä on mahdollista tehdä ilmaiseksi noita astrologisia karttoja.Tässä olisi hyviä osoitteita:
http://www.astro.fi
http://www.astro.com
http://www.horoskooppi.com
http://www.mtv3.fi/helmi --> horoskoopit --> tähtikartta --> syntymäkartta - matkaaja_
Tein nyt huvikseni tuon karttasi.
Nousumerkkisi on Neitsyt
Sinä se osaat katsella asioiden hyötynäkökohtia aina kun olet innostumassa uusiin juttuihin. Mikäli vain on pienikin mahdollisuus parantaa joko omia tai toisten olosuhteita jollakin tavalla niin sinä olet mukana jokaisella solullasi. Olet valmis opiskelemaan ja tekemään töitä uuden ideasi hyväksi, sillä mitään keskeneräistä et ole valmis päästämään käsistäsi. Täydellisyyteen pyrkivänä tyyppinä vedät puoleesi ideaalisia ja sinne tänne päättömästi uiskentelevia Kala tyyppejä, joiden päämäärättömyys ja piittaamattomuus vetävät lopulta pinnasi kireälle.
Aurinko Ravussa
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan nopeasti vaihteleviin tunteisiisi vaatimatta niille muiden hyväksyntää. Sinä vain tunnet milloin on aika tehdä jotain tai olla tekemättä. Järkeviä perusteita on silloin turha etsiä.
Kuu Vesimiehessä
Tunteiden maailma ei ehkä koskaan tule sinulle tutuksi, sillä löydät uusia tuntemuksia niin nopeassa tahdissa ettei järjestelylle jää aikaa. Koet luontaista sympatiaa alakynnessä olevia kohtaan ja reagoit joskus hyvinkin voimakkaasti heidän puolestaan.
Merkurius Kaksosissa
Suu käy ja ajatus juoksee niin että et pysy aina itsekään mukana, puhumattakaan että ehtisit itse kuunnella mitä muilla mahtaisi olla sanottavana. Sinulla on aina joku uusi juttu kehitteillä eivätkä ajatuksesi yleensä ole enää siinä mitä suusi vielä selittää.
Venus Leijonassa
Rakkaus on dramatiikkaa ellei hyvällä niin sitten sillä toisella tavalla. Sinä et tyydy tavanomaisiin kuvioihin vaan mukana täytyy aina olla jotain erityistä. Se joka tämän oikein oivaltaa saa sinusta luotettavan ja rakastavan kumppanin.
Mars Ravussa
Tapasi toimia tunteen ohjauksessa ei varmaankaan tee elämästäsi helppoa, mutta minkäs sille mahtaa. Et tahdo saada mitään aikaiseksi ellei tekeminen tunnu hyvältä. Kun suhteet työkavereihin ja esimiehiin ovat kunnossa olet kaikkien pitämä työmyyrä.
Ollos hyv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406