Kiinnostais tommonen bequietin Blackline P5 370W. Löytyykö kellään tietoa tai kokemusta, että säätyykö tuulettimien ja fan only -piuhojen jännite lämpötilan vai virrankulutuksen mukaan?
Valmistajan esitteet antais ymmärtää että virrankulutuksen (load), mutta mun mielestä semmonen olis aika hullua, koska eihän sen perusteella voi päätellä mitään kopan lämpötilasta.
Muutenkin kokemukset kiinnostais. Missä lämmöissä lähtee nostamaan kierroksia ja millasella kokoonpanolla? Hiljaseksihan tuota on kehuttu niin moneen kertaan että se pitää jo uskoa.
bequietin tuulettimet
4
430
Vastaukset
- Erkko
http://www.be-quiet.de/pdf/bqtp5_web_engl.pdf
Tuossa lukee thermo controller: ohjaa lämmön mukaan. Lisäksi ajaa kotelo/virtalähde tuulettimia 3min sammutuksen jälkeen.. Tuo on hyvä.
Toimivalta laitteelta näyttää. Be quietin jäähyistä olen kuullut vain kehuja, mutta kuvittelisin muidenkin laitteiden olevan yhtä laadukkaita. - bequiet 470w
poweri ja voin sanoa että se on hiljainen,et kuule puhaltimen ääntä ellet laita korvaa 15cm etäisyydelle.tuo poweri tuskin on koneen äänentuottaja että suosittelen
- poweria...
Onko sulla tuulettimia kytketty niihin puhallinliittimiin? Saatko koppaan niin paljon lämpöä aikaan että kierrokset lähtis nousemaan?
- 2 tuuletinta
poweria... kirjoitti:
Onko sulla tuulettimia kytketty niihin puhallinliittimiin? Saatko koppaan niin paljon lämpöä aikaan että kierrokset lähtis nousemaan?
mutta ei ole kierrokset noussu,ainoastaan 3 minuutin jälkijäähdytys koneen sammutuksen jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816