Mitä mieltä olette taaperoista ? Kertokaa!
Taaperot mielipide
11
556
Vastaukset
- :PP
no ne on suloisia mutta vähän ärsytäviä! ku koko ajan nälkä tai paskat housus :D ja sit ku pitää opettaa mutta ne on yllä ylisuloisia!!
- Esci93
Ne taaperot kasvaa liian nopeesti. Eihän niitä ehdi opettaa kävelee ja puhumaan ja potalle niin pienessä ajassa. Oletteko muuten huomanneet, että tytöt ovat paljon hankalampia taaperoita kuin pojat? Minulla ainakin on niin.
- Minniel
Esci93 kirjoitti:
Ne taaperot kasvaa liian nopeesti. Eihän niitä ehdi opettaa kävelee ja puhumaan ja potalle niin pienessä ajassa. Oletteko muuten huomanneet, että tytöt ovat paljon hankalampia taaperoita kuin pojat? Minulla ainakin on niin.
Munkin mielestä ne kasvaa liian nopeesti. Ja se on kyl vähän ärsyttävää, kun ne itkee ja sillein. Mutta ne on kyl todella suloisia kun ne leikkii
- jontuska
Esci93 kirjoitti:
sul on sit tytöil aina hankala luonne... Se riippuu luonteesta. Ei niitä lajitella: "Tytöt on vaikeampia" "pojat on helpompia"
- Nemo
jontuska kirjoitti:
sul on sit tytöil aina hankala luonne... Se riippuu luonteesta. Ei niitä lajitella: "Tytöt on vaikeampia" "pojat on helpompia"
...ei niitä lajitella et -"tytöt hankalempii ja pojat helppoi" se on siit luonteest ja mä oon ainakin kerennyt iha hyvin opettaa ne kaikki ja hyvin oonkin mä vaan laitan simit tekee niitten kaa ja sit nopeennan heh!! :D mut siis yrittäkää :DD
- SeaDragon
Nemo kirjoitti:
...ei niitä lajitella et -"tytöt hankalempii ja pojat helppoi" se on siit luonteest ja mä oon ainakin kerennyt iha hyvin opettaa ne kaikki ja hyvin oonkin mä vaan laitan simit tekee niitten kaa ja sit nopeennan heh!! :D mut siis yrittäkää :DD
Taaperot on aikas ihanii....
Mut ei aina, esim. silloin kun ne yöllä herää kun kaikki muut nukkuu ja sitten ne alkaa riekkumaan siellä kehdossaan xD
Ne on vähän kun lemmikit (jos niitä nyt yhtään voi verrata keskenään), ne on ihania, kivoja, kilttejä, mutta työtä vaativia...
Itselläni ei ole ollut samaan aikaan kahta taaperoa, luojan kiitos xD - tännönenkommentoija
SeaDragon kirjoitti:
Taaperot on aikas ihanii....
Mut ei aina, esim. silloin kun ne yöllä herää kun kaikki muut nukkuu ja sitten ne alkaa riekkumaan siellä kehdossaan xD
Ne on vähän kun lemmikit (jos niitä nyt yhtään voi verrata keskenään), ne on ihania, kivoja, kilttejä, mutta työtä vaativia...
Itselläni ei ole ollut samaan aikaan kahta taaperoa, luojan kiitos xDno joo mulla on ollu kolmekin taaperoa kerrallaan. ;D
Musta taaperot on ihanii ja tosi söpöi ku ne leikkii tännönenkommentoija kirjoitti:
no joo mulla on ollu kolmekin taaperoa kerrallaan. ;D
Musta taaperot on ihanii ja tosi söpöi ku ne leikkiitaaperot on ihania ja söpöjä. Kyllä ne taidot ehtii niille opettaa, jos taaperoita sattuu olleen yks. Sitten, jos taasen on kaksoset ne sit hieman hankaloittaa. Joskus on ollu pakko käyttää mahtimaitoo.
- sisäinenblondi
flareon85 kirjoitti:
taaperot on ihania ja söpöjä. Kyllä ne taidot ehtii niille opettaa, jos taaperoita sattuu olleen yks. Sitten, jos taasen on kaksoset ne sit hieman hankaloittaa. Joskus on ollu pakko käyttää mahtimaitoo.
musta taaperot on söpöjä ja eikä se haittaa et niit pitää opettaa sillä siinä ei yleensä kestä kauheen kauaa mut se on surullista kun ne on liian vähän aikaa söpöi taaperoita ne muuttuu liian nopeee lapsiks eikä ne aina ole söpöi ei ainakaan niin söpöi kuin taaperona :(
- tuska taapero
Ihan mukaviahan nuo taaperot, mutta ihan mahdottoman työläitä. Kaikissa perheissäni joihin taaperoita siunaantuu äiti on aina kuoleman partaalla, kun (taaperoita on esimerkiksi 2 ja lapsia 1) yksi valittaa paskapöksyjään yläkerrassa, toiselle pitäis opettaa jotakin, lapsikin on tullut koulusta ja on nälissään, eikä oikeen pärjää pelkillä kekseillä tms. pikkuruualla, kun ei ne ite osaa ruokaa tehdä. Isä yrittää sit samaan aikaan käydä ihan liian pitkää työpäivää (08:00 - 17:00), jotta saatais leipää pöytään. Lastenhoitajista ei ole koskaan mitään hyötyä, kun ne harvemmin edes siivoaa sitä jätettä, mitä tulee potalla käymisestä, tyhjistä/pilaantuneista tuttipulloista ja keksipusseista ym. "perusjätteestä".
Siinä tuli tuskan listaa. Olen todella samaa mieltä, että ei niille taaperoille ehdi opettaa niin vähässä ajassa kaikkia kolmea taitoa, varsinkin kun niitä sattuu olemaan taloudessa kerralla 3! Toisaalta, mitä lyhyemmän aikaa taaperot pysyy taaperoina, sitä nopeammin myös kidutus päättyy. =3 - _rapu_
aika rasittavia, varsinkin kun pitää opettaa ne potalle.. :d
anteeks kun nostin vanhan aiheen, oli pakko tulla vastaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566